eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa i montaż regałów przesuwnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biura Powiatowego ARiMR w Oleśnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-12

Opole: Dostawa i montaż regałów przesuwnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biura Powiatowego ARiMR w Oleśnie
Numer ogłoszenia: 343486 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny , ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż regałów przesuwnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biura Powiatowego ARiMR w Oleśnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie projektów oraz na ich podstawie wykonanie, dostarczenie, montaż i serwis regałów przesuwnych (tzw. Systemów aktowych) dla archiwów zakładowych we wskazanych lokalizacjach: a) Zadanie 1 - Opolski Oddział Regionalny ARiMR w Opolu - trzy pomieszczenia (jedno ok. 20,60 m2; drugie ok. 20,60 m2; trzecie ok. 24,60 m2) - wysokość pomieszczenia 2,90 m, posadzka - w każdym pomieszczeniu planuje się wykonanie podłogi z wykładziny PCV obiektowej typu TARKETT na podłożu betonowym, poziom - parter nie podpiwniczony. b) Zadanie 2 - Biuro Powiatowe ARiMR Olesno - dwa pomieszczenia (jedno ok. 22 m2 i drugie ok. 14,40 m2) - wysokość pomieszczeń 2,75 m, posadzka - w każdym pomieszczeniu planuje się wykonanie podłogi z wykładziny PCV obiektowej typu TARKETT na podłożu betonowym, poziom - parter nie podpiwniczony. W każdym z pomieszczeń, gdzie planuje się umieścić regały przesuwne na jednej ze ścian są okna oraz grzejniki c.o.. W niektórych pomieszczeniach na licu ściany są występy (przewody kominowe), co powoduje że wymiar pomieszczenia jest podany orientacyjnie i jednocześnie nie wszystkie pomieszczenia można traktować, jako pomieszczenia o powierzchni użytkowej prostokąta. 2. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca przed złożeniem oferty na każde z zadań ma obowiązek dokonać pomiarów we własnym zakresie w celu złożenia projektu maksymalnie wykorzystującego powierzchnię lokalu przeznaczonego do wyposażenia w regały z uwzględnieniem uzyskania maksymalnej ilości mb powierzchni przechowalniczej. Pomiary muszą uwzględniać wymiary lamp oświetleniowych, czujek ruchu zamontowanych w płaszczyźnie sufitu.Na potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej pomieszczeń, w których będą montowane regały, dla każdego Zadania osobno, sporządzony zostanie protokół podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0, 39.13.20.00-6, 45.22.31.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załącznikiem nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załącznikiem nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 2a i/lub 2b do SIWZ, b) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) do podpisania oferty jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, c) wykonane przez Wykonawcę na podstawie Załączników Nr 1a i 1 b do SIWZ oraz własnych obmiarów projekty rozmieszczenia systemów aktowych maksymalnie wykorzystujące powierzchnię lokalu przeznaczonego do wyposażenia w regały z uwzględnieniem uzyskania maksymalnej ilości mb powierzchni przechowalniczej, dla każdego z Zadań osobno, d) protokół podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego potwierdzający przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń i dokonania ich samodzielnych obmiarów, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - metry biezące półek - 60

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, 2) wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach, 3) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania (organizacyjnych) Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, 4) zmiany umowy nie wpływające na zmiany treści oferty tj. zmiany osób upoważnionych do kontaktów w zakresie realizacji przedmiotu umowy, osób uprawnionych do kontaktów, inne zmiany przewidziane w umowie, 5) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 6) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 7) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 8) w przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawców lub w przypadku powołania się na potencjał podmiotu trzeciego zmiana podwykonawcy lub podmiotu trzeciego nie będzie wymagała zmiany umowy, 9) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego w tym polegających na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia, 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwości dokonania zmiany stawki podatku VAT, a w konsekwencji również kwoty brutto, w przypadku zmiany w tym względzie przepisów prawa powszechnie obowiązujących.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170 G, 45-836 Opole, Kancelaria I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170 G, 45-836 Opole, Kancelaria I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż regałów przesuwnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie projektów oraz na ich podstawie wykonanie, dostarczenie, montaż i serwis regałów przesuwnych (tzw. Systemów aktowych) dla archiwów zakładowych we wskazanych lokalizacjach: Zadanie 1 - Opolski Oddział Regionalny ARiMR w Opolu - trzy pomieszczenia (jedno ok. 20,60 m2; drugie ok. 20,60 m2; trzecie ok. 24,60 m2) - wysokość pomieszczenia 2,90 m, posadzka - w każdym pomieszczeniu planuje się wykonanie podłogi z wykładziny PCV obiektowej typu TARKETT na podłożu betonowym, poziom - parter nie podpiwniczony.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0, 39.13.20.00-6, 45.22.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. metry bieżące półek - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż regałów przesuwnych na potrzeby Biura Powiatowego ARiMR w Oleśnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie projektów oraz na ich podstawie wykonanie, dostarczenie, montaż i serwis regałów przesuwnych (tzw. Systemów aktowych) dla archiwów zakładowych we wskazanych lokalizacjach: Zadanie 2 - Biuro Powiatowe ARiMR Olesno - dwa pomieszczenia (jedno ok. 22 m2 i drugie ok. 14,40 m2) - wysokość pomieszczeń 2,75 m, posadzka - w każdym pomieszczeniu planuje się wykonanie podłogi z wykładziny PCV obiektowej typu TARKETT na podłożu betonowym, poziom - parter nie podpiwniczony..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0, 39.13.20.00-6, 45.22.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. metry bieżące półek - 60

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.