eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Przemysłowej w Sulechowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-15

Ogłoszenie nr 343455 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.

Sulechów: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Przemysłowej w Sulechowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 307624-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 313854-2016, 318046-2016, 320618-2016, 322168-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, krajowy numer identyfikacyjny 52676500000, ul. Plac Ratuszowy  6, 66100   Sulechów, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 851 120, faks 683 854 686, e-mail bz@sulechow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Przemysłowej w Sulechowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZ.271.49.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Przemysłowej w Sulechowie". W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in.: 1. W zakresie branży ogólnobudowlanej: 1) fundamenty pod ściany nośne - roboty ziemne i betonowe, 2) ściany nośne z bloczków z betonu komórkowego o gr. 24 cm, 3) ściany działowe z bloczków z betonu komórkowego o gr. 12 cm, 4) przesklepienia otworów - nadproża z belek stalowych i prefabrykowanych, 5) naprawy ścian - szpałdowanie i przemurowania, 6) ściany z płyt gipsowo-kartonowych na konstrukcji stalowej, 7) tynki wewnętrzne ścian, 8) licowanie ścian płytkami, 9) parapety wewnętrzne, 10) rozbiórkę głowic kominowych, 11) komin spalinowy z blachy kwasoodpornej, 12) kominy wentylacyjne z pustaków, 13) montaż kratek wentylacyjnych, 14) odeskowanie stropu nad II piętrem, 15) przecieranie istniejących tynków sufitów, 16) tynki sufitów, 17) sufity podwieszane z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych, 18) malowanie farbami emulsyjnymi tynków ścian i sufitów, 19) podkłady betonowe pod posadzki, 20) izolacje przeciwwilgociową, cieplną i przeciwdźwiękową posadzek, 21) posadzki cementowe, 22) posadzki z płytek podłogowych, 23) posadzki z paneli podłogowych, 24) rozbiórkę schodów zewnętrznych, 25) schody zewnętrzne - roboty ziemne, betoniarskie, 26) uzupełnienie z wyprofilowaniem schodów wewnętrznych, 27) wykładziny schodów z płytek oraz cokoliki na schodach, 28) montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, 29) montaż balustrad schodowych, 30) montaż okien z PCV, 31) montaż wyłazu dachowego, 32) obróbki blacharskie, 33) rynny i rury spustowe, 34) podsufitkę z płyt OSB gr. 22 mm, 35) ułożenie styropianu o gr. 10 cm z papą podkładową, 36) ułożenie papy termozgrzewalnej powierzchniowej, 37) okap z boazerii drewnianej, 38) uzupełnienie tynków zewnętrznych, 39) docieplenie ścian i cokołu styropianem o gr. 12 cm z wyprawą elewacyjną i malowaniem elewacji, 40) opaskę z kostki brukowej betonowej typu "polbruk", 2. W zakresie branży sanitarnej: 1) instalację centralnego ogrzewania, 2) instalację wodociągową, 3) instalację kanalizacyjną, 4) instalację gazową, 5) przyłącze wodne i kanalizacyjne. 3. W zakresie branży elektrycznej: 1) wewnętrzną linię zasilającą, 2) montaż tablic elektrycznych, 3) instalację elektryczną z osprzętem, 4) instalację odgromową, 5) połączenia wyrównawcze, 6) pomiary elektryczne, 7) instalację domofonową, 8) instalację TV. 2. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany opracowany przez BPP AbAk z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Sucharskiego 25/3, zatwierdzony decyzją nr 300/15 Starosty Zielono-górskiego z dnia 15.06.2015 r., przeniesionej na rzecz Gminy Sulechów decyzją AB-VI.6740.2.3.2016 Starosty Zielonogórskiego z dnia 22.03.2016 r., oraz przedmiary robót. 3. Wykonawca zrealizuje roboty określone w umowie z materiałów własnych, które zakupi i do-starczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 4. Wykonawca musi uwzględnić: 1) zabezpieczenie terenu budowy, 2) zapewnienie dozoru mienia na terenie budowy, na własny koszt, 3) wywiezienie gruzu i odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 4) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych, które wskaże inspektor nadzoru, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 5) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 6) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 7) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków oraz dopełnienia wszelkich formalności z tym związanych, 8) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie wskaże nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 5. Zamawiający informuje, że na podstawie projektu budowlanego, wskazanego w pkt. I ppkt 2 przez poprzedniego właściciela budynku została zrealizowana część robót budowlanych. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz pa-rametrów planowanego do dostarczenia wyposażenia. Użycie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń lub elementów wyposażenia wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonaw-cy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów, urządzeń lub elementów wyposażenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 8. Zamawiający będzie miał prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wyko-nawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 7 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający będzie miał prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 1.1 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisa-nych w ppkt 7 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 1.1 powyżej, oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający informuje, że dysponuje w roku 2016 środkami finansowymi na realizację zadania pn. "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Przemysłowej w Sulechowie" w kwocie ok. 420.000 zł i oczekuje, że Wykonawca zrealizuje w roku bieżącym w ramach tego zadania roboty o ww. wartości

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45211341-1
Dodatkowe kody CPV: 45211340-4, 45443000-4, 45300000-0, 45400000-1, 45421000-4, 45421130-4, 45310000-3, 45332000-3, 45333000-0, 45332400-7, 45311200-2, 45311100-1, 45331100-7, 45262100-2, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT967992.59
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Z.P.H.U. "Mat-Bud" Zakład Ogólnobudowlany Piotr Mickiewicz,  ,  Grójec Wielki 14,  64-214,  Chobienice,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 869902.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 869902.30
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1415559.61
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.