eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › remont i przebudowa budynku biurowego na siedzibę Komisariatu Policji w Knurowie wraz z montażem masztu antenowego oraz remontem garaży, nawierzchni parkingów i drogi dojazdowej w Knurowie przy ul. Dworcowej 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-13

POZYCJA 34340

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: remont i przebudowa budynku biurowego na siedzibę Komisariatu Policji w Knurowie wraz z montażem masztu antenowego oraz remontem garaży, nawierzchni parkingów i drogi dojazdowej w Knurowie przy ul. Dworcowej 1

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, do kontaktów: Janina Motylska, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zespół Zamówień Publicznych, Janina Motylska, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060, e-mail: zzp@policja.katowice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Zamówień Publicznych, ul. Lompy 19 budynek C pok. 715, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, fax 032 2002060. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i przebudowa budynku biurowego na siedzibę Komisariatu Policji w Knurowie wraz z montażem masztu antenowego oraz remontem garaży, nawierzchni parkingów i drogi dojazdowej w Knurowie przy ul. Dworcowej 1. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Ogólny zarys robót: - remont i przebudowa budynku biurowego z dostosowaniem funkcji do potrzeb Komisariatu Policji, - wymiana instalacji: elektrycznej, wodnokan, c.o. , teletechnicznej i LAN, - remont kompleksu garażowego, - wykonanie ogrodzenia , bramy, dróg i parkingów, - wykonanie konstrukcji rurowego masztu antenowego o wys. 12 m, posadowienie masztu na obiekcie, - wykonanie indywidualnej instalacji odgromowej masztu oraz instalacji uziemiającej do urządzeń łączności we wskazanym pomieszczeniu, - montaż ochronika przeciwporażeniowego typu Polyphaser IS-B50lLN -C2, - montaż anteny stacjonarnej ( zgodnie z projektem) oraz wykonanie jednej instalacji antenowej kablem typu H 1000 do wskazanego pomieszczenia, zakończonej wtykami typu N 50/2. Ponadto Zamawiający wymaga aby gwarancja na wymagane roboty wynosiła minimum 36 m-cy od dnia odbioru końcowego. Szczegółowy zakres określają załączniki do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Knurów, ul. Dworcowa 1. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.10.00 - 45.30.10.00 Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Oryginalny kod CPV: 28.11.22.62 - Maszty telewizyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.22.62 - Maszty telewizyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 575 383 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.11.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 60 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki : 1. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 3. znajdować sie w sytuacji ekonomiczno- finansowej zapewniającej wykonanie etapu zamówienia do otrzymania pierwszej płatności od Zamawiającego. Winien posiadać środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową na kwotę minimum 300 000 PLN. 4. dysponować osobami posiadającymi, wymagane przepisami budowlanymi, uprawnienia i zdolnymi do wykonania zamówienia o następujących kwalifikacjach zawodowych: kierownik budowy w specjalności ogólnobudowlanej, kierownicy robót w specjalności instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych i c.o., budowy dróg. 5. wnieść zabezpieczenie wadialne; W przypadku gdy pojedynczy Wykonawca nie mógłby spełnić warunków postawionych przez Zamawiającego , zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, tworząc tzw. konsorcjum. Muszą wtedy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. (Dotyczy to również wspólników spółki cywilnej). Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców składających ofertę wspólna, czyli każdy z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania musi spełniać wymagania zawarte w art. 24 ust. 1 punkty od 1 do 9 oraz art. 24 ust.2 punkty 1 i 2. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.08.2005, Cena (o ile dotyczy) - w przypadku odbioru osobiście 290,00 zł - w przypadku przesyłki pocztowej 300,00 zł Warunki otrzymania / wysłania SIWZ jest okazanie dowodu wpłaty lub przesłanie faksem dokonanego polecenia przelewu. Kasa pok. 504, V piętro, budynek C KWP Katowice, ul. Lompy 19 czynna w dniach poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. od 11.00 do 13.00; w środę od 13.00 do 15.00. Przelew NBP O/Katowice 76 1010 1212 0050 5013 9150 0000. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.08.2005 godzina 13:13. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.08.2005, godzina 13:30, Zespół Zamówień Publicznych pokój 712, piętro VII.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.