eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › usługa wywozu odpadów komunalnych oraz kompleksowego utrzymania czystości na terenie Szpitala Powiatowego we Wrześni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-19

Września: usługa wywozu odpadów komunalnych oraz kompleksowego utrzymania czystości na terenie Szpitala Powiatowego we Wrześni
Numer ogłoszenia: 34309 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, faks 061 4379730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wywozu odpadów komunalnych oraz kompleksowego utrzymania czystości na terenie Szpitala Powiatowego we Wrześni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o Usługa obejmuje: 1. wywóz odpadów komunalnych z terenu Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o tj. -dostarczenie kontenerów przystosowanych do składowania odpadów komunalnych -dostarczenie koszy na odpady z tworzyw sztucznych umożliwiających wstępną kwalifikację -odbiór i transport odpadów z terenu Zamawiającego do miejsca ich składowania, -przekazanie odpadów do uprawnionego składowiska, 2. Przewidywana ilość odpadów wynosi ok. 700 m3 w skali 12 miesięcy. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: -dostarczenie kontenerów do gromadzenia odpadów stałych w ilości 3 szt. miesięcznie oraz utrzymanie ich w należytym stanie, -odbiór odpadów w terminach ustalonych przez Zamawiającego w drodze zgłoszeń telefonicznych, -wywóz odpadów do uprawnionego składowiska, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie odpadów komunalnych -prowadzenie ewidencji ilościowej i jakościowej odbieranych odpadów. 4. Usługa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: a) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007 Nr 39, poz 251 ze zm) b) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r.: Nr 25 poz.150 ze zm) c) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30 poz. 213 ze zm) 5. Usługa wywozu nieczystości odbywać się będzie według potrzeb Zamawiającego, na podstawie telefonicznych zgłoszeń. Zlecenie każdorazowo wykonywane będzie w ciągu 24 godz. od zgłoszenia ( dotycz całego okresu umowy). Pakiet nr 2 - Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o a w szczególności : 1. Zamiatanie jeden raz w tygodniu parkingu oraz wszystkich ciągów komunikacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych przylegających do obiektów Zamawiającego (dotyczy ul. Warszawskiej, Słowackiego, Legii Wrzesińskiej) zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym zał. nr 6 do SIWZ. Do ww. usługi byłoby wskazane posiadanie zamiatarki samojezdnej( do 5 m3, zamiatarki chodnikowej do 3 m3). 2. W okresie zimowym odśnieżanie, odladzanie, posypywanie solą i piaskiem parkingu oraz wszystkich ciągów komunikacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych przylegających do zakładu ( dotyczy ul. Warszawskkiej, Słowackiego, Legii Wrzesińskiej) zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym ( wykonywanie ww. czynności według potrzeb we wszystkie dni tygodnia). Usługa winna być wykonana w pierwszym, lub w drugim standardzie/określonym w zarządzeniu Generalnego Dyrektora Dróg i Autostrad z dnia 30.01.2006r. Do ww. usługi byłoby wskazane posiadanie pojazdu z pługiem i solarki o poj. do 5 m3 ( na ciągi chodnikowe do 3 m3) do uszarstniania oblodzonych powierzchni. Niniejsza usługa wykonywana będzie każdorazowo na telefoniczne zlecenie przez upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla pakietu nr 1 - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu, odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. z 2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), oraz aktualną umowę z podmiotem prowadzącym składowisko odpadów komunalnych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla pakietu nr 1 - posiada co najmniej trzema kontenerami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie wykonawcy, potwierdzające, że usługa będzie wykonywana zgodnie z wymogami Zamawiającego opisanymi w siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany korzystne dla Zamawiającego: a)dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, b)dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, c)dopuszczalna jest zmiana świadczenia wykonawcy na lepszą jakość przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2.Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego: a)dopuszczalne jest zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przez Narodowy Bank Polski kursu złotego w stosunku do waluty importera przedmiotu świadczenia powyżej 20% w stosunku do kursu z dnia zawarcia umowy, zmiany stawki podatku od towarów i usług lub akcyzowego na przedmiot świadczenia i zmiany cen urzędowych przedmiotu świadczenia. b)dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi zamawiający, c)inne niekorzystne dla zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy. 3.Zmiany neutralne dla zamawiającego: a)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b)dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości, c)dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia .home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy we Wrześni Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62- 300 Września.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy we Wrześni Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62- 300 Września (pok. 104 - sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje: 1. wywóz odpadów komunalnych z terenu Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o tj. -dostarczenie kontenerów przystosowanych do składowania odpadów komunalnych -dostarczenie koszy na odpady z tworzyw sztucznych umożliwiających wstępną kwalifikację -odbiór i transport odpadów z terenu Zamawiającego do miejsca ich składowania, -przekazanie odpadów do uprawnionego składowiska, 2. Przewidywana ilość odpadów wynosi ok. 700 m3 w skali 12 miesięcy. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: -dostarczenie kontenerów do gromadzenia odpadów stałych w ilości 3 szt. miesięcznie oraz utrzymanie ich w należytym stanie, -odbiór odpadów w terminach ustalonych przez Zamawiającego w drodze zgłoszeń telefonicznych, -wywóz odpadów do uprawnionego składowiska, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie odpadów komunalnych -prowadzenie ewidencji ilościowej i jakościowej odbieranych odpadów. 4. Usługa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: a) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007 Nr 39, poz 251 ze zm) b) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r.: Nr 25 poz.150 ze zm) c) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30 poz. 213 ze zm) 5. Usługa wywozu nieczystości odbywać się będzie według potrzeb Zamawiającego, na podstawie telefonicznych zgłoszeń. Zlecenie każdorazowo wykonywane będzie w ciągu 24 godz. od zgłoszenia ( dotycz całego okresu umowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenie Szpitala Powiatowego we Wrześni Sp. z o.o.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamiatanie jeden raz w tygodniu parkingu oraz wszystkich ciągów komunikacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych przylegających do obiektów Zamawiającego (dotyczy ul. Warszawskiej Słowackiego, Legii Wrzesińskiej) zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym zał. nr 6 do SIWZ. Do ww. usługi byłoby wskazane posiadanie zamiatarki samojezdnej( do 5 m3, zamiatarki chodnikowej do 3 m3). 2. W okresie zimowym odśnieżanie, odladzanie, posypywanie solą i piaskiem parkingu oraz wszystkich ciągów komunikacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych przylegających do zakładu ( dotyczy ul. Warszawskkiej, Słowackiego, Legii Wrzesińskiej) zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym ( wykonywanie ww. czynności według potrzeb we wszystkie dni tygodnia). Usługa winna być wykonana w pierwszym, lub w drugim standardzie/określonym w zarządzeniu Generalnego Dyrektora Dróg i Autostrad z dnia 30.01.2006r./ Do ww. usługi byłoby wskazane posiadanie pojazdu z pługiem i solarki o poj. do 5 m3 ( na ciągi chodnikowe do 3 m3) do uszarstniania oblodzonych powierzchni. Niniejsza usługa wykonywana będzie każdorazowo na telefoniczne zlecenie przez upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego. 3. Każdorazowy wjazd na teren Szpitala w celu realizacji usługi w zakresie utrzymania czystości musi być zgłoszony przez Wykonawcę ( kierowcę) i wpisany w Księdze Raportów znajdującej się w portierni szpitala. 4. Okres wykonywanych usług będzie uzależniony od warunków atmosferycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.