eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Rozbudowa pasa drogowego ul. Reymonta na odcinku około 150,00 m od ul. Kościuszki do granicy dzielącej nieruchomości o nr 14 i 15/12 obręb 18 w Radomsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-15

Ogłoszenie nr 342727 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.

Radomsko: Rozbudowa pasa drogowego ul. Reymonta na odcinku około 150,00 m od ul. Kościuszki do granicy dzielącej nieruchomości o nr 14 i 15/12 obręb 18 w Radomsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 320023-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Tysiąclecia  5, 97500   Radomsko, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 446 854 571, faks 044 6854513, 6854521, e-mail zamowienia@radomsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.radomsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa pasa drogowego ul. Reymonta na odcinku około 150,00 m od ul. Kościuszki do granicy dzielącej nieruchomości o nr 14 i 15/12 obręb 18 w Radomsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZP. 271.1.29.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Rozbudowa pasa drogowego ul. Reymonta na odcinku około 150,00 m od ul. Kościuszki do granicy dzielącej nieruchomości o nr 14 i 15/12 obręb 18 w Radomsku. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym przedmiarem robót i zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez: Biuro Projektów Budowlanych i Architektonicznych DETAL, ul. Ciepła 56, 97-500 Radomsko oraz zasadami wiedzy technicznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni jezdni, chodnika i krawężników, roboty ziemne i wycinka drzew. 2. Wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów na posesje z kostki brukowej gr. 8 cm na warstwie odsączającej z pospółki gr 10 cm, i warstwie podbudowy z tłucznia gr. 10 cm po jednej stronie jezdni przy posesjach o numerach parzystych . 3. Przebudowę jezdni ul. Reymonta w Radomsku poprzez wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o gr. warstwy 6,0 cm i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S z betonu asfaltowego gr. warstwy 5 cm, wraz z krawężnikami. 4. Wykonanie zaprojektowanego odwodnienia jezdni poprzez budowę przykanalików, wpustów ściekowych i remontu studni rewizyjnych istniejącej kanalizacji deszczowej. 5. Regulacje włazów studni rewizyjnych kanalizacji oraz zasuw umieszczonych w nawierzchni jezdni i chodnika. 6. Wykonanie oznakowania z zaprojektowanej organizacji ruchu. 7. Sadzenie drzew. 8. Wykonanie innych robót towarzyszących. UWAGA: Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest wycenić roboty w oparciu o dokumentację projektową w zakresie określonym przedmiarem robót, tj. z wyłączeniem (objętych projektem budowlanym): wymiany sieci wodociągowej fi 150 mm pod jezdnią, budowy zatoki autobusowej oraz wykonania nawierzchni chodnika i zieleni po prawej stronie jezdni (od strony linii kolejowej). Sieć wodociągowa będzie wymieniona przez właściciela tej infrastruktury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1. Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, 2. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- - stanowiące dodatek nr 10 do SIWZ, 3. Projekt budowlany - stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ, 4. Projekt organizacji ruchu - stanowiący dodatek nr 12 do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlanym, przedmiarze robót w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, 2) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: polegających na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót ziemnych, wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej, warstwy odsączającej, podbudowy i robót towarzyszących, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT328701.13
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe DOMAX Arkadiusz Mika,  ,  ul. Grabińska 8,  42-283,  Boronów,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 268681.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 235675.27
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 268681.90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.