eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Usługa poboru opłaty parkingowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-05

Toruń: Usługa poboru opłaty parkingowej
Numer ogłoszenia: 34257 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Targi Toruńskie Sp. z o.o. , ul. Szosa Chełmińska 27, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6582090, faks 056 6582099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targitorunskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art.3 ust.1 pkt 3 ustawy pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poboru opłaty parkingowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część I - usługa poboru opłaty parkingowej na płatnych parkingach niestrzeżonych w Toruniu przy ul. Szosa Chełmińska 27 (94 stanowiska), ul. Szosa Chełmińska 35 (40 stanowisk) oraz ul. Grudziądzkiej 1 (35 stanowisk). 2) Przedmiot zamówienia dotyczący Części I zamówienia obejmuje w szczególności : - pobieranie opłaty parkingowej przy użyciu kas fiskalnych Zamawiającego, - prowadzenie raportu dziennej sprzedaży opłaty parkingowej, - rozliczanie się w każdy czwartek będący dniem roboczym lub w pierwszy roboczy dzień po czwartku, jeżeli czwartek jest dniem wolnym od pracy z gotówki pochodzącej z poboru opłaty parkingowej. 3) Usługa poboru opłaty parkingowej dotycząca Części I zamówienia ma się odbywać w następujący sposób: A/ od 1 marca do 31 grudnia 2009 r.: - od poniedziałku do piątku: od godziny 8:00 do godziny 18:00 - w soboty i niedziele: od godziny 8:00 do godziny 16:00. B/ od 1 stycznia do 28 lutego 2010 r.: - od poniedziałku do piątku: od godziny 8:00 do godziny 17:00 - w soboty i niedziele: od godziny 8:00 do godziny 15:00 4) W święta państwowe, narodowe i kościelne, takie jak: 1 stycznia, pierwszy i drugi dzień Świąt Wielkanocnych, 1 i 3 maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, pierwszy i drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia opłata parkingowa nie będzie pobierana. 5) Cześć II - usługa poboru opłaty parkingowej na płatnym parkingu niestrzeżonym w Toruniu przy Alei Solidarności 3-13 (120 stanowisk) 6) Przedmiot zamówienia dotyczący Części II obejmuje w szczególności : - pobieranie opłaty parkingowej przy użyciu kas fiskalnych Zamawiającego, - prowadzenie raportu dziennej sprzedaży opłaty parkingowej, - rozliczanie się w każdy czwartek będący dniem roboczym lub w pierwszy roboczy dzień po czwartku, jeżeli czwartek jest dniem wolnym od pracy z gotówki pochodzącej z poboru opłaty parkingowej. 7) Usługa poboru opłaty parkingowej dotycząca Części II zamówienia ma się odbywać w następujący sposób: - od poniedziałku do piątku: od godziny 8.00 do godziny 17.00 - w soboty: od godziny 8.00 do godziny 13.00. 8) W święta państwowe, narodowe i kościelne, takie jak: 1 stycznia, pierwszy i drugi dzień Świąt Wielkanocnych, 1 i 3 maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, pierwszy i drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia opłata parkingowa nie będzie pobierana..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00 - 63.22.40.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykonawcy, którzy zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 upzp 5) spełnią warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 upzp oraz każdy z wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 upzp. 3) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 3) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5) Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia; istnieje obowiązek posiadania polisy przez okres wykonywania umowy. Ponadto wykonawcy winni dostarczyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1A i 1B do SIWZ). 2) Oświadczenie, że wykonawca przyjmuje (spełnia) wszystkie wymagane warunki zamówienia, opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ). 4) Pełnomocnictwo - dokument potwierdzający prawo osoby występującej w imieniu wykonawcy do składania oświadczeń woli i podpisywania umów, jeśli upoważnienie nie wynika wprost z dokumentu rejestracyjnego firmy. 5) Oświadczenie wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od.... do..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Wykonawca nie może zastrzec dokumentów, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy - pzp. W przypadku niezłożenia w/w oświadczenia zamawiający uzna, że żaden ze złożonych przez wykonawcę dokumentów nie stanowi tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 6) Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.targitorunskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Targi Toruńskie Sp. z o.o. ul. Szosa Chełmińska 27 87-100 Toruń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 08:00, miejsce: Targi Toruńskie Sp.z o.o. ul. Szosa Chełmińska 27, 87-100 Toruń (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa poboru opłaty parkingowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - usługa poboru opłaty parkingowej na płatnych parkingach niestrzeżonych w Toruniu przy ul. Szosa Chełmińska 27 (94 stanowiska), ul. Szosa Chełmińska 35 (40 stanowisk) oraz ul. Grudziądzkiej 1 (35 stanowisk).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa poboru opłaty parkingowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć II - usługa poboru opłaty parkingowej na płatnym parkingu niestrzeżonym w Toruniu przy Alei Solidarności 3-13 (120 stanowisk).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.40.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.