eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacji w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji oraz sprzątanie pomieszczeń Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno Konsultacyjnego w Augustowi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Suwałki: kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacji w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji oraz sprzątanie pomieszczeń Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno Konsultacyjnego w Augustowie przy ul. Hożej 4.
Numer ogłoszenia: 342577 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271785 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacji w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji oraz sprzątanie pomieszczeń Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno Konsultacyjnego w Augustowie przy ul. Hożej 4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres i częstotliwość wykonywania prac zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ: 1) Ogólna powierzchnia do sprzątania: a) budynek Sądu Okręgowego w Suwałkach oraz posesja przy ul. Waryńskiego 45: sprzątanie pomieszczeń użytkowych, o powierzchni 4361 m2 odbywać się będzie: - w poniedziałki po godzinie 16.00 - w pozostałe dni po godzinie 15.00, sprzątanie posesji, o powierzchni 3.789,40 m2 - utrzymanie porządku na posesji, - pielęgnacja zieleni (koszenie trawników, nawożenie, podlewanie, odchwaszczanie), - w okresie zimowym odśnieżanie i sypanie piaskiem chodników, parkingu, schodów wejściowych do budynków; b) pomieszczenia Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno- Konsultacyjnego - I piętro budynku Spółdzielni Mieszkaniowej w Augustowie przy ul. Hożej 4 sprzątanie pomieszczeń użytkowych, o powierzchni 100 m2 - w godzinach : 7.15 - 10.00 2. opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach i na posesji oraz w pomieszczeniach RODK w Augustowie, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Wykonawca dokonuje ww. czynności: 1) własnym sprzętem, 2) zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, 3) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem, 4) utrzymanie czystości i porządku na posesji Sądu Okręgowego powinno odbywać się w godzinach, które pozwolą na sprawne funkcjonowanie sądu, 5) odśnieżanie ciągów komunikacyjnych wzdłuż posesji oraz posypywanie ich piaskiem i solą powinno odbywać się w zależności od opadów również w dni wolne od pracy, 6) Wykonawca będzie informował pracownika ochrony budynku lub pracownika Sekcji Gospodarczej, nadzorującego wykonywanie umowy o wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowaniu budynku, 7) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, 8) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w związku z wykonywaniem ww. usługi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 10700 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL CLEANING Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10700
  • Oferta z najniższą ceną: 10700 oferta z najwyższą ceną: 18025.09
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.