To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-22
Kraków: Świadczenie usług w zakresie serwisu i konserwacji wind dla Sądu Okręgowego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 342465 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309505 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6195925, faks 012 6195927.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie serwisu i konserwacji wind dla Sądu Okręgowego w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: I. W ramach umowy Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi z zakresu serwisu i konserwacji 12 wind oraz 2 wind, tj. platform dla osób niepełnosprawnych, w okresie 24 miesięcy polegające na utrzymaniu niniejszych urządzeń w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów, zgodnie z instrukcją ich producenta i dokumentacją techniczno-ruchową jednak nie rzadziej, niż co 30 dni oraz dokonywanie napraw bieżących i pomiarów elektroenergetycznych zgodnie z wymogami aktualnie obowiązujących przepisów: - w obiektach Sądu Okręgowego w Krakowie - zlokalizowanych przy ul. Przy Rondzie 7, Kraków, - obiekcie Sądu Okręgowego w Krakowie - zlokalizowanym przy ul. Przy Rondzie 6, Kraków, - obiekcie Sądu Okręgowego w Krakowie - zlokalizowanym przy ul. Mogilska 17, Kraków. II. Sposób wykonywania prac serwisowych i konserwacyjnych: 1. Wykonawca zobowiązuje się: - utrzymać windy w stałym ruchu, z wyłączeniem przestojów niezbędnych dla wykonania czynności naprawczych, - Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności naprawczych w ciągu 3 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego usterki w działaniu wind, - Wykonawca zobowiązuje się do uwolnienia osób uwięzionych w windach do min. od chwili zgłoszenia usterki /zadeklarowany w ofercie maksymalny czas nie może przekroczyć 60 min./, - Zgłoszenia usterek należy kierować pod nr tel. kom. - całodobowe pogotowie dźwigowe. 2. Okresowe konserwacje i przeglądy, które będą prowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z dnia 18 listopada 2003 r.) oraz wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego. 3. Dokonywanie napraw, wymianę uszkodzonych podzespołów i części urządzeń oraz usuwanie uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji. Zamawiający pokrywa koszt uszkodzonych zespołów i części zamiennych przy realizacji remontów niniejszych urządzeń (jeśli niniejsze podzespoły i części nie podlegają gwarancji) oraz opłaty związane z odbiorami i nadzorem wind przez Urząd Dozoru Technicznego. W przypadku uszkodzenia żarówek sygnalizacyjnych w kabinie wind i zewnętrznych kasetach oraz żarówek oświetlenia wewnątrz urządzeń, te będą dostarczane i wymieniane na koszt Wykonawcy w ramach bieżącej konserwacji. Części, które wymagają wymiany muszą być nowe, oryginalne, przeznaczone do danego typu urządzenia, a koszt ich zakupu nie może przewyższać cen ich producenta. Konieczność zakupu zespołów i części zamiennych do urządzeń, Wykonawca będzie zgłaszał pisemnie Zamawiającemu wraz z wstępną kalkulacją ich kosztów. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na zakup zespołów i części zamiennych. W przypadku dostarczenia przez Zamawiającego zespołów i części zamiennych we własnym zakresie, Wykonawca jest zobowiązany do ich wykorzystania w trakcie wykonywania usług serwisowych związanych z remontami urządzeń. Maksymalny czas naprawy urządzeń będących przedmiotem umowy w przypadku wystąpienia usterki nie może przekroczyć 3 dni od momentu podjęcia czynności naprawczych. W przypadku konieczności dokonania naprawy usterki polegającej na wymianie uszkodzonych podzespołów i części, termin wykonania naprawy będzie wynosił 5 dni, licząc termin od dnia uzyskania przez Wykonawcę zgody na zakup części lub dostarczenia części we własnym zakresie przez Zamawiającego. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiący integralną jej część.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
THYSSENKRUPP ELEVATOR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
THYSSENKRUPP ELEVATOR SP. Z O.O.
- ThyssenKrupp Elevator Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78405,12
Oferta z najniższą ceną: 78405,12 / Oferta z najwyższą ceną: 139334,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji dźwigu hydraulicznego i platform do transportu osób niepełnosprawnych
- Bieżąca konserwacja urządzeń dźwigowych z całodobowym nadzorem nad ich sprawnością na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie
- Utrzymanie w sprawności technicznej zestawu 20 szt. Maszyn Grand Vertical Parking na ul. Tylnej Mariackiej w Katowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI KONSERWACJI, PRZEGLĄDÓW KONSERWACYJNYCH, UTRZYMANIA W GOTOWOŚCI I SPRAWNOŚCI, NAPRAWY USTEREK, USUWANIA AWARII TRZECH DŹWIGÓW OS., TOW- OS., W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM
- Demontaż, zakup, dostawa oraz montaż urządzeń dźwigowych w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce w ramach zadania pod nazwą "Wymiana urządzeń dźwigowych(...)
- Konserwacja dźwigów znajdujących się w budynkach administrowanych przez Biuro Gospodarczo-Logistyczne Uniwersytetu Warszawskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.