Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-26
Świebodzin: Dostawa, rozładunek i montaż 90 sztuk stacjonarnych, jednostronnych
regałów drewnianych do wypożyczalni dla dorosłych Biblioteki Publicznej w Świebodzinie
Numer ogłoszenia: 342212 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna , ul. Bramkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750806, faks 68 4750802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bp.swiebodzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury - biblioteka publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, rozładunek i montaż 90 sztuk stacjonarnych, jednostronnych regałów drewnianych do wypożyczalni dla dorosłych Biblioteki Publicznej w Świebodzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, rozładunek i montaż 90 sztuk stacjonarnych, jednostronnych regałów drewnianych do wypożyczalni dla dorosłych Biblioteki Publicznej w Świebodzinie, w tym: a) Regał drewniany, stacjonarny, jednostronny 6-półkowy ze ścianką tylną, w kolorze jabłoni. Półki z gładkiej płyty wiórowej, udźwig półki ok. 17 kg. Udźwig regału ok. 100 kg. Wymiary regału: szerokość - ok. 104 cm, głębokość - ok. 25 cm, grubość każdej półki - ok. 2 cm, wysokość - od 198 do 200 cm - 23 szt. b) Regał drewniany, stacjonarny, jednostronny 6-półkowy ze ścianką tylną, w kolorze jabłoni. Półki z gładkiej płyty wiórowej, udźwig półki ok. 17 kg. Udźwig regału ok. 100 kg. Wymiary regału: szerokość - ok. 90 cm, głębokość - ok. 25 cm, grubość każdej półki - ok. 2 cm, wysokość - od 198 do 200 cm - 66 szt. c. Regał drewniany, stacjonarny, jednostronny 5-półkowy ze ścianką tylną, w kolorze jabłoni. Półki z gładkiej płyty wiórowej, udźwig półki ok. 17 kg. Udźwig regału ok. 100 kg. Wymiary regału: szerokość - ok. 93 cm, głębokość - ok. 33 cm, grubość każdej półki - ok. 2 cm, wysokość - od 185 do 190 cm - 1 szt. 2. W/w regały mają być fabrycznie nowe, drewniane w kolorze jabłoni, posiadające m.in. atest higieniczny, świadectwo bezpieczeństwa pracy oraz klasyfikację ogniową na niepalność regałów. 3. Wykonawca zapewni dostarczenie regałów będących przedmiotem zamówienia, transportem własnym i na własny koszt, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem, w dni powszednie w godzinach od 7:00 do 15:00. 4. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: 1) Zakupu, dostawy, rozładunku i montażu 90 sztuk stacjonarnych, jednostronnych regałów drewnianych do wypożyczalni dla dorosłych Biblioteki Publicznej w Świebodzinie przy ul. Bramkowej 2. 2) Opakowania zabezpieczającego regały przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.50.00 - Meble biblioteczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Formularz oferty. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty , o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bp.swiebodzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Publiczna w Świebodzinie, ul. Bramkowa 2, I piętro - pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Biblioteka Publiczna w Świebodzinie, ul. Bramkowa 2, I piętro - pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- "Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni" oraz "Remonty dróg wewnętrznych" w ramach zadania pn. "Remonty cząstkowe dróg i ulic"
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznych z podziałem na 3 zadania
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z podziałem na zadania
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Wymiana i renowacja stolarki okiennej w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie
więcej: przetargi w Świebodzinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.