eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum Nr 24 przy ul. Kobielskiej w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Warszawa: Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum Nr 24 przy ul. Kobielskiej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 342200 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3380826, faks 022 3380369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum Nr 24 przy ul. Kobielskiej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum Nr 24 przy ul. Kobielskiej 5 w Warszawie. Zakres robót obejmuje: I. Roboty rozbiórkowe i transportowe - wykucie z muru okien i drzwi przewidzianych do wymiany, - rozbiórka konstrukcji stalowych mocujących okna klatkowe, - demontaż wewnętrznych ścianek aluminiowych z drzwiami, - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko, II. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - montaż okien z wysokoudarowego nieplastyfikowanego PCW wykonanych według załączonego wykazu szkicowego, - wykonanie i montaż wewnętrznych ścianek ppoż. z drzwiami, - wymiana stalowej ścianki z drzwiami wejściowymi na ściankę z aluminium ciepłego z drzwiami zewnętrznymi, III. Roboty murarskie, tynkarskie - wykonanie zamurowań ścian zewnętrznych po rozebranych przegrodach okiennych, - wykonanie uzupełnień tynków ościeży przy wymienianych oknach i drzwiach, - wykonanie tynków na zamurowaniach ścian, - ocieplenie wykonanych ścian styropianem z wykonaniem wypraw elewacyjnych, - zamontowanie parapetów zewnętrznych z blachy ocynk przy wymienianych oknach, - zamontowanie wewnętrznych parapetów z płyty MDF laminowanej, IV. Roboty malarskie - malowanie naprawianych tynków ościeży po wymianie stolarki, - malowanie tynków po zamurowaniach na klatkach schodowych i ościeży emulsją, - malowanie uzupełnianych ścian do wys. 1.50 m olejno, Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa (przedmiar + rysunki) stanowiąca załącznik Nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 3000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą że: a) wykonali 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto min. po 70 tys. zł brutto każda, b) dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, która przewidziana będzie do nadzoru i kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykażą posiadanie ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, złożą stosowne oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i wykażą, że: a) nie zalegają z opłacaniem należnych podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót wg załącznika nr 6 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ). 3) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika nr 3 do SIWZ 4) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( a przed podpisaniem umowy zaświadczenia z GUS o numerze identyfikacyjnym REGON i decyzji Urzędu Skarbowego w sprawie nadania numeru NIP); 5) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i charakterem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.. Zamawiający wymaga wykazania 2 robót o wartości nie mniejszej niż po 70.000,- zł brutto (każda), zrealizowanych w obiektach użyteczności publicznej (zwłaszcza w szkołach, przedszkolach itp.) - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (potencjał kadrowy wykonawcy) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wykazania zatrudnienia osoby, która zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r., nr 156 poz. 1118 ze zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą odpowiednie uprawnienia określone poniżej w ppkt. c - wzór stanowi zał. nr 5; W przypadku wskazania w wykazie (tj. w zał. nr 5 do SIWZ) osoby, którą będzie dysponował wykonawca należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby przy realizacji zamówienia; c) uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (w przypadku uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie lub wydanych przed obwieszeniem Marszałka Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 21 listopada 2003 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo budowlane Dz. U. z 2003 nr 207, poz. 2016 ze zm., uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia); 6) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) aktualną polisę OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na cały czas trwania robót. 7) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; b) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; c) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, stanowisko 4 i 5..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, stanowisko 4 i 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.