Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-01-05
Poznań: Roboty uzupełniające w postępowaniu na roboty budowlane - remont pomieszczeń znajdujących się w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu mieszczących się na piętrze XI w budynku znajdującym się w Poznaniu przy ulicy Dąbrowskiego 79 - etap I
Numer ogłoszenia: 341 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 831 1177, faks 61 831 1199.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty uzupełniające w postępowaniu na roboty budowlane - remont pomieszczeń znajdujących się w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu mieszczących się na piętrze XI w budynku znajdującym się w Poznaniu przy ulicy Dąbrowskiego 79 - etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia są roboty uzupełniające w postępowaniu na roboty budowlane - remont pomieszczeń znajdujących się w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu mieszczących się na piętrze XI w budynku znajdującym się w Poznaniu przy ulicy Dąbrowskiego 79 - etap I. Roboty uzupełniające będące przedmiotem niniejszego zamówienia stanowią zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego WOP.262.33.2015.DU, w wyniku którego została podpisana umowa WOP.262.25.2015.DU w dniu 26.08.2015 r. z Przedsiębiorstwem Usługowo-Handlowym Jan Derkacz-Duchewicz sp. z o.o. z siedzibą w Gnieźnie (62-200) przy ulicy Pocztowej 9 i będą polegać na: Naprawa obudowy belek stopowych. Montaż czujek ppoż. Zabezpieczenie belek stalowych farbami ppoż. Wykonanie dodatkowych zestawów gniazd wtykowych DATA 230V oraz gniazd RJ45. Wykonanie instalacji wody ciepłej, montażu rozdrabniacza i geberitów, montażu zestawów pomiarowych. Wykonanie dodatkowych ścianek działowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE JAN DERKACZ-DUCHEWICZ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Jan Derkacz-Duchewicz sp. z o.o., ul. Pocztowa 9, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36235,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36235,34
Oferta z najniższą ceną: 36235,34 / Oferta z najwyższą ceną: 36235,34
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy, nie przekracza łącznie 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 5.3. Po demontażu sufitów podwieszanych stwierdzono miejscowe ubytki w obudowie stalowych belek stropowych stanowiących zabezpieczenie ogniowe konstrukcji nośnej budynku. Ze względów ppoż. należy uzupełnić ubytki i zabezpieczyć wszystkie przejścia przez elementy konstrukcyjne. Wykonawca miał za zadanie jedynie zamontować okablowanie bez montażu urządzeń. W celu zapewnienie ochrony pożarowej budynku na czas całego remontu (wszystkie etapy oraz przerwy między nimi) konieczne jest wykonanie całego systemu sygnalizacji ppoż. W związku z odkryciem belek stalowych w korytarzu przy windach należy je zabezpieczyć farbami ppoż. Dodatkowe zestawy gniazd wtykowych są konieczne ze względu na zmianę aranżacji pomieszczeń. Projekt przewidywał wykonanie podejść wody zimnej wraz z podgrzewaczami. W celu zmniejszenia kosztów użytkowania obiektu należy wykorzystać istniejące piony wody ciepłej co wiąże się z koniecznością zamontowaniem licznika oraz podejść wody ciepłej do umywalek i zlewów. Należy zamontować rozdrabniacz i geberity w celu jednoznacznego gwaranta za wykonane instalacje. W celu podłączenia instalacji CO należy wykonać zestawy pomiarowe. W związku ze zmianą aranżacji należy wykonać dodatkowe ścianki działowe wykradające przestrzeń dla kserokopiarek.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych, drobiu i wędlin drobiowych
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu w ramach zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej".
- Instalacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 434 (obwodnica Kórnika) z drogą gminną (ul. Śremska)
- Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału AiIT oraz Bloku Operacyjnego
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- "Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej''
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja parkietu w sali gimnastycznej XIV Liceum Ogólnokształcącego im. Ryszarda Kaczorowskiego w Białymstoku
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.