eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Utworzenie lokali socjalnych w budynku po byłej Szkole Podstawowej w Krynicznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Środa Śląska: Utworzenie lokali socjalnych w budynku po byłej Szkole Podstawowej w Krynicznie
Numer ogłoszenia: 341896 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska , Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie lokali socjalnych w budynku po byłej Szkole Podstawowej w Krynicznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE PN. UTWORZENIE LOKALI SOCJALNYCH W BUDYNKU PO BYŁEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W KRYNICZNIE OBEJMUJE NASTĘPUJĄCY ZAKRES PRAC: I ETAP - rozbiórka pokrycia dachu z dachówki karpiówki podwójnie,rozebranie gąsiorów,rozebranie ołacenia dachu, rozebranie rynien i rur spustowych, rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku, - wzmocnienie krokwi przez nadbicie dwustronne desek gr. 32mm,dwukrotne odgrzybienie krawędziaków metodą opryskiwania,impregnacja ognioochronna desek, płyt, bali i krawędziaków metodą opryskiwania,ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii paroprzepuszczalnej, impregnacja przycięcie i przybicie łat i kontrłat, - wykonanie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki w koronkę,wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu ponad 25cm,montaż taśmy wentylacyjnej okapu, montaż grzebienia okapu,montaż taśmy pod gąsiory, montaż wywietrzników pod gąsiory, montaż płotka przeciwśniegowego,montaż ław kominiarskich, montaż włazu dachowego,montaż rynien i rur spustowych dachu, - przemurowanie kominów z cegieł klinkierowych o objętości ponad 0,5m3,licowanie kominów płytkami klinkierowymi, wykonanie rusztowań przy kominach,wywiezienie i utylizacja gruzu, montaż okien dachowych, wykonanie przesklepień otworów na ścianach z cegieł z wykuciem gniazd dla belek,wykonanie poduszki betonowej,wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł -dostarczenie i obsadzenie belek stalowych, podstemplowanie zagrożonych stropów z deskowaniem , rozebranie podstemplowania,rozebranie elementów więźb dachowych- więźby dachowe proste. - wykonanie instalacji odgromowej i uziemniajęcej tj montaż zwodu poziomego na dachu wykonanego z drutu DfeZn fi 8mm,montaż wsporników naciągowych z dwoma złączkami przelotowymi naprężane na ścianie z cegieł, montaż złącza kontrolnego Zk-4, wykonanie uziomu otokowego w ziemi wykonanego drutem DFeZn30x4mm, ułożenie przewodu uziemniającego Lgy 6mm2 , łączenie przewodów uziemniających przez spawanie,badania i pomiary instalacji uziemniającej. II ETAP - Montaż nadproży, wzmocnienie ścian, rozbiórka ścian w miejsce nowych otworów - Naprawa ścian fundamentowych - Wykonanie opaski wokół budynku - Wykonanie elewacji- tynkowanie i malowanie - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Wykonanie ścian wewnętrznych - Wykonanie posadzek ( parter, piętro , poddasze , strych , piwnica) - Wykonanie tynków wewnętrznych tynki piwnica, parter , piętro , poddasze, - Wykonanie pozostałych robót wewnętrznych - Wykonanie robót zewnętrznych (wykonanie pochylni , wykonanie schodów oraz chodnika , wykonanie składu opału , wykonanie miejsc postojowych,) - Wykonanie schodów wewnętrznych - Wykonanie instalacji wodociągowej - przyłącze do budynku roboty ziemne, roboty montażowe - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej - roboty ziemne oraz roboty montażowe, - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej - roboty ziemne oraz roboty montażowe, - wykonanie instalacji c.o.-roboty montażowe - wykonanie robót izolacyjnych - wykonanie instalacji wodno kanalizacyjnej wewnętrznej - wykonanie instalacji wody zimnej i wody ciepłej - wykonanie kotłowni - technologia - wykonanie robót izolacyjnych instalacji c.o - wykonanie instalacji elektrycznej - przyłącze elektryczne oraz złącze kablowe - Wykonanie tablicy głównej TG - Wykonanie tablic mieszkaniowych wraz z tablicą biblioteki - wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniu kotłowni - wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego oraz gniazd wtykowych - wykonanie instalacji zbiorczej TV - wykonanie instalacji telefonicznej - wykonanie robót demontażowych instalacji elektrycznej - dostarczenie kuchni gazowych z piekarnikiem Dodatkowe informacje dla Wykonawców: Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu budowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 28.800, 00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy osiemset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej po 1 robocie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. remont, modernizacja, odbudowa, nadbudowa, budowa obiektu o wartości nie mniejszej niż 900.000,00 zł brutto, potwierdzonej dokumentem, że robota ta została wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokument musi potwierdzać wymagany zakres prac, ich wartość, datę wykonania i miejsce realizacji . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z doświadczeniem w kierowaniu robotami W/w osoba musi posiadać aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca zobligowany jest wypełnić załącznik - Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniu i złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem i treścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy udokumentują, że posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 1.000.000, 00 zł Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 2) kosztorys ofertowy szczegółowy. Dopisywanie pozycji lub ich nie ujmowanie może być wystarczającą podstawą do odrzucenia oferty), 3) dowód wniesienia wadium, 4) oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy , - załącznik nr 7 do SIWZ, 5) oświadczenie o przedłożeniu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz szczegółowy zakres robót budowlanych stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi - załącznik nr 8 do SIWZ, 6) zaakceptowany projekt umowy (zaparafowana ostatnia strona umowy) - załącznik nr 6 do siwz. 7) oświadczenie dla osób fizycznych - załącznik nr 9 8) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek wymieniony w punktach 1, 2, 3,4, 5, 6 i 7 mogą spełnić łącznie,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: IV.3.1) Zmiana przewidzianego terminu zakończenia robót , z uwagi na: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęskami żywiołowymi; b) warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; c) przerwania realizacji prac budowlanych przez właściwe organy administracji rządowej, samorządowej bądź prawomocnym wyrokiem sądu, bez winy Wykonawcy. 2) zmianami będącymi następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymaniem robót przez zamawiającego; b)wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. wystąpienie robót dodatkowych, których wykonanie będzie konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego lub zamiennych IV.3.2) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z siwz; 2) zmianą obowiązującej stawki VAT; IV.3.3 zmiany kierownika budowy lub inspektora nadzoru dla poszczególnych branż na wniosek zainteresowanych stron; IV.3.4. zmiany podwykonawcy; 1) na wniosek Wykonawcy; 2) na żądanie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Wydział Zamówień Publicznych; Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska , pok. B-13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, Wydział Zamówień Publicznych; Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska , pok. B-13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.