eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Zaprojektowanie i utworzenie portalu internetowego Ostróda 2012 wraz z systemem zarządzania treścią (CMS) w ramach projektu Ostróda 2012- kreacja i promocja nowej marki regionu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-31

Ostróda: Zaprojektowanie i utworzenie portalu internetowego Ostróda 2012 wraz z systemem zarządzania treścią (CMS) w ramach projektu Ostróda 2012- kreacja i promocja nowej marki regionu
Numer ogłoszenia: 34169 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda , ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i utworzenie portalu internetowego Ostróda 2012 wraz z systemem zarządzania treścią (CMS) w ramach projektu Ostróda 2012- kreacja i promocja nowej marki regionu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Warunki do spełnianie dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, opracowanie i wdrożenie portalu internetowego Ostróda 2012, którego celem jest szeroka kampania promocyjna miasta Ostródy jako centrum pobytowego na Euro 2012 oraz promocja gospodarcza istniejącej i nowopowstałej infrastruktury sportowej w mieście, na podstawie przeprowadzonej przez Wykonawcę analizy założeń projektu, znanej mu sytuacji rynkowej oraz potrzeb, wymagań i przyzwyczajeń użytkowników Internetu według następujących założeń: 1. zarządzanie stroną poprzez system CMS (system zarządzania treścią), napisany w obiektowym, skryptowym języku programowania zaprojektowanym do generowania dynamicznych stron internetowych, wykonywanym po stronie serwera), 2. informacje zawarte na stronie powinny być usystematyzowane w sposób logiczny, co pozwoli na poruszanie się po stronie w sposób intuicyjny 3. strona (oraz podstrony) mają zawierać logotyp marki Ostróda 2012 zgodnie z księgą znaku przekazaną przez Zamawiającego oraz oznaczenia zgodnie z Obowiązkami Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej: http://www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134 4. strona ma zapewniać prawidłowe wyświetlanie w następujących przeglądarkach internetowych niezależnie od rozdzielczości monitora użytkownika: Internet Explorer 8, Firefox od wersji 3.X 5. strona powinna mieć wersję dla niedowidzących 6. strona musi być zgodna ze standardami W3C. 7. teksty informacyjne oraz pliki do ściągnięcia dostarcza Zamawiający. 8. wykonawca przelewa prawa autorskie do dzieła wykonanego w ramach zawartej umowy na Zamawiającego II. Wymagane funkcjonalności strony: a) Strona powinna zawierać: - informacje o projekcie; - aktualności wraz z informacją o pogodzie i mapą Google oraz podstrony tematyczne (typu: EURO 2012, Sport, Turystyka, Biznes, Kultura, Społeczeństwo, Miasto, Środowisko, Komunikacja, Kalendarz imprez) z możliwością ich redagowania przez Zamawiającego; - formularze obsługiwane skryptami i generujące automatyczne odpowiedzi email; - zakładkę Promocja, która zawiera: możliwość pobrania materiałów promocyjnych (spoty reklamowe, plansze bilbordów; galerię zdjęć (z możliwością ich dodawania i usuwania); prezentacje multimedialne i krótkie filmy; - strefę dla mediów dostępną po zalogowaniu zawierającą materiały, filmy, zdjęcia promocyjne w oryginalnym rozmiarze; - RSS/ATOM; - formularz pozwalający na wysyłanie plików o dowolnej zawartości, w tym zdjęć, filmów do administratora lub redakcji portalu celem ich publikacji po zaakceptowaniu; - księgę gości; - przydatne linki- katalog WWW- umożliwiający gromadzenie i prezentację łączy do wartościowych źródeł internetowych; - download- pliki do ściągnięcia dla użytkowników; - kontakt- informacje o Zamawiającym wraz z domyślnym wpisaniem adresu e-mail do programu pocztowego oraz z opcją zadaj pytanie poprzez formularz wysyłany na adres email; - statystyki systemu- strona będzie umożliwiała wyświetlanie i dokonywanie statystyk; - system banerowy- strona będzie umożliwiała wyświetlanie banerów, przeglądanie ich bazy, wyboru oraz zmiany; - system sond i ankiet; - forum; - okolicznościowe zmiany wyglądu strony (czyli strona świąteczna, rocznicowa, żałobna itp.). Uwaga: możliwe są modyfikacje zaproponowanej struktury. - wyszukiwarka treści na stronie. b) Pozostałe wymagania: - Znaki muszą być kodowane w standardzie UTF-8. Wszystkie elementy systemu CMS napisane lub zmodyfikowane przez Wykonawcę muszą być przekazane w formie instalacyjnej, umożliwiającej ich uruchomienie na innych serwerach; - wykonywanie aktualizacji strony na zlecenie Zamawiającego; - wsparcie dla pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi w zakresie administracji strony. III. Wdrożenie strony: Strona będzie dostępna pod adresem domenowym będącym własnością Zamawiającego, który zostanie przekazany Wykonawcy wraz z wszelkimi hasłami niezbędnymi do implementacji strony, po podpisaniu umowy. IV. Zamówienie musi zostać zrealizowane w następujących etapach: 1) układ strony i układ menu- do dnia 4 kwietnia 2011r. 2) projekt strony w wersji roboczej- do dnia 22 maj 2011r. 3) projektu strony w pełnej wersji- do dnia 20 czerwca 2011r 4) uruchomienie portalu- do dnia 30 czerwca 2011r. V. Szacunkowa wartość zamówienia: 65 000,00 zł netto. VI. Przedmiot zamówienia zostanie doprecyzowany w trakcie negocjacji z wykonawcami i w sposób ostateczny określony w opisie przedmiotu zamówienia, który otrzymają wykonawcy po negocjacjach jako załącznik do składania ofert. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji wykonawcy na podstawie swojej wiedzy i doświadczenia zaproponują najkorzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania odpowiadające jego potrzebom i oczekiwaniom.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu i utworzeniu serwisu internetowego wykorzystującego co najmniej technologie: flash lub/i silverlight, CMS, css, dhtml, o wartości min. 60.000,- PLN. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, posiadanie wiedzy i doświadczenia wykazać musi co najmniej jeden lub łącznie wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych w celu wykazania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa wyżej, podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.1. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne za świadczenie usługi jn.: a) Koordynator. Wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji koordynatora/szefa projektu co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu i utworzeniu serwisu internetowego o wartości min. 50.000,- PLN. b) Grafik. Wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w zakresie tworzenia grafiki komputerowej. c) Projektant. Wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w zakresie projektowania i wykonania co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu i utworzeniu serwisu internetowego z wykorzystaniem co najmniej technologii flash lub/i silverlight, CMS, css, dhtml. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykazać musi co najmniej jeden lub łącznie wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.1. Niewykazanie spełniania warunku jw. spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp i uznanie jego oferty za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 uPzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Każdy wykonawca musi wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, będzie mniejsza niż 5 lub równa 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów za spełnianie warunku, dotyczącego wiedzy i doświadczenia- ocenie podlegała będzie złożoność wykazanych we wniosku przez wykonawcę usług spełniających warunek udziału w postępowaniu. Każda wykazana przez wykonawcę usługa, spełniająca warunek udziału w postępowaniu, będzie oceniana w następujący sposób: Zamawiający przyzna po 1pkt za zastosowanie własnego lub zapożyczonego kodu (z wykluczeniem odnośników do skryptów uruchamianych z obcych stron internetowych) w technologiach: - Java; - Action Script; - Flash; - Silverlight; - Strumieniowanie video; - Strumieniowanie audio. W celu dokonania oceny wcześniej wykonanych usług należy załączyć na nośniku stronę w wersji off-line. Dodatkowo w wykazie usług należy podać dokładny adres URL do wykazanego serwisu internetowego. Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy uzyskają największą sumę punktów, z zastrzeżeniem postanowień jw. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których suma wartości usług podlegających ocenie będzie najwyższa.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Możliwość modyfikacji wszystkich elementów portalu przy pomocy zastosowanego systemu zarządzania treścią (CMS) - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Terminy realizacji zamówienia, mogą ulec zmianie w przypadku zaistnienia działania siły wyższej obejmującej niezależne od stron awarie sprzętu, zasilania itp. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji jest: a) sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany terminu oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej w ust. 1; protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę; b) uzyskanie zgody Instytucji Zarządzającej środkami finansowymi, o których mowa w § 1 ust. 2. 3. Powiadomienie o konieczności wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę umowy. 4. Zmiana którejkolwiek z osób, wskazanych w wykazie osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji osób wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w ust. 4 nie później niż 5 dni przed planowaną zmianą osoby wskazanej w wykazie osób.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgodnie z art. 57 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych- specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, pokój 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach: 1. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach, oferta wstępna oraz oferta, muszą być złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zaleca się złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach zgodnie ze wzorem opracowanym przez Zamawiającego pt. Wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach na: Zaprojektowanie i utworzenie portalu internetowego Ostróda 2012 wraz z systemem zarządzania treścią (CMS) w ramach projektu Ostróda 2012- kreacja i promocja nowej marki regionu zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego. Wraz z wnioskiem należy złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: a) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem (postępowaniami) o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności podpisania i złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik powinien być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. c) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Sekcji III ogłoszenia o zamówieniu. 4. Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 3 lit. a i b muszą być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane do wniosku oświadczenia należy złożyć w oryginale. Dokumenty składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia, inne niż pełnomocnictwo i oświadczenia, mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach wraz z załącznikami powinien być sporządzony w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów trzecich, kopie dokumentów dotyczących każdego z wykonawców lub podmiotów trzecich są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez tego wykonawcę lub te podmioty. 7. Wniosek należy umieścić w jednym zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą firmy i adresem wykonawcy oraz opisane: Wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach na: Zaprojektowanie i utworzenie portalu internetowego Ostróda 2012 wraz z systemem zarządzania treścią (CMS) w ramach projektu Ostróda 2012- kreacja i promocja nowej marki regionu Wniosek należy zaadresować jak poniżej: Urząd Miejski w Ostródzie, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda. 8. Oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 9. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 10. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami będzie udostępniony na stronie internetowej prowadzącego postępowanie http://bip.warmia.mazury.pl/ostroda_gmina_miejska. 11. SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom nieodpłatnie wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych. 12. Wykonawca zaproszony do składania ofert wstępnych zobowiązany będzie do załączenia do oferty wstępnej koncepcji graficznej wyglądu i funkcjonalności portalu. 13. Zamówienie jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.