eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wręczyca Wielka › termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury we Wręczycy Wielkiej ul. Śląska 20 polegająca na dociepleniu ścian i stropodachu oraz wymiana stolarki drzwiowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-28

POZYCJA 34165

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wręczyca Wielka: termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury we Wręczycy Wielkiej ul. Śląska 20 polegająca na dociepleniu ścian i stropodachu oraz wymiana stolarki drzwiowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wręczyca Wielka, do kontaktów: Andrzej Kała, ul. Henryka Sienkiewicza 1, 42-130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie, tel. 034 3170034, fax 034 3170215, e-mail: Wojt.wreczyca_wielka.skl@gminypolskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gmina.wreczyca-wielka.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury we Wręczycy Wielkiej, Andrzej Kała, ul. Śląska 20, 42-130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie, tel. 034 3192345, fax 034 3192424, e-mail: weczyca_gok@poczta.onet.pl, www.gokwreczycawielka.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury we Wręczycy Wielkiej, Andrzej Kała, ul. Śląska 20, 42-130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie, tel. 034 3192345, fax 034 3192424, e-mail: weczyca_gok@poczta.onet.pl, www.gokwreczycawielka.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gminny Ośrodek Kultury we Wręczycy Wielkiej, Andrzej Kała, ul. Śląska 20, 42-130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie, tel. 034 3192345, fax 034 3192424, e-mail: weczyca_gok@poczta.onet.pl, www.gokwreczycawielka.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury we Wręczycy Wielkiej ul. Śląska 20 polegająca na dociepleniu ścian i stropodachu oraz wymiana stolarki drzwiowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: m. Wręczyca Wielkaul. Śląska 20. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie obejmuje wykonanie docieplenia ścian i stropodachu dachu oraz wymiana stolarki drzwiowej w budynku Gminnego Ośrodka Kultury 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o wykonaniu robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. docieplenie ścian i stropodachu w budynku GOK, 2. wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w budynku GOK, 3. kubatura budynku 10 219 m kw. 4. powierzchnia stropodachu 817,76 m kw. 5. powierzchnia ścian 1 037,35 m kw. 6. ilość drzwi, okien i bram 28 szt 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5.000 zł, słownie : pięć tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, ] 2) dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym względzie : 1. Kierownik budowy i robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem. 2. Kierownik budowy i robót musi posiadać : - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia), - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, - a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie : 1. wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł każda, 2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjaliści w zakresie dociepleń budynków ( izolerzy ), specjaliści ogólnobudowlani, 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia ( rusztowania składane, podnośniki przyścienne, środki transportu ciężarowego i dostawczego), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie : 1. posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 100.000 zł, 2. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC, 6) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku : 1. pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : - każdy z osobna : 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, - wspólnie muszą wykazać, że : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ), 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. - przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że :posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia 1. Osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2. Posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących wykonywanie zamówienia. 8. Posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC.Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełniaDysponują niezbędnym potencjałem technicznym, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. a) dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. b) dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zadania.Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Warunek nr 3. Znaczenie warunku - 70 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać : ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł każda. Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. Ocena warunku dokonywana będzie następująco : Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia i wartości otrzyma 100 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio proporcjonalnie mniej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba pkt. uzyskana wg zasady jw. pomnożona przez współczynnik = 0,70 Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 30 % Ocena sytuacji finansowo - ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany następująco : a) wielkość przychodów za 2004r - w skali 0 - 20 pkt, b) wielkość przychodów za 2005r - w skali 0 - 40 pkt, c) wskaźnik rentowności = zysk netto/przychody netto za 2005r - w skali 0 - 40 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie za poszczególne elementy oceny a), b), c) na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b + c ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,30 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie oceną za ten warunek będzie suma średnich arytmetycznych uzyskana za poszczególne elementy oceny warunku, która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,30 Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 4. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych ( krótki opis doświadczeń zawodowych ) wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 5. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Rachunek zysków, strat i zobowiązań i należności za lata 2004 i 2005 lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2004r i 2005r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: 45 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: zapłata po otrzymaniu SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.