Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-30
Warszawa: Dostawę maszyn introligatorskich dla Wydziału Wydawnictw i Poligrafii CO KPRM
nr ref. WWP/PN/283/294/295/10
Numer ogłoszenia: 341655 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, faks 022 6946043, 6947204,6949645.
- Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze KPRM.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę maszyn introligatorskich dla Wydziału Wydawnictw i Poligrafii CO KPRM nr ref. WWP/PN/283/294/295/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z transportem na miejsce posadowienia, rozładunkiem, posadowieniem, uruchomieniem fabrycznie nowych, nieużywanych maszyn introligatorskich dla Wydziału Wydawnictw i Poligrafii CO KPRM. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: CZĘŚĆ 1: Krajarka introligatorska jednonożowa Krajarka introligatorska jednonożowa o długości cięcia 1150mm - 1 szt. CZĘŚĆ 2: Wiertarka dwuwrzecionowa do papieru Dwuwrzecionowa wiertarka do papieru z centrowaniem papieru i synchroniczną regulacją głowic wiertarskich ze stojakiem/podstawą oraz pedałem nożnym - 1 szt. CZĘŚĆ 3: Oklejarka grzbietów Oklejarka grzbietów - maszyna do klejenia okładki miękkiej tzw. Oprawy książkowej - 1 szt. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 42991100-0 Maszyny introligatorskie Maszyny muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i PPOŻ określone w prawie polskim oraz być zgodne z przedmiotowymi normami Unii Europejskiej. Wykonawca jest również zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia z personelem Zamawiającego przewidzianym do obsługi urządzenia/urządzeń. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 42991100-0 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Części 1: Krajarka introligatorska jednonożowa Sposób oceny spełnienia warunku - wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane), wykonał: co najmniej 3 dostawy krajarek introligatorskich jednonożowych wraz z instalacją i uruchomieniem o wartości brutto nie mniejszej niż 150.000,00zł każda.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, stanowiaca Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2. W przypadku, gdy ofertę skadają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określajacego zakres umocowania pelnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiajacy dopuszcza możliwosć zmiany przez Wykonawcę typu zaoferowanego sprzętu na sprzęt o parametrach nie gorsztych niż zaoferowane. Powyższe moze być dokonane tylko na podstawie pisemnej zgody Zamawiajacego na pisemny wniosek Wykonawcy i tylko w sytuacji, jeżeli Wykonawca wykaże, że zaproponowany sprzet nie jest dostępny na rynku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa
Wydział Zamówień publicznych, pok. 402..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa Wydzia Zamówień Publicznych, pok. 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Krajarka introligatorska jednonożowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krajarki introligatorskiej jednonożowej o długosci cięcia 1150mm-1szt wraz z transportem, rozładunkiem, posadowieniem i uruchomieniem. Urządzenie musi spełniać wymogi w zakresie ppoż i BHP. Wykonawca będzie również zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia z personelem Zamawiajacego przewidzianym do obsługi urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wiertarka dwuwrzecionowa do papieru..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dwuwrzecionowej wiertarki do papieru z centrowaniem papieru i synchroniczną regulacja głowic wiertarskich ze stojakiem/podstawą oraz pedałem nożnym- 1 szt, wraz z transportem, rozladunkiem, posadowieniem i uruchomieniem. Wykonawca zobowiązany jest do pzreprowadzenia szkolenia dla personelu Zamawiajacego przewidzianego do obsługi maszyny. Urządzenie musi spelniać wymogi ppoż i BHP..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Okleraka grzbietów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oklejarki grzbietów do klejenia okładki miekkiej tzw. oprawy książkowej- 1 szt, wraz z transportem, rozladunkiem, posadowieniem i uruchomieniem. Wykonawca zobowiązany jest do pzreprowadzenia szkolenia dla personelu Zamawiajacego przewidzianego do obsługi maszyny. Urządzenie musi spelniać wymogi ppoż i BHP..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.