eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › BUDOWA ULICY LEŚNEJ WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ - PRZEBUDOWA PRZEPOMPOWNI WÓD DESZCZOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-19

Koło: BUDOWA ULICY LEŚNEJ WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ - PRZEBUDOWA PRZEPOMPOWNI WÓD DESZCZOWYCH
Numer ogłoszenia: 34152 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło , ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY LEŚNEJ WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ - PRZEBUDOWA PRZEPOMPOWNI WÓD DESZCZOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa przepompowni wód deszczowych w Kole przy ulicy Leśnej. Przyjęto wykorzystanie obudowy istniejącej przepompowni jako piaskownika i budowę nowej przepompowni w odległości 3,00 m od istniejącej. 2. Konstrukcja przepompowni przewidzianej do wykonania: Przepompownia zbiornikowa żelbetowa z betonu B45 wg DIN: średnicy wewnętrznej 2,00 m, średnicy zewnętrznej 2,30 m, wysokość obudowy bez pokrywy 4,00 m, orientacyjna masa bez pokrywy 12594 kg, najcięższy element 3650 kg, grubość ścianki 150 mm, grubość dna 150 mm, typ pokrywy - pokrywa żelbetowa z betonu B45 DN 2000, DZ 2300 mm masa 2200 kg. Wewnątrz zbiornika wbudowana będzie specjalna stopa sprzęgająca połączona z przewodem tłocznym, na którym zainstalowane są zawory odcinające. W stopie sprzęgającej zamocowane są rurowe prowadnice biegnące do pokrywy włazu. Służą one do wprowadzenia pompy do zbiornika bez konieczności wchodzenia do wewnątrz. Po tych samych prowadnicach jest wyciągana pompa np. w celu konserwacji, oceny stanu technicznego lub naprawy. Zasysanie ścieków ze zbiornika następuje przez otwór znajdujący się w dole korpusu pompy. Wewnątrz zbiornika należy zamontować pomost dla obsługi i drabinkę. Na rurociągu tłocznym należy wykonać odgałęzienie zamknięte zaworem sterowanym ręcznie umożliwiające okresowe płukanie gromadzących się na dnie osadów. W górnej pokrywie przepompowni należy zainstalować właz lekki ze stali nierdzewnej zamykany, dwie rury wywiewne i rozdzielnicę do sterowania pracą pomp. Pompy powinny być sterowane automatycznie sterownikiem mikroprocesorowym oraz sondą hydrostatyczną 4-20 mA.Projektowany zbiornik przepompowni posadowiony będzie na płycie fundamentowej o wymiarach 2,50x2,50x0,50 m wykonanej z betonu B-15. Wyposażenie przepompowni stanowią: dwie pompy zatapialne, (Pompa typu AFP 1049 50 HZ z wirnikiem Contra Błock Implerer 264 mm o przelocie swobodnym 80 mm z króćcem tłocznym min. fi 80 mm. Wydajność pomp 155,0 m3/h przy wysokości podnoszenia 18,90 m H20. Silnik pompy napięcie znamionowe 400 V, moc nominalna 9,0 kW, prąd znamionowy 19,4A. Moc zainstalowana pomp 2x11,4 kW), system wentylacji grawitacyjnej, nawiewno-wywiewnej, szafka sterowniczo-zasilającao stopniu ochrony nie mniejszym niż IP54 do montażu na pokrywie przepompowni, sonda hydrostatyczna w osłonie tworzywowej ze stali kwasoodpomej, sterownik mikroprocesorowy, połączenia wyrównawcze wszystkich elementów stalowych wyposażenia przepompowni, kolano stopowe sprzęgające żeliwne, łańcuch do opuszczania i wyciągania pompy ze stali kwasoodpomej, prowadnice ze stali kwasoodpomej, orurowanie wewnątrz pompowni z śrubami, kołnierzami ze stali kwasoodpomej, łącznik poziomy rurociągu, zawory zwrotne kulowe z żeliwa, zasuwy odcinające klinowe z żeliwa, system podpór i zamocowań ze stali kwasoodpomej, drabinka do dna zbiornika z aluminium, sygnalizator optyczno - akustyczny. Połączenia z istniejącymi elementami kanalizacyjnymi przyjęto za pomocą kształtek i rur ciśnieniowych PVC fi 160/4,7 i fi 315/9,2. Teren przepompowni będzie wygrodzony ogrodzeniem z siatki na słupkach stalowych z bramą i furtką wysokości 2,00 m oraz częściowo utwardzony kostką brukową betonową. W ofercie należy również uwzględnić uruchomienie przepompowni tj. wykonanie zasilania z istniejącego złącza do szafki sterowniczej, połączenie instalacji zasilająco -sterowniczej, sprawdzenie i regulację układu roboczego, przeprowadzenie pomiarów elektrycznych obiektu, sporządzenie protokołu autoryzacji rozruchu przez producenta. 3. Wszystkie opisy na urządzeniu i instrukcje obsługi winny być w języku polskim. Każde urządzenie powinno posiadać dokumentację techniczno-rozruchową DTR w języku polskim. Urządzenie winno posiadać deklarację zgodności z normą PN-EN 752-6. rozdzielnia sterującą winna być zgodna z dyrektywami: 1) 73/23/EEC - wyposażenie elektryczne do stosowania w określonym zakresie napięć, 2) 89/336/EEC - zgodność elektomagnetyczna. 4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie zadania oraz na urządzenia - gwarancji producenta obowiązującej od dnia odbioru końcowego zadania. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 6. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w terenie i zdobycia wszelkich informacji w celu przygotowania oferty. 7. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) jako: CPV: 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 8. Szczegółowa charakterystyka, zakres oraz ilość robót budowlanych do wykonania został opisany w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do SIWZ. 9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.23-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, określonego w rozdziale II SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności niezbędnej do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, 3) roboty budowlane objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców w zakresie określonym w ofercie, 4) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ, nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców, 5) udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji producentów na zastosowane materiały i urządzenia, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w ust. 1 Wykonawcy załączą do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) informację na temat kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ - na Załączniku Nr 2 wraz z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych, zaświadczenie potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 3) zakres rzeczowy oraz wartość robót budowlanych, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), z zachowaniem zapisu rozdziału VI ust. 1 pkt 3 i 4 SIWZ - na Załączniku Nr 3, 4) zobowiązanie o gotowości współpracy w przypadku udostępnienia przez inny podmiot, osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, zgodnie z podpisanym oświadczeniem, które stanowi Załącznikiem Nr 4. 3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę. Z załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wszystkie w/w warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1) wypełniony druk OFERTA, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo ak?tualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione? nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3) inne niezbędne oświadczenia określone w rozdziale VI ust. 2 SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 5) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Kole, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urzad Miejski w Kole, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło - Sekretariat Burmistrza - pok nr 9 (na parterze)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.