eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Roboty malarskie, naprawa posadzek i wymiana stolarki drzwiowej, okiennej budynku nr 9/3345 Kielce ul. Wojska Polskiego 300, Sprawa Zp 36/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-23

Nowa Dęba: Roboty malarskie, naprawa posadzek i wymiana stolarki drzwiowej, okiennej budynku nr 9/3345 Kielce ul. Wojska Polskiego 300, Sprawa Zp 36/2013
Numer ogłoszenia: 341322 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3711 , ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 816 22 06, faks 15 816 22 06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty malarskie, naprawa posadzek i wymiana stolarki drzwiowej, okiennej budynku nr 9/3345 Kielce ul. Wojska Polskiego 300, Sprawa Zp 36/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Malowanie pomieszczeń magazynowych farbami emulsyjnymi po uprzednim przygotowaniu podłoża, przed malowaniem powierzchnie ścian i sufitów należy zagruntować preparatami gruntującymi wzmacniając ich nośność. Powłoki z farb emulsyjnych winny być odporne na zmywanie, barwa powłok winna być jednolita bez smug i plam. - Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych i rur CO, powierzchnie pod malowanie farbami olejnymi powinny być suche, bez rdzy i kurzu, zatłuszczeń i innych zanieczyszczeń. - Zerwanie i skucie posadzki cementowej, rozebranie podłoża z betonu żwirowego o gr. do 10 cm - Wykonanie izolacji poziomej podposadzkowej z folii polietylenowej. - Wykonanie zbrojenia posadzki z siatki stalowej gr. 3 mm - Wykonanie posadzki betonowej gr. 8 cm beton B15 zatartej na gładko. - Wykonanie posadzki dwubarwnej z płytek Gres 30 x 30 cm układanych na klej po uprzednim przygotowaniu podłoża. - Wykonanie cokolików z płytek Gres 30 x 30 cm - cokolik wys. 10 cm układanych na klej z przecinaniem płytek. - Wykonanie okładziny schodów z płytek Gres 30 x 30 cm stopnice, po przygotowaniu podłoża - skucie kampinosów, frezowanie podłoża, gruntowanie preparatami gruntującymi. - Przygotowanie podłoża pod tynk mozaikowy barwiony gr. 2 mm - zagruntowanie ścian preparatem gruntującym szczepnym z kwarcem, przyklejenie jednej warstwy siatki z tworzyw sztucznych, wykonanie ochrony narożników kątownikiem aluminiowym. - Wykonanie warstwy tynku cienkowarstwowego z tynku mozaikowego barwionego gr. 2 mm na ścianach do wysokości 150 cm. - Wymiana okien drewnianych skrzynkowych na okna z PCV jednodzielne pięciokomorowe kolor biały wym. S 1150 mm H 960 mm jednodzielne R/U kolor biały szkło FLOAT 4/16/4 listwy okrągłe, szkło powlekane folią samoprzylepną w kolorze niebieskim. - Wymiana okien drewnianych na okna z PCV trójdzielne pięciokomorowe kolor biały wym. S 1100 mm H 2930 mm R/U szkło FLOAT 4/16/4 listwy okrągłe, szkło powlekane folią odblaskową samoprzylepną w kolorze niebieskim. - Wykucie z muru podokienników drewnianych i metalowych. - Obsadzenie prefabrykowanych podokienników wewnętrznych z PCV - podokienniki komorowe szer. 30 cm dł. 125 cm - Obsadzenie podokienników zewnętrznych z blach powlekanej szer - 20 cm dł. 130 cm z zaślepkami. - Wykucie z muru ościeży drzwiowych drewnianych. - Wykucie z muru krat stalowych drzwiowych i okiennych. - Rozebranie balustrad schodowych z kształtowników stalowych. - Dostawa i montaż drzwi stalowych dwuskrzydłowych antywłamaniowych certyfikowanych odporność minimum 5, poszycie z blachy 2 x 2.5 mm wym. S-1330 mm H-2260 mm(skrzydła 1000 czynne 330 mm bierne) klasa 3 wg PN-EN V 1627 łącznie z ościeżnicą, drzwi kompletne wyposażone w zamki klasy C zamek podstawowy wielopunktowy - 10 rygli i dodatkowy zamek górny wkładko-gałka ,trzy zawiasy chronione specjalnymi metalowymi osłonami, trzy blokady- bolce antywyważeniowe, zamontowane uchwyty do plombowania. Odporność na korozję co najmniej klasy 3 - Dostawa i montaż drzwi aluminiowych pełnych dwuskrzydłowych łącznie z ościeżnicą wym. S-1330 H- 2260 mm skrzydła 1000/330 mm drzwi pełne-panel obustronny z blachy aluminiowej, w środku pianka poliuretanowa lub XPS drzwi kompletne wyposażone w klamki, zamki 2 szt z wkładkami patentowymi z uchwytami do plombowania. - Dostawa i montaż drzwi płytowych wewnętrznych z ościeżnicą stalową typu FD1 o wym. 2050/800 mm - Wykonanie i montaż balustrad schodowych H-1100 mm z rur stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo - słupki mocowane do stopni markami, kotwy wklejane HILTI M12,pochwyt regulowany fi 45x2mm,słupki fi 50.8 mm, wypełnienie poziome rurki fi 18x2mmw rozstawie co 200 mm - Wykonanie i montaż krat okiennych o wym. S-1050 mm H- 860 mm - 8 sztuk w tym 4 szt otwierane zamknięcie na kłódkę patentową. Wykonanie kraty o wym. S-1100 H- 2930 mm - 1 szt. Kraty w ramie z kątownika 35 x 35 x4 mm z pręta o średnicy 12 mm i oczku nie większym niż 80 mm w poziomie i 240 mm w pionie oraz siatką stalową o średnicy drutu 2 mm i wielkości oczek nie większych niż 25 x 25 mm. Kraty te muszą być mocowane z pomocą kotew wmurowanych w ścianę na głębokość minimum 100 mm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach okien. - Wykonanie i montaż przegrody kratowej wym. S-1200 mm H - 3000 mm z furtką wym. S-900 mm H-2050 mm zamykaną na kłódkę patentową. Krata wykonana z prętów fi 16 mm w rozstawie 240x80 mm w obramowaniu z kątownika 45x45x5 mm malowane proszkowo. - Demontaż opraw oświetleniowych świetlówkowych i osprzętu. Montaż na gotowym podłożu łączników i przycisków bryzgoszczelnych. - Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw nastropowych 2 x 36 W IP 65 klosz z poliwęglanu. - Utylizacja gruzu oraz innych materiałów pochodzących z rozbiórki. - Uporządkowanie terenu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium 2 500,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca przedstawi wykaz wszystkich robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. - Wykonawca wykaże co najmniej dwa dowody należytego wykonania roboty z wykazu wykonanych robót na kwotę 100 000 zł każda, o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia. Dowody te powinny określać czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazując, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli przedstawi, że dysponuje osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualnej przynależności do Izby Inżynierów. - Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli przedstawi wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - Wykonawca wykaże co najmniej dwa dowody należytego wykonania roboty z wykazu wykonanych robót na kwotę 100 000 zł każda, o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia. Dowody te powinny określać czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazując, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie dopuszczalne zmiany zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl, www.33wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3711 z siedzibą ul. Anieli Krzywoń, 39-460 Nowa Dęba, Sekcja Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 11:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3711 z siedzibą ul. Anieli Krzywoń, 39-460 Nowa Dęba, Kancelaria Jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.