eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cyców › Dostawę miału węglowego klasy 22/18/12 z kopalni Węgla Kamiennego Bogdanka do szkół z terenu gminy Cyców oraz do remiz OSP, Urzędu Gminy i Ośrodka Zdrowia w Cycowie w sezonie grzewczym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Cyców: Dostawę miału węglowego klasy 22/18/12 z kopalni Węgla Kamiennego Bogdanka do szkół z terenu gminy Cyców oraz do remiz OSP, Urzędu Gminy i Ośrodka Zdrowia w Cycowie w sezonie grzewczym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 341242 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cyców , ul. Chełmska 42, 21-070 Cyców, woj. lubelskie, tel. 0-82 5677003, faks 0-82 5677200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugcycow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę miału węglowego klasy 22/18/12 z kopalni Węgla Kamiennego Bogdanka do szkół z terenu gminy Cyców oraz do remiz OSP, Urzędu Gminy i Ośrodka Zdrowia w Cycowie w sezonie grzewczym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie dostawa miału węglowego klasy 22/18/12 z Kopalni Lubelski Węgiel Bogdanka S.A. do szkół z terenu gminy Cyców: Szkoły Podstawowej w Garbatówce, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Głębokiem, Szkoły Podstawowej w Malinówce, Szkoły Podstawowej w Stawku, Szkoły Filialnej w Bekieszy, Szkoły Filialnej Świerszczowie i do budynku po byłej szkole w Nowym Stręczynie, do remiz Ochotniczej Straży Pożarnej w Cycowie i Janowicy oraz do Urzędu Gminy i Gminnego Ośrodka Zdrowia w Cycowie w sezonie grzewczym 2009/2010. Realizacja zamówienia będzie odbywać się na podstawie sukcesywnych zamówień. Planowana szacunkowa ilość zakupu miału w sezonie grzewczym 2009/2010 to 280 ton..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00 - Ropa naftowa, węgiel i produkty naftowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne oświadczenia lub dokumenty, że spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5)akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, 3. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z nich powinien spełniać wszystkie warunki formalne, określone w SIWZ, które dotyczą wykonawców. Jeżeli wykonawca zamierza wykonać zamówienie we współpracy z podwykonawcą, to obowiązek spełnienia wymogów formalnych dotyczy wykonawców, a nie dotyczy podwykonawców, 4. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1)Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. B). 3)Wykaz posiadanych środków transportowych spełniających wymogi do wykonania zamówienia (wzór - zał. C). 4)W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z nich powinien złożyć wszystkie wymagane dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 5)W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wykonawcy muszą przedstawić dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6)W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, muszą złożyć oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu przedłożą Zamawiającemu umowę konsorcjum przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7)W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi złożyć oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugcycow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cyców ul. Chełmska 42 21-070 CYców pokój nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Cyców ul. Chełmska 42 21-070 CYców pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.