eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych dla nieruchomości położonych w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Dąbrowa Górnicza: Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych dla nieruchomości położonych w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 34118 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjno - kartograficznych dla nieruchomości położonych w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: a) Podział geodezyjny działki wraz z pomiarem aktualizacyjnym elementów terenu niezbędnych do podziału. b) Trwała stabilizacja znaków granicznych po podziale. c) Ustalenie granic działki w celu doprowadzenia do zgodności stanu prawnego nieruchomości ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków ze stanem w księgach wieczystych ( w trybie § 37 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. Dz. U. 2001r. Nr 38, poz. 454). d) Wznowienie znaków granicznych ( art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. 2010 r. Nr 193, poz.1287 z późn. zm.) i okazanie granic działki na gruncie. e) Rozgraniczenie działki. f) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do celów regulacji stanów prawnych (sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych do założenia ksiąg wieczystych i doprowadzających do zgodności zapisów w księgach wieczystych z ewidencją gruntów i budynków ). g) Aktualizacja użytków gruntowych działki. h) Sporządzenie mapy do celów prawnych - mapa do ustalenia służebności. i) Aktualizacja mapy zasadniczej. j) Połączenie działek. 2. Warunki realizacji zamówienia: 2. 1. Wykonanie poszczególnej usługi odnośnie pkt. 1. ppkt. a - j przez Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia pisemnego otrzymanego od Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 2.2. Wykonawca uzgodni każdorazowo z Zamawiającym pisemnie lub telefonicznie termin przekazania dokumentacji dotyczącej danego zlecenia, o której mowa w pkt. 1. ppkt. a - j. 2.3. Przyjęcie dokumentacji nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę i tak w przypadku : a) podziału działki - Wykonawca dostarczy projekt podziału danej działki z prawomocną decyzją o podziale zatwierdzającą ten projekt wraz z wykazem zmian gruntowych, który będzie podstawą do ujawnienia podziału w księdze wieczystej. W przypadku podziału działki do zwrotu - Wykonawca dostarczy projekt podziału wraz z wykazem zmian gruntowych, będący podstawą do ujawnienia podziału w księdze wieczystej, b) trwałej stabilizacji znaków granicznych - Wykonawca dostarczy protokół z czynności trwałej stabilizacji znaków granicznych po podziale, c) ustalenia granic działki w trybie § 37 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków - Wykonawca dostarczy protokół ustalenia przebiegu granic działek do celów ewidencji gruntów z klauzulą przyjęcia do zasobu geodezyjnego, d) wznowienia znaków granicznych i okazania granic działki - Wykonawca dostarczy protokół z czynności wznowienia znaków granicznych, e) rozgraniczenia działki - Wykonawca dostarczy protokół graniczny z klauzulą przyjęcia do zasobu geodezyjnego, f) wykonania dokumentacji geodezyjnej - Wykonawca dostarczy wykaz zmian danych ewidencyjnych. Sporządzenie wykazu obejmuje również badanie ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów, ksiąg hipotecznych i dokumentów własności przez Wykonawcę, g) aktualizacji użytków gruntowych działki - Wykonawca dostarczy wykaz zmian danych ewidencyjnych, który będzie podstawą do ujawnienia w księdze wieczystej, h) ustalenia służebności - Wykonawca dostarczy mapę ( w 5 egz.) z wkreślonym przebiegiem służebności i obliczoną jej powierzchnią (dotyczy jednego rodzaju służebności niezależnie od ilości działek przez które ma ona przebiegać), i) aktualizacji mapy zasadniczej - Wykonawca dostarczy kserokopię fragmentu zaktualizowanej mapy zasadniczej, poświadczoną przez zasób geodezyjny, j) połączenia działek - Wykonawca dostarczy wykaz zmian danych ewidencyjnych, który będzie podstawą do ujawnienia w księdze wieczystej. 2.4. Termin realizacji zlecenia odnośnie pkt. 1. ppkt. a - j zostanie uzgodniony każdorazowo pisemnie między Zamawiającym, a Wykonawcą. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, na każde żądanie telefoniczne lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu. 2.6. Wykonawca nie może odmówić odbioru zlecenia. Odmowa odbioru zlecenia przez Wykonawcę może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Wykonawcy. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wykazów zmian danych ewidencyjnych w 2 egzemplarzach. Jeżeli zaistnieje konieczność dostarczenia w większej ilości wykazów - Zleceniodawca uwzględni to w danym zleceniu. 2.8. Okazanie granic nowopowstałych działek przez Wykonawcę nastąpi na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego określonym w okresie 1 roku od uprawomocnienia się decyzji o podziale. 2.9. Zamówienie wykonywane będzie wg potrzeb Zamawiającego do wysokości maksymalnej nominalnej wartości umowy. 2.10. W przypadku gdyby decyzją organów Gminy lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nastąpiło obniżenie wysokości posiadanych środków, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego ani żądania kary umownej czy też naprawienia szkody. 3.Informacja o ilości zleconych usług w 2012 r. 3.1. Podział geodezyjny działki wraz z pomiarem aktualizacyjnym elementów terenu niezbędnych do podziału : ilość zleceń w 2012 roku - 14 3.2. Trwała stabilizacja znaków granicznych po podziale : ilość zleceń w 2012 roku - 0 3.3. Pomiar granic działki w celu doprowadzenia do zgodności stanu prawnego nieruchomości ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków ze stanem w księgach wieczystych ( w trybie § 37 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. Dz. U. 2001r. Nr 38, poz. 454) : ilość zleceń w 2012 roku - 1 3.4. Wznowienie znaków granicznych ( art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. 2010 r. Nr 193, poz.1287 z późn. zm.) i okazanie granic działki na gruncie : ilość zleceń w 2012 roku - 0 3.5. Rozgraniczenie działki : ilość zleceń w 2012 roku - 7 3.6. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do celów regulacji stanów prawnych (sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych do założenia ksiąg wieczystych i doprowadzających do zgodności zapisów w księgach wieczystych z ewidencją gruntów i budynków ) : ilość zleceń w 2012 roku - 22 3.7. Aktualizacja użytków gruntowych działki : ilość zleceń w 2012 roku - 7 3.8. Wkreślenie na wyrysie z mapy ewidencyjnej przebiegu służebności i obliczenie jej powierzchni : ilość zleceń w 2012 roku - 4 3.9. Aktualizacja mapy zasadniczej : ilość zleceń w 2012 roku - 5 3.10. Połączenie działek : ilość zleceń w 2012 roku - 4 Uwaga: Wykonawcy nie służy roszczenie o wykonanie poszczególnych usług geodezyjno-kartograficznych w ilościach podanych w pkt. 3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy. Realizacja zamówień uzupełniających dot. będzie zakresu przewidzianego opisem przedmiotu zamówienia i określonym kodami CPV. Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.). Weryfikacja spełniania warunku zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionego wykazu i oświadczenia wg. formuły:spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3. zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, wskazane jest aby obejmowało: a) dane pozwalające na identyfikacje stron b) zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie, umowy o podwykonawstwo, o współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa o świadczenie usług doradczych, know-how i inne umowy nienazwane) c) cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówienia, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, 2 w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 2.1.zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 2.2. zmiany stawki podatku VAT tj.: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT ceny brutto za wykonanie poszczególnych usług geodezyjno - kartograficznych nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy, b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT ceny brutto za wykonanie poszczególnych usług geodezyjno - kartograficznych zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu. 4. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 5. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 5 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Gospodarki Nieruchomościami , pok. nr 230.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, INFORMACJA, stanowisko nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2.Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2. SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast dokument wymieniony w pkt 9.1.2 SIWZ Wykonawcy składają łącznie, przy czym oświadczenie wymienione w pkt 9.1.1. SIWZ oraz Formularz ofertowy wymieniony w pkt 9.3.1. SIWZ - winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Dodatkowe informacje dotyczące terminu realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia publicznego Rozpoczęcie realizacji zamówienia: po podpisaniu umowy Zakończenie realizacji zamówienia: 31.12.2013r. lub do wyczerpania maksymalnej nominalnej wartości umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.