eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › przebudowa i rewitalizacja parku położonego w Węglińcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-28

POZYCJA 34110

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Węgliniec: przebudowa i rewitalizacja parku położonego w Węglińcu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Gminy i Miasta Węgliniec, do kontaktów: Renata Bursy-Sochoń, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7711435, fax 075 7712551, e-mail: wegliniec@wegliniec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wegliniec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i rewitalizacja parku położonego w Węglińcu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Węgliniec - działki nr 68, 74, 75, 61/48, 61/53,65. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:wykonanie nawierzchni betonowych oraz nawierzchni żwirowych,roboty ziemne, schody terenowe,ławki parkowe, fontanna,nasadzenia roślin- nasadzenia drzew, krzewów, rabat kwiatowych, przycięcie drzewa,trejaże i pergole,aranżacja pomnika, wykonanie sieci oświetlenia parku oraz zasilania pompy fontanny (bez 6 opraw na placu obok wagonów), wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym tj. w okresie jednego roku od zakończenia robót ymienionych wyżej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aprobata techniczna stwierdzająca, pozytywną ocenę techniczną wyrobu i określająca przydatność do stosowania w budownictwie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.21.20 - Parki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.20 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia: 1.wykonanie nawierzchni betonowych o powierzchni - 860 m2 oraz nawierzchni żwirowych o powierzchni - 3 490 m2, 2.roboty ziemne 3.schody terenowe 4.ławki parkowe - szt. 24 5.fontanna - szt. 1 6. nasadzenia roślin- nasadzenia drzew, krzewów, rabat kwiatowych 7. przycięcie drzewa 8.trejaże i pergole 9. aranżacja pomnika 10. wykonanie sieci oświetlenia parku oraz zasilania pompy fontanny (bez 6 opraw na placu obok wagonów) 11. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 12. roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym tj. w okresie jednego roku od zakończenia robót wymienionych w pkt. od 1 do 11 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.500,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku przelewu termin ten dotyczy faktycznego wpływu środków na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Pieńsk o/Węgliniec Nr konta bankowego: 41 8382 0001 2600 0648 3000 0070 3.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45,ust. 6 ustawy. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: \Wadium - przetarg na____\. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 6.Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa Ustawa. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności (odpis z KRS lub Ewidencji działalności Gospodarczej ) maja zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 1.3. dysponują potencjałem technicznym 1.4. Wykażą, iż zamówienie będzie realizowane przy zaangażowaniu następujących osób: 1.4.1.Pracownicy nadzoru - 2 osoby tj. a)kierownik budowy z minimum 5-letnim doświadczeniem i posiadający co najmniej od 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej b)kierownik budowy z minimum 5-letnim doświadczeniem i posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej 1.4.2.geodeta uprawniony - 1 osoba 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1.7. wykonają przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacjach technicznych oraz projektach budowlanych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu następuje na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualne informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.6.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.7.Wykaz osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez geodetę i kierowników budowy 1.8.Aprobatę techniczną stwierdzającą, pozytywną ocenę techniczną wyrobu i określającą przydatność do stosowania w budownictwie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłatę za SIWZ nalezy wpłacić na Konto bankowe: Bank Spółdzielczy Pieńsk o/Węgliniec, Nr konta bankowego: 12 8382 0001 2600 0648 3000 0010. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy i Miasta w Węglińcu, ul.Sikorskiego3, 59 - 940 Węgliniec pok. nr 17.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.