eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przeglądy, konserwacje i naprawy systemów ochrony przeciwpożarowej oraz podręcznego sprzętu gaśniczego w obiektach UMCS.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Lublin: Przeglądy, konserwacje i naprawy systemów ochrony przeciwpożarowej oraz podręcznego sprzętu gaśniczego w obiektach UMCS.
Numer ogłoszenia: 341104 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy, konserwacje i naprawy systemów ochrony przeciwpożarowej oraz podręcznego sprzętu gaśniczego w obiektach UMCS..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy, konserwacje i naprawy systemów ochrony przeciwpożarowej oraz podręcznego sprzętu gaśniczego w obiektach UMCS..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełniają warunki art. 22 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności. Wymagana minimalna kwota gwarancyjna w następujących zakresach: podstawowy, za wadliwe wykonanie usługi, za szkody w rzeczach znajdujących się w pieczy, za szkody w mieniu przyjętym w celu wykonania usługi - 100 000 zł dla każdego z wymienionych zakresów. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż po upływie terminu ważności ubezpieczenia, będzie odnawiać ubezpieczenie na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy termin ważności ubezpieczenia jest krótszy niż termin wykonania zamówienia. 3) Posiadają aktualne autoryzacje (lub szkolenia personelu) na konserwację i naprawę urządzeń ochrony przeciwpożarowej oraz urządzeń gaśniczych producentów, których systemy i urządzenia są stosowane w obiektach Zamawiającego. Wymagana autoryzacja następujących firm: - GZWM S.A.; KZWM OGNIOCHRON S.A.; BEZALIN S.A. (dotyczy zadania 1), - Polon-Alfa; Schrack; Siemens; ESSER; BOSCH (dotyczy zadania 2), - ADEMCO oraz producentów systemów, które będzie montował Wykonawca (dotyczy zadania 3). 4) Posiadają aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na transport, instalację i obsługę izotopowych czujek dymu wydane na podstawie § 4 Prawa atomowego (dotyczy zadania 2). 5) Posiadają aktualną umowę na funkcjonowanie alarmowego centrum odbiorczego (ACO) zawartą pomiędzy Komendą Miejską PSP w Lublinie, a Wykonawcą (dotyczy zadania 3). 6) Zrealizowali, w budynkach użyteczności publicznej lub budynkach zbiorowego zamieszkania, w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia, dotyczące każdego zadania, polegające na: przeglądach, konserwacji i naprawach podręcznego sprzętu gaśniczego (dotyczy zadania 1) - o minimalnej wartości jednego zamówienia brutto 10000 zł,przeglądach i konserwacji systemów alarmu pożarowego (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemów oddymiających, stałych urządzeń gaśniczych, innych urządzeń przeciwpożarowych sprzężonych z centralami sygnalizacji pożarowej (dotyczy zadania 2) - o minimalnej wartości jednego zamówienia brutto 10000 zł, instalacji urządzeń transmisji alarmów pożarowych (UTA) z łączami komutowanymi i radiowymi, monitoringu systemu SAP i transmisji sygnałów pożarowych do stacji odbiorczej alarmów pożarowych (SOA), automatycznym retransmitowaniu sygnałów alarmowych z urządzenia odbiorczego SOA do urządzenia końcowego systemu transmisji alarmów pożarowych znajdującego się w alarmowym centrum odbiorczym (ACO) Państwowej Straży Pożarnej, przeglądach i konserwacji urządzeń transmisji alarmów pożarowych (dotyczy zadania 3) - o minimalnej wartości jednego zamówienia brutto 4000 zł. 7) W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w punkcie 1 . UWAGA: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu według reguły - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Dokumenty poświadczające posiadanie autoryzacji (lub szkoleń personelu) wydanych przez firmy wymienione w punkcie 5 podpunkt 3) SIWZ. 5) Zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na transport, instalację i obsługę izotopowych czujek dymu wydane na podstawie § 4 Prawa atomowego. 6) Aktualną umowę na funkcjonowanie alarmowego centrum odbiorczego (ACO) zawartą z Komendą Miejską PSP w Lublinie. 7) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 8) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1 i pkt. 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umcs.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lublin, Pl.M.C.Skłodowskiej 5 pok. 1415.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej, Plac Marii Curie Skłodowskiej 5, pok. 923.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego. Naprawa podręcznego sprzętu gaśniczego. Utylizacja zużytego podręcznego sprzętu gaśniczego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego. Naprawa podręcznego sprzętu gaśniczego. Utylizacja zużytego podręcznego sprzętu gaśniczego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd i konserwacja: systemów alarmu pożarowego (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemów oddymiających, stałych urządzeń gaśniczych, innych urządzeń przeciwpożarowych sprzężonych z centralami sygnalizacji pożarowej (CSP). Naprawa: systemów alarmu pożarowego (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemów oddymiających, stałych urządzeń gaśniczych, innych urządzeń przeciwpożarowych sprzężonych z centralami sygnalizacji pożarowej (CSP)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja: systemów alarmu pożarowego (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemów oddymiających, stałych urządzeń gaśniczych, innych urządzeń przeciwpożarowych sprzężonych z centralami sygnalizacji pożarowej (CSP). Naprawa: systemów alarmu pożarowego (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemów oddymiających, stałych urządzeń gaśniczych, innych urządzeń przeciwpożarowych sprzężonych z centralami sygnalizacji pożarowej (CSP)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Instalacja urządzeń transmisji alarmów pożarowych (UTA) z łączami komutowanymi i radiowymi. Monitoring systemu SAP i transmisja sygnałów pożarowych do stacji odbiorczej alarmów pożarowych (SOA). Automatyczne retransmitowanie sygnałów alarmowych z urządzenia odbiorczego SOA do urządzenia końcowego systemu transmisji alarmów pożarowych znajdującego się w alarmowym centrum odbiorczym (ACO) Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja urządzeń transmisji alarmów pożarowych (UTA) z łączami komutowanymi i radiowymi. Monitoring systemu SAP i transmisja sygnałów pożarowych do stacji odbiorczej alarmów pożarowych (SOA). Automatyczne retransmitowanie sygnałów alarmowych z urządzenia odbiorczego SOA do urządzenia końcowego systemu transmisji alarmów pożarowych znajdującego się w alarmowym centrum odbiorczym (ACO) Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie. Przegląd i konserwacja urządzeń transmisji alarmów pożarowych (UTA). Naprawa urządzeń transmisji alarmów pożarowych (UTA)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8, 50.71.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.