eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika tleniu ciekłego i butli.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-16

Kolbuszowa: Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika tleniu ciekłego i butli.
Numer ogłoszenia: 34092 - 2015; data zamieszczenia: 16.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej , ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2271222, faks 17 2271233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika tleniu ciekłego i butli..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: TLEN MEDYCZNY Przybliżone roczne zapotrzebowanie ciekłego tlenu medycznego - ok. 50 000 kg Przybliżone roczne zapotrzebowanie tlenu med. sprężonego w butlach 50 L / 8,0m3 /, będące w ciągłej rotacji na potrzeby oddziału dializoterapii i nefrologii - 32 szt. butli i ok. 3800 m3 tlenu med. sprężonego. Przybliżone roczne zapotrzebowanie tlenu med. sprężonego w wiązkach butli 1x12 butli 50 L / 8,0m3 /, będące jako stała rezerwa zbiornika ciekłego tlenu - 12 szt. butli tj. ok. 192 m3 tlenu spręż. Oferent w swojej ofercie winien przedstawić: - koszt dostawy ciekłego tlenu medycznego /kg/ wraz z transportem - koszt dostawy sprężonego tlenu med. wraz z transportem i dzierżawą wiązki butli /1x12 butli/ stanowiących stałą rezerwę zbiornika - koszt dostawy sprężonego tlenu med. wraz z transportem i dzierżawą butli , będących w ciągłej rotacji. /32 butli/ - koszt dzierżawy zbiornika na ciekł tlen. Dane techniczne zbiornika: zbiornik ciśnieniowy o pojemności ok. 11,25 m3, pionowy, stacjonarny, izolowany próżniowo, dwupłaszczowy /wewnętrzny płaszcz ciśnieniowy zbudowany ze stali nierdzewnej/, przeznaczony do długotrwałego przechowywania pod ciśnieniem gazów kriogenicznych oraz ich poboru w stanie zgazowanym lub ciekłym .W zakresie Wydzierżawiającego należy transport, posadowienie oraz wszelkie prace odbiorowe / w tym UDT/ mające na celu uruchomienie zbiornika. - koszt dzierżawy parownicy / preferowana parownica serii SG HF wykonana z aluminium o wydajności ok.120 m3/h, przeznaczona do obsługi zbiorników kriogenicznych, montaż i uruchomienie w zakresie Wydzierżawiającego / PODTLENEK AZOTU Przybliżone roczne zapotrzebowanie podtlenku azotu w butlach 10 L / 7 kg/ - ok. 100 kg Oferent winien przedstawić: - koszt dostawy podtlenku azotu - koszt dzierżawy butli 10 L / 7 kg/ DWUTLENEK WĘGLA / LAPAROSKOPIA / Przybliżone roczne zapotrzebowanie dwutlenku węgla w butlach 10 L /7 kg/ - ok. 25 kg Oferent winien przedstawić: - koszt dostawy dwutlenku węgla - koszt dzierżawy butli 10 L /7 kg/ ARGON MEDYCZNY / DIATERMIA / Przybliżone roczne zapotrzebowanie argonu medycznego w butlach 5 L - ok. 20 kg Oferent winien przedstawić: - koszt dostawy argonu medycznego - koszt dzierżawy butli 5 L.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.40 - 24.11.11.40 24.11.11.70 - 24.11.11.70 24.11.11.20 - 24.11.11.20 24.00.00.61 - 24.00.00.61 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V ust. 1 - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ (Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy). 2. Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej produktów leczniczych 3. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V ust. 2 - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ (Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia). 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia z ofertą : a)pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego dla każdego z wymienionych w Rozdziale III ust.1 pkt 1-6 , wydane przez Ministra Zdrowia wraz ze specyfikacją Produktów w celu potwierdzenia spełniania wymagań przez oferowany produkt leczniczy . b)zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego dotyczy produktów wytwarzanych bezpośrednio przez Wykonawcę c)Deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EEC Medical Devices oraz norma zharmonizowana PN-EN ISO 13485 :2003 dla każdego z wyrobów, d)Certyfikat wystawiony przez jednostkę notyfikowana potwierdzający spełnienie dyrektywy 93/42/EEC w zakresie wytwarzania oferowanych wyrobów medycznych -dla każdego z wyrobów, e)potwierdzenia złożenia dokumentacji rejestracyjnej wyrobu lub wpis do rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu potwierdzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów biobójczych dla każdego z wyrobów medycznych,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4) Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony obowiązuje zakaz dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (a więc w szczególności w niniejszej umowie w § 25) na wskazanych warunkach. Strony dopuszczają zmianę umowy gdy ilość zamówionych produktów zostanie wyczerpana przed upływem okresu obowiązywania umowy; umowa ulega wówczas rozwiązaniu. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k.c. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT, a jej pisemnym potwierdzeniem będą kolejno wystawiane i akceptowane faktury. Strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotu umowy w ten sposób, że Zamawiający zrezygnuje z zamówienia części towarów z przyczyn obiektywnych, a więc w szczególności ograniczenia działalności Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie stosunkowemu pomniejszeniu i nie będą Wykonawcy przysługiwać z powyższego tytułu żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze. Zamawiający dopuszcza zamiany umowy korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, 36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4, wersja druk.płatna przel. 40 zł,: BANK PEKAO SA i O/Kolbuszowa nr 86124026271111000032536108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, 36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.