eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wieszyno › Przebudowa drogi gminnej w m. Konikowo dz. nr 294/88, Strzekêcino dz. 13/5 i 16/89 gmina ¦wieszyno

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2012-09-11

¦wieszyno: Przebudowa drogi gminnej w m. Konikowo dz. nr 294/88, Strzekêcino dz. 13/5 i 16/89 gmina ¦wieszyno
Numer og³oszenia: 340848 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 291698 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wieszyno, ¦wieszyno 71, 76-024 ¦wieszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa drogi gminnej w m. Konikowo dz. nr 294/88, Strzekêcino dz. 13/5 i 16/89 gmina ¦wieszyno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w Konikowie dz. nr 294/88 OPIS STANU ISTNIEJ¡CEGO Droga gminna jest jedno jezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa. Istniej±ca nawierzchnia jest wyboista o zmiennej szeroko¶ci jezdni. Szeroko¶æ w liniach rozgraniczaj±cych 15m. Istniej±ca droga gminna w³±cza siê do drogi wojewódzkiej o nawierzchni bitumicznej szeroko¶ci 6,5m. Skrzy¿owanie dróg - proste nieskanalizowane. Nawierzchnia jezdni wykonana jest z kruszywa gruzu i ¿u¿la. Nawierzchnia istniej±cych zjazdów z p³ytek betonowych, kostki betonowej, kruszywa i gruntowa utwardzona. Grunt zalegaj±cy to piaski drobno i ¶rednioziarniste, piaski gliniaste oraz gliny przykryte warstw± ziemi ro¶linnej o mi±¿szo¶ci 0,2m. Poziom wody gruntowej jest zmienny, zale¿ny od pory roku oraz opadów atmosferycznych. W wykonanej odkrywce poziom wody gruntowej 2,0 poni¿ej powierzchni terenu. PARAMETRY TECHNICZNE I ROZWI¡ZANIA SYTUACYJNO - WYSOKO¦CIOWE -Kategoria obci±¿enia ruchem KR-1 -Droga klasy D -Szeroko¶æ pasa ruchu na w³±czeniu do drogi wojewódzkiej 3,0m -Szeroko¶æ pasa ruchu 2,5m -Ilo¶æ pasów ruchu 2 -Prêdko¶æ projektowa 30 km/h -Prêdko¶æ dopuszczalna 40 km/h -Szeroko¶æ pasa postojowego 2,5m -Spadek poprzeczny jezdni i pasa postojowego 2% -Pobocza o szeroko¶ci 0,75cm - Spadek poprzeczny poboczy 8% ROZWI¡ZANIE SYTUACYJNO - WYSOKO¦CIOWE Przebudowywana droga gminna w m. Konikowo bêdzie przebiega³a po istniej±cej drodze gruntowej - utwardzonej. Projektowana niweleta drogi zapewni dojazd do istniej±cych posesji. Projekt przebudowy drogi gminnej przewiduje nawi±zanie sytuacyjne do projektowanej przebudowy drogi wojewódzkiej. Obecnie nie jest mo¿liwe nawi±zanie wysoko¶ciowe poniewa¿ projektowana niweleta drogi wojewódzkiej bêdzie podwy¿szona. Termin przebudowy drogi wojewódzkiej nie jest ustalony. ODWODNIENIE DROGI Powierzchniowe na pobocza i pasy zieleni ROBOTY ZIEMNE -Roboty ziemne bêd± polega³y na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni i pasa postojowego. -Nadmiar gruntu z koryta oraz ziemi ro¶linnej zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez inwestora na odleg³o¶æ do 4km. W pobli¿u kabli energetycznych i telefonicznych oraz gazoci±gu i wodoci±gu nale¿y zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ przy wykonywaniu robót ziemnych. Nale¿y zlokalizowaæ ich po³o¿enie przy pomocy specjalistycznej aparatury lub rêczne wykonanie poprzecznych przekopów. ROBOTY INNE -Zabezpieczyæ punkty osnowy geodezyjnej. -Pod jezdni± i pasem postojowym nale¿y u³o¿yæ przepusty dwudzielne na istniej±cych kablach telefonicznych i energetycznych oraz na gazoci±gach. -Wykonaæ regulacjê pionow± studzienek kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych oraz zaworów wodoci±gowych. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Konstrukcja nawierzchni drogi i placów postojowych -Pod³o¿e rodzime -Warstwa odcinaj±ca grubo¶ci 20cm z pospó³ki -Podbudowa grubo¶ci 20cm z kruszywa ³amanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie - Warstwa wi±¿±ca grubo¶ci 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i uk³adanej na gor±co. - Warstwa ¶cieralna grubo¶ci 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i uk³adanej na gor±co. Nawierzchnia poboczy Pobocza zostan± wykonane z mieszanki kruszywa 0/31,5mm. Grubo¶æ warstwy mieszanki po zagêszczeniu 10cm ROBOTY INNE Nale¿y wykonaæ regulacjê wysoko¶ciow± w³azów studzienek kanalizacji, telefonicznych i zaworów wodoci±gowych. Przed rozpoczêciem robót nale¿y zg³osiæ je do w³a¶cicieli infrastruktury oraz do zarz±dcy drogi. Przebudowa drogi gminnej w Strzekêcinie dz. nr 13/5 OPIS STANU ISTNIEJ¡CEGO Droga gminna jest jedno jezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa. Istniej±ca nawierzchnia jest wyboista o zmiennej szeroko¶ci jezdni. Szeroko¶æ pasa drogowego 5,0m Nawierzchnia jezdni wykonana jest z kruszywa. Grunt zalegaj±cy to piaski drobno i ¶rednioziarniste, Poziom wody gruntowej jest zmienny, zale¿ny od pory roku oraz opadów atmosferycznych. PARAMETRY TECHNICZNE I ROZWI¡ZANIA SYTUACYJNO - WYSOKO¦CIOWE -Kategoria obci±¿enia ruchem KR-1 -Droga klasy D -Szeroko¶æ pasa ruchu 3,5m -£uki najazdowe o promieniu R=3m -Prêdko¶æ projektowa 30 km/h -Prêdko¶æ dopuszczalna 30 km/h -Spadek poprzeczny jezdni jednostronny 2% -Pobocza o szeroko¶ci 0,50m - 0,75m -Spadek poprzeczny poboczy 8% ROZWI¡ZANIE SYTUACYJNO - WYSOKO¦CIOWE Przebudowywana droga gminna ograniczona bêdzie istniej±cym krawê¿nikiem wystaj±cym od strony budynków. Pomiêdzy budynkiem nr 21 a budynkiem 22 krawê¿nik istniej±cy wtopiony ze wzglêdu na zjazd (dzia³ki nr 13/3 i 13/2). Od strony ogródków jezdnia drogi ograniczona krawê¿nikiem wtopionym. Zaprojektowana niweleta ma nawi±zanie wysoko¶ciowe do istniej±cego krawê¿nika. ¦wiat³o krawê¿nika od 8 do 12cm. Roboty bêd± wykonywane na dzia³ce drogowej nr 13/5 ZJAZDY (w granicach pasa drogowego) -Zjazd na dzia³kê nr 13/12 o szeroko¶ci 3,5m -£uk najazdowe o promieniu R=3m ODWODNIENIE DROGI Powierzchniowe do wpustów ulicznych. Przewiduje siê oczyszczenie istniej±cej kanalizacji deszczowej oraz studzienki rewizyjnej wpustu ulicznego. ROBOTY ZIEMNE -Roboty ziemne bêd± polega³y na wykonaniu koryta pod konstrukcjê jezdni. -Nadmiar gruntu z koryta oraz ziemi ro¶linnej zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez inwestora na odleg³o¶æ do 4km. W pobli¿u kabli energetycznych oraz gazoci±gu i wodoci±gu nale¿y zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ przy wykonywaniu robót ziemnych. Nale¿y zlokalizowaæ ich po³o¿enie przy pomocy specjalistycznej aparatury lub rêczne wykonanie poprzecznych przekopów. ROBOTY INNE -Zabezpieczyæ punkty osnowy geodezyjnej. -Pod zjazdami nale¿y u³o¿yæ przepusty dwudzielne ¶rednicy 160mm na istniej±cych kablach energetycznych i gazoci±gach. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Konstrukcja nawierzchni drogi gminnej -Pod³o¿e rodzime -Warstwa odcinaj±ca grubo¶ci 20cm z pospó³ki - Podbudowa grubo¶ci 20cm z kruszywa ³amanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie - Warstwa wi±¿±ca grubo¶ci 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i uk³adanej na gor±co. - Warstwa ¶cieralna grubo¶ci 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i uk³adanej na gor±co. Krawê¿niki Ograniczenie jezdni krawê¿nikiem betonowym 12x25cm ustawionym na podsypce grubo¶ci 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ³awie zwyk³ej z betonu C 12/15. ¦ciek przykrawê¿nikowy Ze wzglêdu na bardzo ma³y spadek pod³u¿ny istniej±cego krawê¿nika wystaj±cego projektuje siê ¶ciek przykrawê¿nikowy z kostki betonowej u³o¿onej na podsypce grubo¶ci 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ³awie zwyk³ej 25x20cm z betonu C 12/15. Nawierzchnia poboczy Pobocza zostan± wykonane z ziemi ro¶linnej obsianej traw±. ROBOTY INNE Nale¿y wykonaæ regulacjê wysoko¶ciow± zaworów wodoci±gowych i wpustu ulicznego. Przed rozpoczêciem robót nale¿y zg³osiæ je do w³a¶cicieli infrastruktury oraz do zarz±dcy drogi. Przebudowa drogi gminnej w Strzekêcinie dz. nr 16/89 OPIS STANU ISTNIEJ¡CEGO Droga gminna jest jedno jezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa. Istniej±ca nawierzchnia jest wyboista o zmiennej szeroko¶ci jezdni. Szeroko¶æ pasa drogowego zmienna. Nawierzchnia jezdni wykonana jest z kruszywa, p³yt drogowych betonowych oraz z betonu. Nawierzchnia placów postojowych z kruszywa i ¿u¿la. Nawierzchnia placu manewrowego wykonana z betonu ograniczona krawê¿nikiem betonowym, wystaj±cym. Nawierzchnia jezdni z betonu oraz placów postojowych ograniczona krawê¿nikiem betonowym wystaj±cym. Nawierzchnia z p³yt drogowych bez krawê¿nika. Grunt zalegaj±cy to piaski drobno i ¶rednioziarniste, Poziom wody gruntowej jest zmienny, zale¿ny od pory roku oraz opadów atmosferycznych. PARAMETRY TECHNICZNE I ROZWI¡ZANIA SYTUACYJNO - WYSOKO¦CIOWE - Kategoria obci±¿enia ruchem KR-1 - Droga klasy D - Szeroko¶æ pasa ruchu 2,5m - 3,0m - Place postojowe d³ugo¶ci 4,5m - Szeroko¶æ placu postojowego dla osób niepe³nosprawnych 3,6m - Szeroko¶æ placu postojowego 2,5m - £uki najazdowe dla zjazdu o promieniu R=3m - £uki najazdowe dla placów postojowych o promieniu R=2m - Prêdko¶æ projektowa 30 km/h - Prêdko¶æ dopuszczalna 30 km/h - Spadek poprzeczny jezdni jednostronny 2% - Pobocza o szeroko¶ci - 0,75m - Spadek poprzeczny poboczy 8% ROZWI¡ZANIE SYTUACYJNO - WYSOKO¦CIOWE Przebudowywana droga gminna ograniczona bêdzie krawê¿nikiem betonowym wystaj±cym i wtopionym. Droga z³o¿ona jest z dwóch odcinków. Przewiduje siê rozbiórkê krawê¿ników, jezdni o nawierzchni z kruszywa, z p³yt drogowych i betonu cementowego ze wzglêdu na z³y stan techniczny. Projektowana nawierzchnia wykonana zostanie z mieszanki mineralno-asfaltowej wytworzonej i uk³adanej na gor±co. Roboty bêd± wykonywane na dzia³ce drogowej nr 16/89 ZJAZDY (w granicach pasa drogowego) - Zjazd o szeroko¶ci 3,8m - £uk najazdowe o promieniu R=3m ODWODNIENIE DROGI Powierzchniowe na tereny zielone. ROBOTY ZIEMNE - Roboty ziemne bêd± polega³y na wykonaniu koryta pod konstrukcjê jezdni. - Nadmiar gruntu z koryta oraz ziemi ro¶linnej zostanie wywieziony w miejsce wskazane przez inwestora na odleg³o¶æ do 4km. W pobli¿u kabli energetycznych oraz gazoci±gu i wodoci±gu nale¿y zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ przy wykonywaniu robót ziemnych. Nale¿y zlokalizowaæ ich po³o¿enie przy pomocy specjalistycznej aparatury lub rêczne wykonanie poprzecznych przekopów. ROBOTY INNE - Zabezpieczyæ punkty osnowy geodezyjnej. - Pod projektowan± jezdni± nale¿y u³o¿yæ przepusty dwudzielne ¶rednicy 160mm na istniej±cych kablach i gazoci±gach. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI. Konstrukcja nawierzchni drogi gminnej, placów postojowych i manewrowych. -Pod³o¿e rodzime -Warstwa odcinaj±ca grubo¶ci 20cm z pospó³ki -Podbudowa grubo¶ci 20cm z kruszywa ³amanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie - Warstwa wi±¿±ca grubo¶ci 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i uk³adanej na gor±co. - Warstwa ¶cieralna grubo¶ci 4cm z mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej i uk³adanej na gor±co. Krawê¿niki Ograniczenie jezdni krawê¿nikiem betonowym 12x25cm wtopionym, ustawionym na podsypce grubo¶ci 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ³awie zwyk³ej z betonu C 12 na 15. Krawê¿niki betonowe 15x30cm, wystaj±ce ustawione na podsypce grubo¶ci 5cm cementowo-piaskowej 1:4 i ³awie z oporem z betonu C 12 na 15. Chodnik Chodniki (doj¶cia do budynków w pasie pobocza) wykonane zostan± z kostki betonowej grubo¶ci 8cm, u³o¿onej na podsypce grubo¶ci 5cm cementowo-piaskowej 1:4. Nawierzchnia poboczy Pobocza zostan± wykonane z ziemi ro¶linnej obsianej traw±. ROBOTY INNE Nale¿y wykonaæ regulacjê wysoko¶ciow± zaworów wodoci±gowych i wpustu ulicznego. Przed rozpoczêciem robót nale¿y zg³osiæ je do w³a¶cicieli infrastruktury oraz do zarz±dcy drogi..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL-DRÓG BIA£OGARD S.A., Szosa Po³czyñska 57,, 78-200 Bia³ogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 1061996,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 799489,79

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 799489,79 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 1165657,68

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.