Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-11
Malbork: Założenie numerycznej mapy zasadniczej dla miasta i gminy Nowy Staw i gminy Lichnowy.
Numer ogłoszenia: 340818 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego , Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6460400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie numerycznej mapy zasadniczej dla miasta i gminy Nowy Staw i gminy Lichnowy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie numerycznego opracowania mapy zasadniczej, implementacji wynikowych opracowań do systemu numerycznego EWID 2007 dla miasta i gminy Nowy Staw i gminy Lichnowy oraz porównanie ewidencji z mapą zasadniczą w zakresie budynków położonych na działkach Skarbu Państwa. Zamawiający informuje, iż prowadzi mapę zasadniczą i ewidencyjną w bazie danych oprogramowania aplikacyjnego TurboEWID wersja 7.8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie programów równoważnych.Wykonawca, który powoła się na rozwiązania rownoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniaja wymagania określone przez Zamawiającego. Zakres prac obejmuje: 1) Wykonanie numerycznej obiektowej mapy zasadniczej miasta i gminy Nowy Stawe oraz gminy Lichnowy w zakresie treści obligatoryjnej i niepełnej fakultatywnej, wraz z załadowaniem danych wynikowych do bazy danych systemu EWID 2007. 2) Zamówienie obejmuje obszar około 20300 ha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr I do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana metodą spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy wg wzoru załacznika nr 2 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony,jeżeli Wykonawca wykaże,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie wykonał(rozpoczęto i zakończono) należycie co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu numerycznego opracowania mapy zasadniczej o wartości usług w kwocie co najmniej 100 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i odbiorców,oraz załaczenie dokumentów potwierdzajacych,ze te usługi zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek w zakresie dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony po przreprowadzeniu testów . Zamawiający dokona testów potwierdzających spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym przed złożeniem ofert. W ciągu pięciu dni roboczych przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca powinien stawić się w siedzibie zamawiającego -Wydział Geodezji Kartografii i Katastru pokój nr 32 i przy pomocy własnego komputera, oraz własnego oprogramowania wprowadzić do kopii bazy Zamawiającego zmiany z przykładowego operatu geodezyjnego, oraz wygenerować raporty opisowe i graficzne z wprowadzonych zmian. Nastepnie Zamawiający dokona oceny poprawności zaczytanych danych poprzez sprawdzenie poprawności utworzenia oczekiwanych danych wyjściowych, opisujacych zestawy poprawnych odpowiedzi systemu. Z czynności tych zostanie sporządzony protokół w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, jeden zostaje dla Zamawiającego a drugi otrzymuje Wykonawca i załącza go do skladanej oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie przystapi w wyznaczonym terminie do testow lub gdy dane wejściowe zbioru stworzonego przez Wykonawcę wprowadzone do bazy danych nie spowodują utworzenia oczekiwanych danych wyjsciowych, opisujących zestawy poprawnych odpowiedzi systemu Zamawiający uzna , że Wykonawca nie posiada niezbędnego potencjału technicznego do zrealizowania przedmiotu zamowienia co spowoduje ,ze Wykonawca zostanie wykluczony z postepowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony,jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamowienia,w szczególnosci odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doswiadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamowienia,a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami Wykonawca wykaże co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana metodą spełnia- nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy wg wzoru załacznika nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie posiadanie uprawnień zawodowych - załącznik nr 5a protokół z przeprowadzonych testów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Malbork Plac Słowiański 17 82-200 Malbork pok.nr 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 82-200 Malbork Plac Słowiański 17 Pokój nr 24 ( Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie Jarosławiec/Ustka dla 49. Blot w Pruszczu Gdańskim.
- Budowa świetlicy wiejskiej w Tragaminie
- Usługa melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
- Remont częściowy okładzin ceramicznych pomieszczeń kuchennych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. BLT Malbork
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- OBSŁUGA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH W ZAKRESIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- Wykonanie projektu kanalizacji na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie - zaprojektuj i wybuduj
- Wykonania prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków położonych na terenie jednostki ewidencyjnej:321303_2 Gmina Darłowo: obręb Słowino - Słowinko 0024
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.