eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Dostawy artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-29

Brzesko: Dostawy artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku.
Numer ogłoszenia: 340787 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku , ul. Bartosza Głowackiego 57, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68-63-290, faks 0-14 68-63-290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedynka.ebrzesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gimnazjum publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku w roku 2011. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach 1-9 SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W miarę posiadanych środków zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (na podst. art 67 ust.1 pkt 5 Pzp).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Patrz - załącznik nr 11 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Patrz - załącznik nr 11 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Patrz - załącznik nr 11 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Patrz - załącznik nr 11 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Patrz - załącznik nr 11 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz cenowy (wykonawca wypełnia tą część, na którą składa ofertę) - załącznik nr 1-9 SIWZ. 2) Formularz ofertowy wg wzoru - załącznik Nr 10 SIWZ. 3) Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 11 SIWZ. 4) Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 12 SIWZ. 5) Oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 13 SIWZ. 6) Wzór umowy (zaparafowany przez wykonawcę) - załącznik Nr 14 SIWZ. 7) Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik Nr 15 SIWZ. 8) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 16 SIWZ . 9) Pisemne zobowiązanie się do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik NR 17 SIWZ jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 14 SIWZ. Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany; 1. Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części dostaw, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: - wskazanie dostaw, które ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, - zgoda obu stron umowy, - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego. 2. Obniżenie wartości umowy w przypadku dostaw zamiennych, wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych w formularzu cenowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie dostaw zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, - zgoda obu stron umowy, - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartości zawartej umowy W obu powyższych przypadkach opisanych w ust. 1 oraz 2 obniżenie wartości umowy nastąpi w rozliczeniu faktury częściowej (uwzględniającej uzgodnione obniżenia). 3.Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany podatku VAT: Warunkami takiej zmiany są: - zmiany w podatku VAT wprowadzone włąściwymi aktami prawnymi. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w umowie, o których mowa w ust. 2, zmiany te muszą być wprowadzone po uzgodnieniu stron umowy, w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedynka.ebrzesko
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku ul. Głowackiego 57 32-800 Brzesko (sekretariat) tel./fax 14/ 68-63-290 e-mail gimnaz1@emil.tnp.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku ul. Głowackiego 57 32-800 Brzesko (sekretariat) tel./fax 14/ 68-63-290 e-mail gimnaz1@emil.tnp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz załacznik nr 1 SIWZ dostępny na stronie WWW.jedynka.ebrzesko.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.62.00.00-0, 15.61.10.00-4, 15.40.00.00-2, 15.33.14.00-1, 15.33.21.00-4, 14.43.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięsa wołowo-wieprzowe oraz ich wyroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz załącznik nr 2 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka .ebrzesko.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mrożonki owocowo-warzywne i ryby..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz załącznik nr 3 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.22.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pieczywa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz załącznik nr 4 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mięsa drobiowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz załącznik nr 5 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7, 15.11.23.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Owoce i warzywa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz załącznik nr 6 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mleko i jego przetwory..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz załącznik nr 7 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Mąka i przetwory zbożowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz załącznik nr 8 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.00.00-7, 15.61.21.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jaja..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz załącznik nr 9 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.