eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Usługi sprzątania oraz utrzymania w ciągłej czystości i porządku terenu miasta Sędziszów Małopolski .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-21

Sędziszów Małopolski: Usługi sprzątania oraz utrzymania w ciągłej czystości i porządku terenu miasta Sędziszów Małopolski .
Numer ogłoszenia: 340722 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, faks 017 2216313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania oraz utrzymania w ciągłej czystości i porządku terenu miasta Sędziszów Małopolski ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane ze sprzątaniem oraz utrzymaniem w ciągłej czystości i porządku terenu miasta Sędziszów Małopolski w sezonie 2010/2011, w zakresie : - utrzymania czystości ciągów pieszych na terenie miasta, - opróżniania koszy ulicznych, - zamiatania ulic, - sprzątania chodników i jezdni przy krawężniku z ziemi, - sprzątania przystanków autobusowych na terenie miasta Sędziszów Małopolski. Wykaz ulic zaszeregowanych do I kolejności oczyszczania : ul. Rynek pow. ul. 1 000 m2 pow. chodników 3 000 m2 pow. placu-parkingu k/ Ratusza 1 010 m2 Częstotliwość oczyszczania w ciągu tygodnia : codziennie / oprócz wtorku / w godzinach od 7 00 - 15 00 . Sobota - sprzątanie w godzinach popołudniowych ! Wykaz ulic zaszeregowanych do II kolejności oczyszczania : ul. 3-go Maja pow. ulicy 1 400 m2 pow. chodnika 2 100 m2 ul. Jana Pawła II pow. ulicy 2 000 m2 pow. chodnika 3 300 m2 Częstotliwość oczyszczania : 3 razy w tygodniu w dniach : wtorek, czwartek. Sobota - sprzątanie w godzinach popołudniowych ! Wykaz ulic zaszeregowanych do III kolejności oczyszczania : ul. Fabryczna pow. ulicy 1 160 m2 pow. chodnika 1 300 m2 ul. J. Kroczki pow. ulicy 600 m2 pow. chodnika 2 700 m2 ul. Armii Krajowej pow. ulicy 1 000 m2 pow. chodnika 1 020 m2 ul. Solidarności pow. ulicy 400 m2 pow. chodnika 400 m2 ul. Wyspiańskiego pow. ulicy 340 m2 pow. chodnika 200 m2 ul. ks. Maciąga pow. ulicy 420 m2 pow. chodnika 315 m2 ul. Krótka pow. ulicy 240 m2 pow. chodnika 160 m2 ul. Węglowskiego - tylko przystanek pow. 40 m2 ul. Piłsudskiego - tylko przystanek pow. 40 m2 ul. Kolbuszowska - tylko przystanek pow. 40 m2 ul. Grunwaldzka - tylko przystanek pow. 40 m2 ul. Wesoła - tylko przystanki pow. 80 m2 Place-parkingi k/Kościoła Parafialnego pow. 1 500 m2 k/Klasztoru pow. 1 100 m2 k/Banku Spółdzielczego pow. 950 m2 Częstotliwość oczyszczania 2 razy w tygodniu w dniach : poniedziałek i czwartek w godz. 700-1500 Wykaz ulic zaszeregowanych do IV kolejności oczyszczania : Al. 1000 Lecia pow. ulicy 700 m2 pow. chodnika 350 m2 ul. Cicha pow. ulicy 240 m2 ul. Partyzantów pow. ulicy 2 800 m2 pow. chodnika 1 850 m2 ul. Kolejowa pow. ulicy 1 000 m2 pow. chodnika 1 000 m2 Częstotliwość oczyszczania 1 raz w tygodniu : środa w godz. 700-1500 Łączna powierzchnia przeznaczona do oczyszczania /I ; II ; II ; i IV kolejność oczyszczania/ : ulic : 13 300 m2 chodników : 17 695 m2 placów : 4 560 m2 przystanki autobusowe 240 m2 wynosi : 35 795 m2 Wykaz ulic w ciągu których zlokalizowane są kosze: Nazwa ulicy liczba koszy ul. Wesoła 2 ul. Węglowskiego 1 ul. Fabryczna 1 ul. Boczna Fabryczna 2 ul. J. Kroczki 3 ul. Garncarska 1 ul. Kolejowa 3 Parking k/Kościoła Parafialnego 4 ul. ks. Maciąga 1 ul. Szeroka 1 ul. Grunwaldzka 3 ul. Kolbuszowska 1 ul. Piłsudskiego 1 Częstotliwość opróżniania koszy : 2 razy w tygodniu w dniach - wtorek i piątek Nazwa ulicy liczba koszy ul. Jana Pawła II 10 ul. Rynek (cały) 16 ul. 3-go Maja 8 Częstotliwość opróżniania koszy : 2 razy w tygodniu w dniach - środa i sobota Nazwa ulicy liczba koszy Park Buczyna 10 Plac zabaw 8 Częstotliwość opróżniania koszy :1 raz w tygodniu - środa Łączna ilość koszy ulicznych przeznaczonych do opróżniania 76 sztuki. Powierzchnia ulic została wyliczona w oparciu o długość poszczególnych ulic x 1,0 m powierzchni oczyszczonej licząc od krawędzi jezdni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunekdysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Wymagania minimalne : śmieciarka, ciągnik, zamiatarka mechaniczna. Kwalifikacja na podstawie zał. nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy : - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT nastąpi zmiana wynagrodzenia umownego .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.