eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa środków czystości według następujących grup - GRUPA I - dostawa środków czystości (kod CPV 24.51.31.00-4, 24.51.14.00-3, 21.22.11.00-9, 21.22.13.00-1, 24.52.19.00-1, 24.52.16.00-8, 25.16.11.00-8, 25.24.91.00-9, 25.24.32.00-8), zgodnie z wymaganiam

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-19

Kraków: Dostawa środków czystości według następujących grup : - GRUPA I - dostawa środków czystości (kod CPV : 24.51.31.00-4, 24.51.14.00-3, 21.22.11.00-9, 21.22.13.00-1, 24.52.19.00-1, 24.52.16.00-8, 25.16.11.00-8, 25.24.91.00-9, 25.24.32.00-8), zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji; - GRUPA II - dostawa worków foliowych (kod CPV : 25.22.21.00-4) zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji.
Numer ogłoszenia: 34024 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6468207, 6468210, fax 012 6468930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości według następujących grup : - GRUPA I - dostawa środków czystości (kod CPV : 24.51.31.00-4, 24.51.14.00-3, 21.22.11.00-9, 21.22.13.00-1, 24.52.19.00-1, 24.52.16.00-8, 25.16.11.00-8, 25.24.91.00-9, 25.24.32.00-8), zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji; - GRUPA II - dostawa worków foliowych (kod CPV : 25.22.21.00-4) zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości według następujących grup : - GRUPA I - dostawa środków czystości (kod CPV : 24.51.31.00-4, 24.51.14.00-3, 21.22.11.00-9, 21.22.13.00-1, 24.52.19.00-1, 24.52.16.00-8, 25.16.11.00-8, 25.24.91.00-9, 25.24.32.00-8), zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji; - GRUPA II - dostawa worków foliowych (kod CPV : 25.22.21.00-4) zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu Oryginalny kod CPV: 24.51.14.00 - Pasty i proszki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące Oryginalny kod CPV: 21.22.11.00 - Papier toaletowy Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.10.00 - Papier toaletowy Oryginalny kod CPV: 21.22.13.00 - Ręczniki papierowe do rąk Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk Oryginalny kod CPV: 24.52.19.00 - Preparaty do golenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.18.00 - Preparaty do golenia Oryginalny kod CPV: 24.52.16.00 - Szampony Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.16.10 - Szampony Oryginalny kod CPV: 25.16.11.00 - Rękawice gumowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 25.24.91.00 - Rękawice z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 25.24.32.00 - Gąbki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.20 - Gąbki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. II. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dalszej części niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy : a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 10 ustawy (a w przypadku pkt. 4 do 9 odpowiednio dla właściwości danego Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest przytoczyć w całości treść punktów z art. 24 ust. 1, co do których składa Oświadczenie. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II/3 niniejszego ogłoszenia: 4.1. ppkt. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 4.1 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Dokument, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 4.1 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSS im. L. Rydygiera w Krakowie, os. Złotej Jesieni 1, pokój nr 15B - Sekcja Zamówień Publicznych (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć na dzienniku podawczym WSS im. L. Rydygiera, 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1, pokój nr 249.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo dołączyć do oferty oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA I - dostawa środków czystości (kod CPV : 24.51.31.00-4, 24.51.14.00-3, 21.22.11.00-9, 21.22.13.00-1, 24.52.19.00-1, 24.52.16.00-8, 25.16.11.00-8, 25.24.91.00-9, 25.24.32.00-8), zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.31.00-4, 25.51.14.00-3, 21.22.11.00-9, 21.22.13.00-1, 24.52.19.00-1, 24.52.16.00-8, 25.16.11.00-8, 25.24.91.00-9, 25.24.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA II - dostawa worków foliowych (kod CPV : 25.22.21.00-4) zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.