To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-21
Nowa Ruda: Remont pomieszczeń szkolnych po powodzi w budynku głównym A i budynku dydaktycznym B Szkoły Podstawowej nr 7 zlokalizowanej w Nowej Rudzie przy ul. Szkolnej 3.
Numer ogłoszenia: 340242 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258811 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7 w Nowej Rudzie, ul. Szkolna 3, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 872 30 27, faks 0-74 872 30 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń szkolnych po powodzi w budynku głównym A i budynku dydaktycznym B Szkoły Podstawowej nr 7 zlokalizowanej w Nowej Rudzie przy ul. Szkolnej 3..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń szkolnych po powodzi w budynku głównym A i budynku dydaktycznym B Szkoły Podstawowej nr 7 zlokalizowanej w Nowej Rudzie przy ul. Szkolnej 3 w zakresie: Zadanie nr 1 Budynek główny A - w poziomie przyziemia budynku. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: tynków wewnętrznych rodzaju III, wapienne sufitowe na odkrytym podłożu ceglanym - szatnia tynków wewnętrznych rodzaju III ścian w dobudówce (sklepik, komunikacja) wymiana drzwi wewnętrznych uszkodzonych w powodzi drewniane i drewnopodobne, w tym dwa komplety drzwi aluminiowych przeszklonych szkłem bezpiecznym wykonanie boazerii drewnianej ścian w szatniach do pełnej wysokości pomieszczeń malowanie farbami wapiennymi sufitów szatni malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi w przybudówce (sklepik, komunikacja) wymiana osprzętu elektrycznego - lampy, wyłączniki i gniazdka wymiana umywalki z termą na ciepłą wodę w sklepiku oraz wykonanie fartucha z płytek ceramicznych. Zadanie nr 2 Budynek dydaktycznym B - w poziomie parteru Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: tynków wewnętrznych ścian do wysokości 90 cm powyżej podłóg we wszystkich pomieszczeniach parteru - tynki cementowo - wapienne rodzaju III malowanie lamperii dwukrotnie ze szpachlowaniem do wysokości 1,40 m ułożenie paneli podłogowych o ścieralności klasa: C, AC5 gr. 12 mm w pomieszczeniach dydaktycznych ułożenie płytek terakota GRES - korytarz wymiana umywalek z bateriami i termami w pomieszczeniach dydaktycznych wymiana osprzętu elektrycznego - lampy, wyłączniki i gniazdka wymiana naświetli luk sferowych korytarz wewnętrzny na naświetlenia z pustaków szklanych wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, w tym 2 kpl. drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych z pełnym przeszkleniem bezpiecznym Uwagi ogólne: zamoknięte tynki wewnętrzne usunięto osuszono ściany ściany zaimpregnowano dwukrotnie preparatami przeciw grzybom szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót szczegółowe specyfikacje techniczne dotyczą robót podstawowych Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), zamawiający określił przedmiot zamówienia za pomocą: opisu zamówienia (zakres robót) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiar robót Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót oraz zakres robót. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Materiały podstawowe powinny być składowane zgodnie z wymaganiami wytwórców. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 14.00. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający wszystkie dokumenty wskazane powyżej, stanowi dodatek nr 3 do niniejszej SIWZ Prace budowlano-montażowe muszą przebiegać w sposób umożliwiający działalność szkoły w miesiącach od października do zakończenia realizacji przedsięwzięcia. Zamawiający wymaga aby roboty budowlane odbywały się w godzinach 14:00-22:00 (poniedziałek-piątek) oraz 7:00- 20:00 (sobota). Wykonawca do oferty załączy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z którego ma wynikać kolejność realizacji robót z uwzględnieniem działalności szkoły w tym okresie. Harmonogram ma być sporządzony z podziałem na pomieszczenia i dni realizacji. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Budynek główny A - w poziomie przyziemia budynku..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"OLIWIA" DOMINIK KONEFAŁ w spadku
jakie przetargi wygrała firma
"OLIWIA" DOMINIK KONEFAŁ w spadku
- OLIWIA Dominik Konefał, Os Wojska Polskiego 9/9, 57-402 Nowa Ruda, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109343,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108491,20
Oferta z najniższą ceną: 108491,20 / Oferta z najwyższą ceną: 125015,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Budynek dydaktycznym B - w poziomie parteru.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAMIL Kamil Grochulski, Os XXX-lecia 6/2/10, 57-402 Nowa Ruda, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100278,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96945,51
Oferta z najniższą ceną: 96945,51 / Oferta z najwyższą ceną: 105622,21
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- "Budowa skateparku w ramach projektu pn.: Modernizacja terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie gmin Partnerstwa Noworudzko-Radkowskiego".
- "Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej" Przetarg 2
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Stołuń działka nr 237 - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.