eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin-Zdunowo › Wyk. zagospod. terenu, w tym nasadzeniadrzew w ilości 74 szt., krzewów w ilości 4617 szt., bylin i krzewinek w ilości 2680 szt., cebulowych w ilości 2980 szt., trawników wykonanych przez darniowanie 1075,7m2, trawników z siewu 2284m2, z zastosowaniem automatycznego systemu nawadniania, dokończenie robót bud. w zakresiemiejsca parkingowe z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm o pow. 196,1 m2, drogi wewnętrzne z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm o pow.204,2 m2, chodniki z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6cm o pow. 390,5 m2, brama wjazdowa sterowana automatycznie szt. 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Szczecin-Zdunowo: Wyk. zagospod. terenu, w tym nasadzenia: drzew w ilości 74 szt., krzewów w ilości 4617 szt., bylin i krzewinek w ilości 2680 szt., cebulowych w ilości 2980 szt., trawników wykonanych przez darniowanie 1075,7m2, trawników z siewu 2284m2, z zastosowaniem automatycznego systemu nawadniania, dokończenie robót bud. w zakresie: miejsca parkingowe z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm o pow. 196,1 m2, drogi wewnętrzne z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm o pow.204,2 m2, chodniki z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6cm o pow. 390,5 m2, brama wjazdowa sterowana automatycznie szt. 1
Numer ogłoszenia: 340192 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego , ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdunowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyk. zagospod. terenu, w tym nasadzenia: drzew w ilości 74 szt., krzewów w ilości 4617 szt., bylin i krzewinek w ilości 2680 szt., cebulowych w ilości 2980 szt., trawników wykonanych przez darniowanie 1075,7m2, trawników z siewu 2284m2, z zastosowaniem automatycznego systemu nawadniania, dokończenie robót bud. w zakresie: miejsca parkingowe z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm o pow. 196,1 m2, drogi wewnętrzne z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm o pow.204,2 m2, chodniki z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6cm o pow. 390,5 m2, brama wjazdowa sterowana automatycznie szt. 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zagospodarowania terenu, w tym - nasadzenia: drzew w ilości 74 szt., krzewów w ilości 4617 szt., bylin i krzewinek w ilości 2680 szt., cebulowych w ilości 2980 szt., trawników wykonanych przez darniowanie 1075,7m2, trawników z siewu 2284m2, z zastosowaniem automatycznego systemu nawadniania, - dokończenie robót budowlanych w zakresie: miejsca parkingowe z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm o pow. 196,1 m2, drogi wewnętrzne z kostki betonowej brukowej szarej gr. 8 cm o pow.204,2 m2, chodniki z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6cm o pow. 390,5 m2, brama wjazdowa sterowana automatycznie szt. 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20 % zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67.1.6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne 03.40.00.00 - Leśnictwo i pozyskiwanie drewna 03.45.00.00 - Produkty szkółek leśnych 03.45.20.00 - Drzewa 03.45.10.00 - Rośliny 03.44.00.00 - Produkty leśnictwa 03.44.10.00 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty 39.37.00.00 - Instalacje wodne 39.11.36.00 - Ławki 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażające się: 1. dla dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w wykonaniu co najmniej jednej dostawy wraz z nasadzeniem materiału nasadzeniowego rodzajowo podobnego, o wartości co najmniej 50 tysięcy złotych oraz b) minimum trzema realizacjami w zakresie utrzymywania lub konserwacji zieleni, o wartości co najmniej 30 tysięcy złotych oraz 2. dla robót budowlanych w wykonaniu zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej jednej roboty budowlanej, której przedmiotem było wykonanie utwardzonej nawierzchni drogowej lub parkingowej, o wartości co najmniej 50 tys. złotych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: Stanowisko: Kierownik Robót Drogowych, Wymagane kwalifikacje zawodowe: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, Wymagane doświadczenie: Łącznie, co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego (liczonego od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) przy budowie dróg i parkingów, Wymagania dodatkowe: Znajomość języka polskiego Stanowisko: Ogrodnik, Wymagane kwalifikacje zawodowe: Wykształcenie wyższe ogrodnicze lub wykształcenie średnie ogrodnicze, Wymagane doświadczenie: Łącznie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, Wymagania dodatkowe: Znajomość języka polskiego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy: w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług; w zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku: braku dostępu do obszarów, w których wykonywane są roboty objęte zamówieniem (przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni braku dostępu do obszarów, w których wykonywane są roboty); braku dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy) - przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni trwania awarii powodującej brak dostępu do mediów; opóźnienia ze strony Zamawiającego przekazania Wykonawcy terenu budowy - przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni zwłoki, w jakiej pozostaje Zamawiający [od dnia powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania terenu budowy]; z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa -wyłącznie o czas dokonywania zmian w projekcie, jeżeli nie jest w czasie wprowadzania zmian możliwe wykonywanie przedmiotu zamówienia; z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia, z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - wyłącznie na okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, pok. 114, I piętro - wejście 11e od strony parkingu głównego Szpitala,) Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul.A. Sokołowskiego 11. 70-891 Szczecin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, pok. 114, I piętro - wejście 11e od strony parkingu głównego Szpitala,) Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul.A. Sokołowskiego 11. 70-891 Szczecin..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.10.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 oraz budżetu Województwa Zachodniopomorskiego, Tytuł projektu: Rozbudowa części środkowej budynku głównego wraz z dostosowaniem oddziałów chirurgicznych do wymogów fachowo-sanitarnych w Specjalistycznym Szpitalu im. prof. A. Sokołowskiego w Szczecinie - Zdunowie Numer projektu: RPOWZ/7.3.1/2009/001/PU/6/08, Numer umowy: UDA-RPZP.07.03.01-32-001/2009-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.