Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-11
Żyrardów: Bieżące utrzymanie ulic w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa w terminie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2017r.
Zakres robót obejmuje 3 zadania :
1.Wykonanie oznakowania poziomego
2.Naprawy i konserwacja sygnalizacji świetlnej w zakresie napraw bieżacych i awaryjnych
3.Naprawy i konserwacja znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w zakresie napraw biezacych i awaryjnych
Numer ogłoszenia: 340182 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie ulic w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa w terminie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2017r. Zakres robót obejmuje 3 zadania : 1.Wykonanie oznakowania poziomego 2.Naprawy i konserwacja sygnalizacji świetlnej w zakresie napraw bieżacych i awaryjnych 3.Naprawy i konserwacja znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w zakresie napraw biezacych i awaryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach kategorii gminnej o długości ok. 60 km i powiatowej o długości ok. 6 km, w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa o powierzchni malowanej ok. 12 600 m2 :cienkowarstwowo i masami chemoutwardzalnymi. Oznakowanie poziome - P dotyczy w szczególności : odtworzenia według istniejącej lokalizacji linii segregacyjnych, pasów dla pieszych, linii bezwzględnego zatrzymania, znaków stop, strzałek, oznakowanie stanowisk dla niepełnosprawnych oraz ścieżek rowerowych, frezowanie części starego oznakowania. Zadanie nr II - Naprawy i konserwacja sygnalizacji świetlnej w zakresie napraw bieżacych i awaryjnych.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. konserwację, bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz ewentualny awaryjny remont sygnalizacji świetlnej na ośmiu skrzyżowaniach Miasta Żyrardowa plus jedna sygnalizacja pulsacyjna w ul.1 Maja w Żyrardowie przy Straży Pożarnej, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w kosztorysie ślepym. Zadanie nr III - Naprawy i konserwacja znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w zakresie napraw bieżacych i awaryjnych na drogach kategorii gminnej o długości ok. 60 km i powiatowej o długości ok. 6 km, w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa. Zasady umieszczania znaków muszą być zgodne ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków drogowych pionowych i warunków ich umieszczania na drogach. Szczegółowy zakres robót określony został w opisach przedmiotu zamówienia oraz kosztorysach ślepych.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zgodnie z art 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4, 50.23.22.00-2, 45.23.32.90-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zdania nr II :Naprawy i konserwacja sygnalizacji świetlnej w zakresie napraw bieżacych i awaryjnych, posiadania aktualnej grupy kwalifikacyjnej BHP do 1 kV w zakresie eksploatacji,dozoru urządzeń elektroenergetycznych;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3-ch lat dla zadań nr I, nr II i nr III min. dwóch usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, zostały zakończone należycie, solidnie, terminowo, bez usterek, o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej danego zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował, do realizacji zadania nr I specjalistycznym sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. minimum jedną malowarką do znakowania poziomego dróg oraz jednym samochodem dostawczym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował do realizacji zadania nr II minimum jedną osobą nadzorującą, posiadającą grupę kwalifikacyjną BHP do 1 kV w zakresie dozoru nad urządzeniami elektroenergetycznymi oraz jedną osobę posiadającą grupę kwalifikacyjną BHP do 1 kV w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował do realizacji zadania nr III minimum dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zmówienia, posiadających niezbędne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie z zakresu wykonywanych przez nie czynności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył do oferty dowód opłacenia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w okresie realizacji zamówienia o wartości ubezpieczenia min. 200 000,00 zł dla każdego z zadań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
kosztorys szczegółowy i jednostkowy, parafowany wzór umowy, dla zadania którego wykonawca jest zainteresowany
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys szczegółowy i jednostkowy, parafowany wzór umowy, dla zadania którego wykonawca jest zainteresowany
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i postanowienia zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastosowaniem art. 144 ustawy Pzp. Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli: 1.warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwią prowadzenie robót, 2.w trakcie trwania umowy wystąpi zmiana obowiązującej stawki VAT, 3.nastąpi rezygnacja Zamawiającego z realizacji części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Plac Jana Pawła II nr 1, pok nr 29, 96-300 Żyrardów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów, Biuro Obsługi Klienta, pok. nr 1 parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie oznakowania poziomego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach kategorii gminnej o długości ok. 60 km i powiatowej o długości ok. 6 km, w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa o powierzchni malowanej ok.12 600 m2 :cienkowarstwowo i farbami chemoutwardzalnymi.Oznakowanie poziome -P dotyczy w szczególności : odtworzenia według istniejącej lokalizacji linii segregacyjnych, pasów dla pieszych, linii bezwzględnego zatrzymania, znaków stop, strzałek, oznakowanie stanowisk dla niepełnosprawnych oraz ścieżek rowerowych, frezowanie części starego oznakowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. gwarancja jakości - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawy i konserwacja sygnalizacji świetlnej w zakresie napraw bieżących i awaryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. konserwację, bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz ewentualny awaryjny remont sygnalizacji świetlnej na ośmiu skrzyżowaniach Miasta Żyrardowa plus jedna sygnalizacja pulsacyjna w ul.1 Maja w Żyrardowie przy Straży Pożarnej zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w kosztorysie ślepym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. termin przystąpienia do realizacji robót od zgłoszenia przez Zamawiającego - 25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawy i konserwacja znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w zakresie napraw bieżacych i awaryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i konserwacja znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach kategorii gminnej o długości ok. 60 km i powiatowej o długości ok. 6 km, w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa. Zasady umieszczania znaków muszą być zgodne ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków drogowych pionowych i warunków ich umieszczania na drogach. Szczegółowy zakres robót określony został w opisach przedmiotu zamówienia i kosztorysach ślepych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Termin przystapienia do realizacji robót od zgłoszenia przez Zamawiającego - 25
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Dostawa samochodu typu BUS dostosowanego do przewozu osób ujętych dla Straży Miejskiej w Żyrardowie
- Projekt i wykonanie modernizacji SUW Mokra w Żyrardowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach inwestycji pn.: Zagospodarowanie terenu wokół Stawu na Bielniku w Żyrardowie.
- Dostawy materiałów opatrunkowych, preparatów do dezynfekcji ran oraz urządzenia do biopsji
- Dostawy sprzętu jednorazowego medycznego, materiałów szewnych i leków
- Doposażenie placu zabaw w Miejskim Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Mostowej
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- "Budowa drogi powiatowej nr 2049W od drogi krajowej nr 19 na odcinku w msc. Dzięcioły"
- Przebudowa dróg gminnych 383562P i 383563P w msc. Grońsko.
- Remont dróg gminnych w Milanówku
- Modernizacja infrastruktury drogowej Powiatu Sanockiego - Etap III
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.