eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wymiana skorodowanych układów zimnej wody, cieplnych i kondensatu w korytarzach piwnic budynków nr 3,4,5,6,9 i 10 Pomorskiego Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-18

Gdańsk: Wymiana skorodowanych układów zimnej wody, cieplnych i kondensatu w korytarzach piwnic budynków nr 3,4,5,6,9 i 10 Pomorskiego Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 340172 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 7640219, faks 58 7640219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pct.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana skorodowanych układów zimnej wody, cieplnych i kondensatu w korytarzach piwnic budynków nr 3,4,5,6,9 i 10 Pomorskiego Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie skorodowanych układów zimnej wody, cieplnych, parowych i kondensatu w korytarzach piwnic budynków nr 3,4,5,6,9, bunkra, tunelu łączącego budynek nr 9 i nr 3 oraz budynku nr 10 (Administracji) znajdujących się na terenie PCT. Roboty obejmują demontaż, zakup, dostarczenie i montaż instalacji, oznakowanie, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr A do SIWZ wraz z dołączoną posiadaną dokumentacją tj; przedmiarami , inwentaryzacjami oraz STWiOR. 1.Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1.1. wykonania robót wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia zgodnie z dokumentacją, z zastosowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BhiP i p.poż i zgodnie z ustaleniami zawartymi w niniejszej SIWZ; 1.2. odpowiedzialności za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz dobór właściwych metod organizacyjno-technicznych stosowanych na budowie, oraz za ewentualne szkody, które mogły powstać podczas prowadzenia robót; 1.3. przekazanie Zamawiającemu pełnej Dokumentacji Powykonawczej; 1.4. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi; 1.5. Wykonawca w złożonej ofercie przedstawi wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wstępny harmonogram w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do uaktualniania szczegółowego harmonogramu w przypadku zmian w realizacji. 2. Na etapie składania ofert udostępniona Wykonawcom dokumentacja, służy jedynie jako materiał pomocniczy do obliczenia ryczałtowej ceny ofertowej. (Opis przygotowania oferty). 3. W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego zalecane jest dokonanie wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 48 miesięcznej gwarancji jakości za wady na wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. W przypadku określenia w SWIZ przez Zamawiającego materiałów, osprzętu, urządzeń itp., niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, przy pomocy nazw handlowych, patentów, znaków towarowych czy innych danych wskazujących na określonego producenta, zamawiający dopuszcza materiały, osprzęt, urządzenia itp. równoważne. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zakres realizacji został przedstawiony w niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości. Kwota wadium wynosi 5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy zł). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z póź. zm.). 3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego : NORDEA BANK POLSKA S.A. : 18 1440 1101 0000 0000 1114 3938 6. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium należy dołączyć do oferty jako załącznik - w przypadku wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, gwarancji spółdzielczej - kasy oszczędnościowo kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z póź. zm.) należy dołączyć do oferty oryginały w/w dokumentów. 7. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane sanitarne o wartości minimum 300 000,00 PLN brutto - wykaz robót budowlanych z tego okresu wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( załącznik nr 2 do SIWZ ) oraz Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, tj. przynajmniej Kierownikiem Budowy - posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej obejmującej sieci, instalacje i urządzenia: wod-kan, cieplne, wentylacyjne oraz gazowe bez ograniczeń - wykaz osób uprawnionych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 3 do SIWZ ) oraz Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, tj. przynajmniej Kierownikiem Budowy - posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej obejmującej sieci, instalacje i urządzenia: wod-kan, cieplne, wentylacyjne oraz gazowe bez ograniczeń - wykaz osób uprawnionych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia ( załącznik nr 3 do SIWZ ) oraz Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250 000,00 PLN - Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250 000,00 PLN Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, (Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartości podane będą w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienie warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do w/w przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że zapoznał się ze SIWZ łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że uważa się za związanym z ofertą przez 30 dni od dnia w którym dokonano otwarcia ofert - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez Strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający stosownie do treści art. 144 ust.1 ustawy przewiduje następujące możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy: 1) zmiany określające sposób wykonania robót budowlanych - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ; 2) zmiany dotyczące terminu wykonania zamówienia - w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w szczególności: a) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych b) wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pct.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Dziale Zamówień Publicznych, II piętro Budynku Administracji, 80- 803 Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 10:00, miejsce: W Dziale Zamówień Publicznych, II piętro Budynku Administracji, 80- 803 Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 1-6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.