eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Pleszew ZadanieBudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Pleszewie w ulicy Kaliskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Pleszew: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Pleszew Zadanie: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Pleszewie w ulicy Kaliskiej
Numer ogłoszenia: 340122 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Fabryczna 5, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7421664, faks 062 7422968.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk-pleszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Pleszew Zadanie: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Pleszewie w ulicy Kaliskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Pleszew współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności Oś priorytetowa I Gospodarka wodno- ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno- ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM (nr Wniosku o dofinansowanie POIS 01.01.00-00-083-08) w zakresie zadania Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i budowa sieci kanalizacji deszczowej na terenie położonym w Pleszewie przy ul. Kaliskiej oznaczonym w ewidencji gruntów jako działki 1188, 2180-2, 2180-3 (obręb Pleszew). Realizacja zamówienia polega na budowie sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami do posesji i wpustów ściekowych oraz na budowie kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do posesji położonych w Pleszewie przy ulicy Kaliskiej na odcinku od ul Piaskowej do ul. Niepodległości. Zakres rzeczowy obiektu : 1) Sieć kanalizacji sanitarnej: - rura PVC-U 200 klasy S, typ ciężki: SDR 34, SN-8, grubość ścianki 5,9 mm - o jednorodnej strukturze - 459,50 mb, - studzienki z kręgów betonowych 1000 typu BS (szczelne z uszczelką, gumową) o średniej głębokości 3,17 m z włazami żeliwnymi śr. 600 D 400 - 40 T - 12 szt. 2) Przykanaliki sanitarne (43 posesje): - rura PVC-U 200 klasy S, typ ciężki, SDR 34, SN-8, grubość ścianki 5,9 mm - o jednorodnej strukturze (Sp-26) - 11,00 mb - rura PVC-U 160 klasy S, typ ciężki, SDR 34, SN-8, grubość ścianki 4,7 mm - o jednorodnej strukturze - 299,75 mb - studzienki przyłączeniowe PVC śr. 315 z kinetą równoprzelotową 160 i włazem żeliwnym 12,5 T zatrzaskowym śr. głębokość - 1,80 m. - 42 szt. - studzienki przyłączeniowe PVC śr. 315 z kinetą równoprzelotową o średnicy 200 i włazem żeliwnym 12,5 T zatrzaskowym średnicy głębokość - 1,80 m. - 1 szt. 3) Sieć kanalizacji deszczowej: - rura PVC-U śr. 250 klasy S, typ ciężki, SDR 34, SN-8, grubość ścianki 7,3 mm - o jednorodnej strukturze - 90,50 mb - rura PVC-U śr. 315 klasy S, typ ciężki, SDR 34, SN-8, grubość ścianki 9,2 mm - o jednorodnej strukturze - 344,25 mb - rura PVC-U 400 klasy S, typ ciężki, SDR 34, SN-8, grubość ścianki 11,7 mm - o jednorodnej strukturze - 10,00 mb - studzienki z kręgów betonowych 1000 typu BS (szczelne z uszczelką gumową) o średniej głębokości 3,15 m z włazami żeliwnymi 600 D 400 - 40 T - 11 szt. - studzienki z kręgów betonowych 1200 typu BS (szczelne z uszczelką gumową) o średniej głębokości 3,18 m z włazami żeliwnymi śr. 600 D 400 - 40 T - 1 szt. 4) Przykanaliki deszczowe do posesji (42 posesje) - rura PVC-U 200 klasy S, typ ciężki, SDR 34, SN-8, grubość ścianki 5,9 mm - o jednorodnej strukturze (Dp-25) - 10,00 mb - rura PVC-U 160 klasy S, typ ciężki, SDR 34, SN-8, grubość ścianki 4,7 mm - o jednorodnej strukturze - 290,50 mb - studzienki przyłączeniowe PVC śr. 315 z kinetą równoprzelotową 160 i włazem żeliwnym 12,5 T zatrzaskowym średniej głębokość - 1,76 m. - 41 szt. - studzienki przyłączeniowe PVC śr. 315 z kinetą równoprzelotową o śr. 200 i włazem żeliwnym 12,5 T zatrzaskowym średniej głębokość - 1,76 m. - 1 szt. 5) Przykanaliki deszczowe do wpustów ściekowych- rura PVC-U 200 klasy S, typ ciężki, SDR 34, SN-8, grubość ścianki 5,9 mm - o jednorodnej strukturze - 72,0 m - studzienki ściekowe betonowe z osadnikiem, bez syfonu 500 lub typu BS 450 z wpustem uliczny ściekowym z rusztem uchylnym kl. C-250 , średniej głębokości - 1,95 m. - 23 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 40000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. UWAGA ! Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy oraz niżej wymienione warunki szczególne: Doświadczenie zawodowe. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 1 robotę polegającą na budowie kanalizacji deszczowej i 1 robotę polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł netto każda z nich. Wykazane (co najmniej 2) roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencjami wystawionymi przez Zamawiających). Potencjał kadrowy. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz są członkami właściwych izb samorządu zawodowego. Potencjał techniczny. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować niżej wymienionym sprzętem o minimalnych parametrach: - koparka na podwoziu kołowym (gąsienicowym) o pojemności łyżki 0,25 m3 - 2 szt. - spycharki gąsienicowej o mocy 75 i 100 KM - żurawia samochodowego 4 t - samochód skrzyniowy 5 t - samochód dostawczy - samochód samowyładowczy 5 t - 3 szt. - walec statyczny samojezdny 6 t - ubijak spalinowy i wibrator powierzchniowy - rozkładarka mas bitumicznych o szer. 4,0 m - równiarka o mocy 74 KW (100KM) - pale szalunkowe stalowe (wypraski) - 2 kpl. - pompa spalinowa Sytuacja ekonomiczno i finansowa. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiedzialności deliktowej jak i kontraktowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 1.000.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunków na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty : 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 2 do SIWZ). 2) Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 3 do SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny Zamawiający uzna dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert musi zostać opatrzone przez właściwy urząd gminy adnotacją o aktualności danych zawartych w zaświadczeniu i datą.) 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 4 do SIWZ). 5) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zawarte w dodatku nr 4 do SIWZ zostały wykonane należycie (np. referencje). 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 5 do SIWZ). 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) Aktualne zaświadczenia o posiadaniu przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia niezbędnych uprawnień oraz o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (kopia uprawnień zawodowych uczestników procesu budowlanego). 9) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 6 do SIWZ). 10) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. 11) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 1.000.000,00 zł. 12) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne Zamawiający uzna zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne Zamawiający uzna zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Za aktualne Zamawiający uzna dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (informacja dotycząca podmiotu zbiorowego). Za aktualny Zamawiający uzna dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661 ze zmianami) podmiotem zbiorowym jest osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, z wyłączeniem Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego i ich związków oraz organów państwowych i samorządu terytorialnego. Podmiotem zbiorowym jest również spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek, spółka kapitałowa w organizacji, podmiot w stanie likwidacji oraz przedsiębiorca niebędący osobą fizyczną, a także zagraniczna jednostka organizacyjna. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie ma § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia : - dokumenty wymienione w ppkt. 2), 3), 12) i 15) muszą być złożone przez każdy podmiot, - dokumenty wymienione w ppkt. 4), 5), 9) i 11) muszą być złożone przez co najmniej jeden podmiot, - oświadczenie wymienione w ppkt. 1) oraz formularz ofertowy i inne dokumenty oferty muszą być złożone wspólnie (tzn. w imieniu wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk-pleszew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ul. Fabryczna 5 63-300 Pleszew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ul. Fabryczna 5 63-300 Pleszew.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Pleszew współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności Oś priorytetowa I Gospodarka wodno- ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno- ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM (nr Wniosku o dofinansowanie POIS 01.01.00-00-083-08).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.