eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego dla Powiatowego Zielonogórskiego Zarządu Dróg z siedzibą w Sulechowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-05

Sulechów: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego dla Powiatowego Zielonogórskiego Zarządu Dróg z siedzibą w Sulechowie.
Numer ogłoszenia: 34005 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg z/s w Sulechowie , ul. Niepodległości 15, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3859500, 3859506, faks 068 3859507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pzzd.zgo.pl; www.pzd.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego dla Powiatowego Zielonogórskiego Zarządu Dróg z siedzibą w Sulechowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczne i jakościowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Zielonogórskiego Zarządu Dróg z siedzibą w Sulechowie ciągnika rolniczego wraz z pakietem ubezpieczeń OC, AC, NW. Ciągnik - rok produkcji - fabrycznie nowy - 4 cylindry turbo intercooler - norma spalin TIER III - moc silnika min - 100 KM - zbiornik paliwa min - 80 l - podgrzewacz powietrza wlotowego - poj. skokowa min - 4500 cm3 - napęd 4x4 włączany elektrohydraulicznie - skrzynia biegów mechaniczna z biegami pełzającymi 20x12 - wałek odbioru mocy 540/750/1000 obr/min włączany - elektrohydraulicznie - oś przednia z hydrauliczną blokadą mechanizmu różnicowego - kąt skrętu 55 stopni - oś tylna z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego - hydraulika z pompą o wydajności - 59 l/min - max ciśnienie 190 bar - 3 rozdzielacze - max udźwig podnośnika - 4690kg - mechaniczne sterowanie TUZ-em - szybkosprzęgi - LIFTO- MATIC - max udźwig - 4690 kg - 2 siłowniki wspomagające - kabina wentylowana, ogrzewana, klimatyzowana - 4 lampy robocze - obciążniki przednie min - 450kg - pneumatyka - zaczep transportowy - dolny zaczep rolniczy, belka wielootworowa wymiary: - max wysokość całkowita - 2600 mm - długość - 4000 mm - max szerokość - 2100mm - max masa własna - 4100 kg - dopuszczalna masa całkowita - 6800 kg - Gwarancja minimum 12 miesięcy( serwis gwarancyjny w odległości nie większej niż 200 km od Sulechowa) Do dostarczonego sprzętu ( ciągnik) zleceniobiorca dostarczy: - kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty - pakiet ubezpieczeniowy (AC, OC, NW) na okres min 12 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.60.00.00 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (aktualny odpis z właściwego rejestru) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązani są dostarczyć wszystkie niżej wymienione dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) i formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ), b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 10.14.3., c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez urząd wydający to zaświadczenie z adnotacją, że działalność gospodarcza jest nadal prowadzona i nie nastąpiły żadne zmiany - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 10.14.1., - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert- w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt 10.14.2., - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich e) Zobowiązanie do udzielenia gwarancji i rękojmi (wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia) w celu spełnienia wymagania z pkt 10.14.4. (załącznik nr 5 do SIWZ) - przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie - dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenia za zgodność z oryginałem należy dokonać poprzez umieszczenie na kopii każdej zapisanej strony dokumentu czytelnego zapisu: za zgodność z oryginałem (lub innego - o tożsamym znaczeniu) wraz z datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli kopia dokumentu złożonego przez Wykonawcę jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału tego dokumentu lub jego notarialnie poświadczonej kopii. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.4 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione i ponownie złożone. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pzzd.zgo.pl; www.pzd.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg z siedzibą w Sulechowie ul. Niepodległości 15 66-100 Sulechów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 08:50, miejsce: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg z siedzibą w Sulechowie ul. Niepodległości 15 66-100 Sulechów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.