eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Ochrona obiektów MORiS,konwój wartości pieniężnych oraz ochrona imprez

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Chorzów: Ochrona obiektów MORiS,konwój wartości pieniężnych oraz ochrona imprez
Numer ogłoszenia: 340001 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu , ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, faks 032 2417055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów MORiS,konwój wartości pieniężnych oraz ochrona imprez.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - ochrona obiektu - stadion miejski przy ul. Cichej 6 zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U z 2005r., nr 145, poz.1221 z późniejszymi zmianami.)- zakres obowiązków ustalono w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, - ochrona lodowiska sezonowego przy ul. Katowickiej 6 w Chorzowie zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U z 2005r., nr 145, poz.1221 z późniejszymi zmianami) - zakres obowiązków ustalono w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości dni ochrony lodowiska, jeżeli nastąpi wcześniejsze jego zamknięcie z powodu warunków atmosferycznych. - konwój wartości pieniężnych zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 14 października 1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U z 1998r. nr 129, poz.858 z późniejszymi zmianami) - konwój zgodnie z założeniami załącznika nr 2 do niniejszej siwz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości konwojów ze względu na wcześniejsze zamknięcie lodowiska z powodu warunków atmosferycznych. - Ochrona imprez organizowanych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o bezpieczeństwie imprez masowych( Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 909 z późniejszymi zm. - wykaz imprez stanowi załącznik nr 3 dołączony do niniejszej SIWZ. Usługi ochrony imprez będą obejmować: ochronę porządku publicznego, sceny, sprzętu technicznego oraz system patroli po wyznaczonych trasach , celem ochrony bezpieczeństwa uczestników imprez. Obowiązki Wykonawcy określają w szczególności art.16 i 17 ustawy z dnia 22.08.1997r. o bezpieczeństwie imprez masowych ( Dz.U. z 2005r. Nr 108 poz. 909 z późniejszymi zmianami), które Wykonawca zobowiązuje się stosować. Zakres ochrony sceny i sprzętu technicznego, obowiązki służb porządkowych ustalone będą na każdej imprezie przez kierownika ds. bezpieczeństwa wyznaczonego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że ilość imprez masowych i rekreacyjno-sportowych oraz miejsca ich odbywania mogą ulec zmianie. Na podstawie załącznika nr 4 i danych zawartych w siwz, należy opracować kosztorys- wycenę wszystkich usług objętych niniejszym zamówieniem. Zawierać on winien: a) IMPREZY cenę netto i brutto każdej z imprez, cenę łączną netto i brutto wszystkich imprez, jak również cenę netto i brutto za roboczogodzinę pracownika ochrony oraz dowodzącego - patrz zał. nr 4 do niniejszej SIWZ. b) OCHRONA OBIEKTÓW: cenę netto i brutto za jedną roboczogodzinę pracownika ochrony, całkowity koszt za ochronę obiektów netto i brutto wyliczony na podstawie załącznika nr4 do niniejszej SIWZ. c) KONWÓJ : cenę netto i brutto za jedną usługę konwoju, całkowity koszt za usługę konwojowania netto i brutto wyliczony na podstawie załącznika nr 4 do niniejszej siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.77.30.00 - 79.77.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Do oferty należy dołączyć wadium lub dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej w wysokości 1.500,- złotych.( jeden tysiąc pięćset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają ustawowe uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Udowodnią, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie: ochrona obiektów, jedno zadanie: ochrona imprez masowych i jedno zadanie: konwój wartości pieniężnych na łączną kwotę wszystkich usług nie mniejszą niż 60 tysięcy złotych netto. Przedłożą dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca przedłoży: - imienną listę co najmniej 20 osób, zawierającą imię i nazwisko, nr zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie wykonywania zadań członka służb porządkowych i datę jego wydania, - imienną listę 4 osób tzw. dowodzących łącznie z kserokopią zaświadczenia o ukończeniu kursu dla kierowników ds. bezpieczeństwa - imienną listę co najmniej 2 osób upoważnionych do przewozu, ochrony i konwojowania wartości pieniężnych, łącznie z kserokopią licencji POF. Lista winna zawierać imię i nazwisko, nr licencji POF i stopień licencji POF Wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadaniem ubezpieczenia działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie deliktu i kontraktu na kwotę nie mniejszą niż 200 tysięcy złotych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku wyklucza z postępowania. Zamawiający oceni spełnianie poszczególnych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę w następujący sposób: - posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej, jeśli tego wymagają ustawy, będzie oceniane dla każdego podmiotu tzn. każdy z podmiotów musi mieć uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej. - niespełnienie warunku w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania przez któregokolwiek z Wykonawców, wyklucza wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę; - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia będzie ocenione łącznie; - dysponowanie osobami zdolnymi wykonać zamówienie będzie ocenione łącznie; - brak ubezpieczenia działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na wymaganą kwotę przez któregokolwiek z Wykonawców wyklucza wszystkich Wykonawców z postępowania, chyba że do oferty zostanie dołączona wspólna polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie na wymaganą kwotę i zakres, którą ubezpieczyciel wystawi jako dokument o charakterze ogólnym ubezpieczający działalność gospodarczą wszystkich Wykonawców lub jako dokument ubezpieczający działalność gospodarczą wszystkich Wykonawców w związku z zamierzonym wykonaniem zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz celem potwierdzenia, że przedmiot oferty spełnia wymagania techniczne, technologiczne, jakościowe i użytkowe narzucone przedmiotowi zamówienia, a także tego, że Wykonawca jest zdolny wykonać zamówienie zgodnie z wymaganiami, jakim podlega sposób wykonania zamówienia, Wykonawcy złożą niżej wymienione dokumenty. Celem potwierdzenia spełniania wszystkich warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp.( zał. nr 5 do niniejszej siwz.) Celem potwierdzenia spełniania warunku posiadania ustawowych uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej Wykonawca dołączy do oferty: - koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Celem udowodnienia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania, Wykonawcy dołączą do oferty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, dołączają do oferty: - dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione w terminie do 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Pzp, wystawionego w terminie do 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - zaświadczenia, że nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu z terminem wystawienia do 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je: - dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, że Wykonawca nie podlega zakazowi ubiegania się o zamówienie, a osoby go reprezentujące lub on sam nie są ukarani za czyny wymienione w art. 24 ust. 1 punkt 4 - 8 ustawy - Pzp, sporządzonym w terminie do 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - oraz dokumentem zawierającym oświadczenie, że Wykonawca nie jest w stanie likwidacji, że nie ogłoszono jego upadłości, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, sporządzonym w terminie do 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Celem potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy dołączą do oferty wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających w sposób opisany przez Zamawiającego- pkt.5 SIWZ, swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie- zał. nr 6 do SIWZ Celem potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, opisanego przez Zamawiającego- pkt.5 SIWZ, Wykonawcy dołączą do oferty wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w przypadku Wykonawców nie dysponujących osobami z wymaganymi uprawnieniami - również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddelegowania tych osób do Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie. Celem potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia opisanego przez Zamawiającego Wykonawcy dołączą do ofert: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wymaganą kwotę- pkt.5 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskim Ośrodku Rekreacji i Sportu, 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113 pokój nr 335 w cenie 40 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejskim Ośrodku Rekreacji i Sportu, 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113 pokój nr 335.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.