eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza › Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Matyldzin i Wyrza w Gminie Mrocza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Mrocza: Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Matyldzin i Wyrza w Gminie Mrocza
Numer ogłoszenia: 339890 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Mrocza , Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867410, 3867420, faks 052 3856241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Matyldzin i Wyrza w Gminie Mrocza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje budowę świetlic wiejskich zgodnie z poniższym opisem: Część I: Budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Matyldzin: Zaprojektowany budynek świetlicy wiejskiej to obiekt wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony, z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej, kryty blachą dachówkową (ewentualnie gontami bitumicznymi). Budynek świetlicy wiejskiej został zaprojektowany na potrzeby gminy Mrocza. Z uwagi na to, iż obiekt będzie funkcjonował tylko w sezonie wiosenno - jesiennym, nie przewidziano w nim instalacji centralnego ogrzewania. W budynku została wydzielona sala główna, w której będą organizowane spotkania ludności wiejskiej, zaplecze kuchenne, w którym będą sporządzane napoje gorące i zimne oraz drobne posiłki z gotowych produktów dostarczanych (niemagazynowanych) bezpośrednio przed każdym spotkaniem. Ponadto w budynku zaprojektowane zostały pomieszczenia higieniczno - sanitarne (WC damski z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz WC męski) oraz szatnia z hallem wejściowym. Budynek świetlicy wiejskiej nie będzie zakładem pracy (nie będą zatrudnieni żadni pracownicy) w myśl ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Pow. użytkowa 111,00 m2, pow. zabudowy 131,97 m2, kubatura 582,30 m3, wys. budynku 5,98 m. Część II: Budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Wyrza: Zaprojektowany budynek świetlicy wiejskiej to obiekt wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony, z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej, kryty blachą dachówkową (ewentualnie gontami bitumicznymi). Budynek świetlicy wiejskiej został zaprojektowany na potrzeby gminy Mrocza. Z uwagi na to, iż obiekt będzie funkcjonował tylko w sezonie wiosenno - jesiennym, nie przewidziano w nim instalacji centralnego ogrzewania. W budynku została wydzielona sala główna, w której będą organizowane spotkania ludności wiejskiej, zaplecze kuchenne, w którym będą sporządzane napoje gorące i zimne oraz drobne posiłki z gotowych produktów dostarczanych (niemagazynowanych) bezpośrednio przed każdym spotkaniem. Ponadto w budynku zaprojektowane zostały pomieszczenia higieniczno - sanitarne (WC damski z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz WC męski) oraz szatnia z hallem wejściowym. Budynek świetlicy wiejskiej nie będzie zakładem pracy (nie będą zatrudnieni żadni pracownicy) w myśl ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Pow. użytkowa 149,80 m2, pow. zabudowy 177,35 m2, kubatura 824,60 m3, wys. budynku 5,98 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego); - poręczeniach bankowych; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. Zm.) Wadium w wysokości 20.400,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100 gr): należy wnieść do Skarbnika Miasta i Gminy Mrocza pok. 305 do dnia 22. 10. 2009 r. do godz. 1100 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty), a jeżeli będzie miało ono formę gotówki wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego (wadium wniesione w formie gotówkowej powinno się znaleźć na koncie Zamawiającego do dnia 21. 10. 2009 r.) - Bank Spółdzielczy w Mroczy O/Mrocza Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu - wyciąg z SIWZ: 9.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić OFERTĘ według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki, określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych: 9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9.1.2. Posiadać niezbędną wiedzę doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie: 9.1.2.1. wykażą i udokumentują (listy referencyjne dotyczące wykazanych robót) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (01. 10. 2004 r. - 30. 09. 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie przynajmniej 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł każda, 9.1.2.2. dysponują osobami, które mogą być wyznaczona na stanowisko Kierownika Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Uprawnienia kadry kierowniczej muszą odpowiadać wymaganiom określonym w art. 12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14. 02. 1995 r. - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, 9.1.2.3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (tj. min.: 1 betoniarka, 1 kpl. rusztowań - zabezpieczenie całego budynku, 1 spawarka, 1 piła motorowa, 1 piła tarczowa, 3 wiertarki, 3 wkrętarki, środki transportu - 1 samochód osobowy, 1 samochód dostawczy) na każdą część zamówienia. 9.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie: 9.1.3.1. dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 600.000,00 zł, 9.1.3.2. osiągnęli w ostatnim roku obrotowym, przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 800.000,00 zł rocznie. 9.1.3.3. posiadają ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej w zakresie, co najmniej podstawowym (na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł). 9.1.4. nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 9.1.5. wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że każdy z osobna: nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, wspólnie muszą wykazać, że: posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (osoby z uprawnieniami budowlanymi), dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, osiągnęli w ostatnim roku obrotowym, przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 800.000,00 zł rocznie. Przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. 9.1.6. Przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę. 9.1.7. Dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. 9.1.8. wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 9.1.9. Udzielić gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia - 60 m-cy. 9.2. Sposób oceny warunków: 9.2.1. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 10 SIWZ, dołączonych do oferty. 9.2.2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. 9.2.3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9.2.4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień. 9.2.5. Warunek Nr 1 - Znaczenie warunku - spełnia-nie spełnia 9.2.5.1. Osoby przewidziane do kierowania budową posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 9.2.5.2. Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9.2.5.3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US). 9.2.5.4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 9.2.5.5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9.2.5.6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 9.2.5.7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 9.2.5.8. Osiągnęli w ostatnim roku obrotowym, przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie stosownie do ilości wybranych części. 9.2.5.9. Posiadają ubezpieczoną OC na warunkach jw. Ocena spełniania warunku: spełnia-nie spełnia (bez znaczenia punktowego). 9.2.6. Warunek Nr 2 - Znaczenie warunku - spełnia/nie spełnia. Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zadania: 9.2.6.1. Dysponują odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 9.2.6.2. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. Ocena spełniania warunku: spełnia/nie spełnia (bez znaczenia punktowego). 9.2.7. Warunek Nr 3 - Znaczenie warunku - spełnia-nie spełnia. Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać ilość wykonanych (min. 5 robót) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł każda. Ocena spełniania warunku: spełnia-nie spełnia (bez znaczenia punktowego). 9.2.8. Warunek Nr 4 - Znaczenie warunku - spełnia/nie spełnia. Ocena sytuacji finansowo - ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku: wielkość przychodów za rok obrotowy 2008 - min. 800.000,00 zł za rok..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty - wyciąg z SIWZ: 10.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 9, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 10.1.1. Formularz oferty - wzór Oferty stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 10.1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika). 10.1.3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów). 10.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 10.1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Prawa zamówień publicznych (odrębnie dla każdej okoliczności), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.1.7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 10.1.8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 10.1.9. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 10.1.10. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 10.1.11. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 5 listów referencyjnych dotyczących wykazanych robót). 10.1.12. Rachunek zysków, strat i zobowiązań za rok obrotowy 2008 lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania - za rok obrotowy 2008. 10.1.13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1) pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - Dokumenty, o których mowa w ppkt. lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Dokument, o którym mowa w ppkt lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną 10.1.14. Zaakceptowane i uzupełnione Istotne postanowienia umowy - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 10.2. Dokumenty określone w pkt. 10.1.11 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być poświadczone za zgodność przez Wykonawcę. 10.3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10.4. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy Plac 1 Maja 20 89-115 Mrocza pok. nr 312.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy Plac 1 Maja 20 89-115 Mrocza sekretariat - pok. nr 207.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie przez Urząd Marszałkowski w Toruniu w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa świetlicy wiejskiej w Matyldzinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowany budynek świetlicy wiejskiej to obiekt wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony, z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej, kryty blachą dachówkową (ewentualnie gontami bitumicznymi). Budynek świetlicy wiejskiej został zaprojektowany na potrzeby gminy Mrocza. Z uwagi na to, iż obiekt będzie funkcjonował tylko w sezonie wiosenno - jesiennym, nie przewidziano w nim instalacji centralnego ogrzewania. W budynku została wydzielona sala główna, w której będą organizowane spotkania ludności wiejskiej, zaplecze kuchenne, w którym będą sporządzane napoje gorące i zimne oraz drobne posiłki z gotowych produktów dostarczanych (niemagazynowanych) bezpośrednio przed każdym spotkaniem. Ponadto w budynku zaprojektowane zostały pomieszczenia higieniczno - sanitarne (WC damski z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz WC męski) oraz szatnia z hallem wejściowym. Budynek świetlicy wiejskiej nie będzie zakładem pracy (nie będą zatrudnieni żadni pracownicy) w myśl ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Pow. użytkowa 111,00 m2, pow. zabudowy 131,97 m2, kubatura 582,30 m3, wys. budynku 5,98 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa świetlicy wiejskiej w Wyrzy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowany budynek świetlicy wiejskiej to obiekt wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony, z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej, kryty blachą dachówkową (ewentualnie gontami bitumicznymi). Budynek świetlicy wiejskiej został zaprojektowany na potrzeby gminy Mrocza. Z uwagi na to, iż obiekt będzie funkcjonował tylko w sezonie wiosenno - jesiennym, nie przewidziano w nim instalacji centralnego ogrzewania. W budynku została wydzielona sala główna, w której będą organizowane spotkania ludności wiejskiej, zaplecze kuchenne, w którym będą sporządzane napoje gorące i zimne oraz drobne posiłki z gotowych produktów dostarczanych (niemagazynowanych) bezpośrednio przed każdym spotkaniem. Ponadto w budynku zaprojektowane zostały pomieszczenia higieniczno - sanitarne (WC damski z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz WC męski) oraz szatnia z hallem wejściowym. Budynek świetlicy wiejskiej nie będzie zakładem pracy (nie będą zatrudnieni żadni pracownicy) w myśl ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Pow. użytkowa 149,80 m2, pow. zabudowy 177,35 m2, kubatura 824,60 m3, wys. budynku 5,98 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.