eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zakup usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w roku 2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-16

Wieliczka: Zakup usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w roku 2015
Numer ogłoszenia: 33966 - 2015; data zamieszczenia: 16.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, faks 012 2880040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce w roku 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/.Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia: a) kursu przygotowawczego do ECDL Start wraz z egzaminem dla 20 osób (w 2 grupach po 10 osób), b) kursu manicure i stylizacja paznokci, dla 20 osób (w 2 grupach po 10 osób) dla uczniów i uczennic Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce i Zespołu Szkół w Gdowie, beneficjentów ostatecznych projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2/.Każdy kurs jest realizowany w 2 grupach po 10 osób. 3/.Czas trwania każdego z kursów kursu wynosi minimalnie 40 godzin szkoleniowych dla jednej grupy (plus czas na niezbędne egzaminy prowadzące do uzyskania certyfikatu ECDL - w przypadku kursu ECDL Start). 4/.Część I przedmiotu zamówienie będzie realizowana dla uczniów i uczennic ZS w Gdowie. Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy pracownie oraz sprzęt komputerowy do realizacji kursu ECDL Start. 5/.Część II będzie realizowana dla uczniów i uczennic Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce. Przedmiot umowy powinien być realizowany w salach posiadających odpowiednie wyposażenie do przeprowadzenia wyżej wymienionego kursu, położonych na terenie Powiatu Wielickiego. Salę na realizację kursu manicure i stylizacja paznokci zapewnia Wykonawca. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. 6/.Czas realizacji kursów: 30 czerwca 2015 roku według ustaleń z Zamawiającym. Kursy powinny zostać zorganizowane w czasie wolnym od nauki szkolnej. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 7/.Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a) realizacja zajęć przez wykwalifikowanych trenerów, posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, b) zabezpieczenie sali, przystosowanej do realizacji kursu, będącego przedmiotem niniejszej umowy, położonej na terenie Powiatu Wielickiego (dotyczy części II zamówienia), c) zabezpieczenie sprzętu, urządzeń mechanicznych i wszelkich innych przyrządów oraz materiałów i produktów niezbędnych do prawidłowego zrealizowania programu każdego z kursów, a w przypadku kursu manicure i stylizacja paznokci zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, w tym także: kosmetyków niezbędnych do prowadzenia szkolenia oraz dodatkowych elementów wyposażenia, d) realizacji kursu w maksymalnej liczbie 4 godzin w jednym dniu dla jednej grupy, e) po zakończeniu każdego z kursów przygotowanie i wręczenie uczestnikom zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu szkolenia, zawierającego informację o jego temacie oraz wymiarze godzin oraz dodatkowego zaświadczenia o ukończeniu danego kursu, zawierającego informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, wydanego zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zawartej z Wykonawcą umowy, f) opracowanie i przedstawienie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, g) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej dotyczącej danego rodzaju kursu oraz podpisanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, wydanego zgodnie z obowiązującymi przepisami 8/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu wielickiego, hasło promocyjne POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 9/.Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b) program kursu oraz dziennik zajęć, c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d) kopię wydanych certyfikatów wraz z listą potwierdzającą odbiór certyfikatów przez uczestników, e) oryginały ankiet ewaluacyjnych, f) protokół z egzaminu wewnętrznego jeżeli był przeprowadzany g) informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować na zasadach art. 26 ust.2b ustawy pzp. Dla części pierwszej osobą posiadającą kwalifikacje pedagogiczne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli(...) Dz.U. nr 50, poz. 400, która jednocześnie zrealizowała minimum jedno szkolenie o podobnej tematyce oraz nie mniejszej liczbie godzin niż w wybranej części. Dla części drugiej osobą, która zrealizowała w ciągu ostatnich dwóch lat minimum dwa szkolenia o tematyce manicure i stylizacja paznokci dla grupy minimum 10 osób każde. Każda ze wskazanych osób może realizować tylko jedną część zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    szczegółowy program kursu dla wybranej części zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza w przypadku zmiany okoliczności mających wpływ na wysokość składek (pochodnych od wynagrodzenia), które Zamawiający zobowiązany jest ponieść z tytułu zawarcia umowy z osobą fizyczną, Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia i zmiany ceny brutto zawartej w umowie z danym Wykonawcą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieliczce, Wydział Funduszy Europejskich, Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji, ul. Kopernika 2, 32-020 Wieliczka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2015 godzina 08:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przygotowawczego do ECDL Start wraz z egzaminem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs przygotowawczy do europejskiego certyfikatu ECDL 2 grupy po 10 osób, czas trwania: 40 godzin szkoleniowych dla jednej grupy plus czas na niezbędne egzaminy prowadzące do uzyskania certyfikatu ECDL Start. Przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Celem szkolenia jest uzyskanie Certyfikatu ECDL Start przez uczestników szkolenia. Kurs jest przeznaczony dla osób, które pragną usystematyzować swoją wiedzę z zagadnień objętych zakresem egzaminów Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych. W ramach realizacji kursu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia szkolenia z ilości co najmniej 40 godzin oraz zapewnienia udziału wszystkich uczestników szkolenia w 4 egzaminach umożliwiających uzyskanie certyfikatu ECDL Start, wydania certyfikatu ECDL Start oraz zapewnienia każdemu z uczestników 2 egzaminów poprawkowych. W przypadku, gdy uczestnik wykorzysta limit 2 egzaminów poprawkowych i nie zda wymaganej liczby 4 egzaminów koniecznych do uzyskania certyfikatu ECDL Start Zamawiający uzna, iż Wykonawca zrealizował Zamówienie znosząc obowiązek uzyskania certyfikatu ECDL Start. Zamawiający wskazuje jako wybrane do realizacji zgodnie ze standardem ECDL moduły: przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne, grafika menadżerska i prezentacyjna, usługi w sieciach informatycznych. Wykonawca przejmuje wszystkie kwestie związane z rozliczeniem oraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych dokumentów i formalności ze strony Polskiego Biura ECDL , karty rejestracji uczestników egzaminu, opłaty egzaminacyjne oraz wydanie certyfikatu ECDL..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. dodatkowe materiały szkoleniowe - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu manicure i stylizacja paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs manicure i stylizacja paznokci, czas trwania 40 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Kurs musi zawierać następujące zagadnienia: -organizacja pracy stylisty, -praca z klientem, -teoria budowy paznokcia, - manicure, -pedicure, -podstawowe techniki zdobień. Przedmiot umowy powinien być realizowany w salach posiadających odpowiednie wyposażenie do przeprowadzenia wyżej wymienionego kursu, położonych na terenie Powiatu Wielickiego. Sala może być wyposażona we flipchart. Zamawiający nie udostępnia żadnych materiałów biurowych do realizacji szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. doświadczenie trenera - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.