eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Dostawa i montaż mebli w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu przy ul. Kolegialnej 4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-09

Ogłoszenie nr 339584 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.

Kalisz: Dostawa i montaż mebli w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu przy ul. Kolegialnej 4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 323245-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330217-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Plac Św. Józefa  5, 62800   Kalisz, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. , faks , e-mail organizacyjny@powiat.kalisz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat.kalisz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż mebli w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu przy ul. Kolegialnej 4

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.1.3.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu przy ul. Kolegialnej 4. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określają: a)załącznik nr 4 do Siwz - Koncepcja plastyczna aranżacji biur, b)załącznik nr 5 do Siwz - Zestawienie wyposażenia biur, c)rozdział 3 Siwz - Istotne postanowienia umowy. 3.Dostawa i montaż mebli w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu przy ul. Kolegialnej 4 będzie realizowana w oparciu o autorski projekt aranżacji wykonany przez: Wojciecha Stefaniaka, prowadzącego działalność pod firmą "SCENOGRAF" Wojciech Stefaniak, w związku z tym przedmiot niniejszego zamówienia będzie realizowany pod nadzorem autorskim projektanta. Przed realizacją, zaleca się aby Wykonawca przedstawił do akceptacji projektantowi m.in. próbki zastosowanych materiałów jak również próbki kolorystyczne przewidzianych do wykorzystania farb. 4.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, jakim jest dostawa i montaż mebli wg autorskiego projektu aranżacji, wszelkie ewentualne wskazane znaki towarowe, nazwy, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę zostały użyte z powodu braku możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza produkty "równoważne". W przypadku zastosowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji projektanta próbki tych produktów. 5.Z uwagi na trwający w pomieszczeniach w których maja być montowane meble proces inwestycyjny polegający na wykonaniu strukturalnej sieci LAN oraz dedykowanej sieci elektrycznej, Zamawiający zastrzega możliwość powiadomienia Wykonawcy po podpisaniu umowy o konieczności wykonania w meblach m.in. dodatkowych otworów np. na okablowanie, wynagrodzenie Wykonawcy w takiej sytuacji nie ulegnie zmianie. Zamawiający zastrzega również możliwość samodzielnego wykonania m.in. otworów czy innych form ingerencji w konstrukcję mebli w zakresie koniecznym do doprowadzenia okablowania do stanowisk pracy - Wykonawca dopuszcza taką sytuacje i nie może na tej podstawie odmówić, ograniczyć gwarancji, rękojmi za wady na meble. 6.W celu prawidłowej wyceny oferty zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku z udziałem Zamawiającego. 7.Prace przygotowawcze (m.in. zabezpieczenie miejsca montażu mebli, ustawienie urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia), Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt. 8.Wykonawca utrzyma ład i porządek na terenie prac, a po ich zakończeniu usunie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawi cały teren czysty i nadający się do użytkowania. 9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie i sprzątanie odpadów. 10.Od daty rozpoczęcia montażu do daty obioru końcowego (bez uwag), Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę prac oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia. 11.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 12.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie. 13.Zamawiający udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 24 miesiące. 14.Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 39100000-3 (meble) 39130000-2 (meble biurowe) 39113000-7 (różne siedziska, krzesła) 39150000-8 (różne meble i wyposażenie)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39113000-7, 39150000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT177235.77
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo BIUROMAKS Ireneusz Wójcik,  ,  ul. Częstochowska 140,  62-800,  Kalisz,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 357696,30
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.