eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Nowa Ruda

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-01

Ogłoszenie nr 33949 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.

Nowa Ruda: Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Nowa Ruda
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18773


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 20118


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Rynek  1, 57400   Nowa Ruda, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, faks (074) 872 22 68, e-mail wrm@um.nowaruda.pl; miasto@um.nowaruda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nowaruda.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Nowa Ruda

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MK.271.01.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Nowa Ruda. Łączna powierzchnia lokali mieszkalnych i użytkowych mieszczących się w budynkach stanowiących w całości własność Gminy wynosi - 31.977,42 m kw, w tym lokale mieszkalne - 27.655,64 m kw., lokale użytkowe - 4.321,78 m kw. Łączna powierzchnia lokali mieszkalnych i użytkowych mieszczących się w budynkach, w których funkcjonuje wspólnota mieszkaniowa wynosi - 80.646,97 m kw., w tym lokale mieszkalne - 79.751,98 m kw., lokale użytkowe - 894,99 m kw Łączna powierzchnia pomieszczeń przynależnych mieszczących się w wolnostojących budynkach gospodarczych wynosi - 3.590,63 m kw. Powierzchnie zasobu podane są na dzień sporządzania SIWZ. 3.2Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ . 3.3Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 art. 3a ustawy Pzp, dotyczące stosowania "klauzuli społecznej" w zamówienia publicznych: 1)Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zobowiązuje się do zatrudnienia przy wykonaniu zamówienia, dla zarządzania i administrowania zasobem co najmniej 2 osoby, dla eksploatacji zasobów co najmniej 11 osób oraz co najmniej 3 osoby w biurach obsługi mieszkańca na umowę o pracę w wymiarze 16 pełnych etatów. 2)Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić przez cały okres realizacji zamówienia osoby, o której mowa w pkt 1. 3)Wykonawca w terminie do 10 dni od daty podpisania umowy na realizację zamówienia zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu dowód zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 1 tj. kserokopię umów o pracę wraz z zakresem czynności dla każdej z osób poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 4)Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób, o których mowa w pkt 1, dokumenty potwierdzające odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne, ewidencję czasu pracy. Wykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie zamawiającemu, nie później niż 3 dni od dnia wezwania wykonawcy 5)W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osoby zatrudnione lub przez pracodawcę w trakcie realizacji umowy, wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić na to miejsce inne osoby spełniającą kryteria określone w siwz oraz dostarczenia dokumentów, o których mowa w 3 i 4 6)W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt 1., Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia miesięcznej kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art.2 ust.1 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązującego na dzień dokonania naruszenia, za każdą niezatrudnioną osobę. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym osoby nie były zatrudnione, chyba że okoliczności, o których mowa wystąpiły z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 7)Obowiązek wskazania okoliczności, o których mowa w pkt 1 usprawiedliwiających przyczyny niezatrudnienia tych osób spoczywają na wykonawcy 8)Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonania zamówienia. Kontrola odbywać się będzie w miejscach realizacji zamówienia i ma na celu weryfikację warunków jego wykonania, w szczególności weryfikacji udziału wskazanych osób, o których mowa w pkt 1 przy wykonaniu zamówienia. 3.4Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.5Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.6Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 70330000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT803873.37
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Noworudzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.,  ,  ul. Cmentarna 23,  57-400,  Nowa Ruda,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 778000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 778000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 778000
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.