To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-01
Ogłoszenie nr 33949 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.
Nowa Ruda: Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Nowa Ruda
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 18773
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 20118
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Rynek
1,
57400
Nowa Ruda, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
074 8720339, 8720300, faks
(074) 872 22 68, e-mail
wrm@um.nowaruda.pl; miasto@um.nowaruda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nowaruda.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Nowa Ruda
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MK.271.01.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Nowa Ruda. Łączna powierzchnia lokali mieszkalnych i użytkowych mieszczących się w budynkach stanowiących w całości własność Gminy wynosi - 31.977,42 m kw, w tym lokale mieszkalne - 27.655,64 m kw., lokale użytkowe - 4.321,78 m kw. Łączna powierzchnia lokali mieszkalnych i użytkowych mieszczących się w budynkach, w których funkcjonuje wspólnota mieszkaniowa wynosi - 80.646,97 m kw., w tym lokale mieszkalne - 79.751,98 m kw., lokale użytkowe - 894,99 m kw Łączna powierzchnia pomieszczeń przynależnych mieszczących się w wolnostojących budynkach gospodarczych wynosi - 3.590,63 m kw. Powierzchnie zasobu podane są na dzień sporządzania SIWZ. 3.2Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ . 3.3Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 art. 3a ustawy Pzp, dotyczące stosowania "klauzuli społecznej" w zamówienia publicznych: 1)Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zobowiązuje się do zatrudnienia przy wykonaniu zamówienia, dla zarządzania i administrowania zasobem co najmniej 2 osoby, dla eksploatacji zasobów co najmniej 11 osób oraz co najmniej 3 osoby w biurach obsługi mieszkańca na umowę o pracę w wymiarze 16 pełnych etatów. 2)Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić przez cały okres realizacji zamówienia osoby, o której mowa w pkt 1. 3)Wykonawca w terminie do 10 dni od daty podpisania umowy na realizację zamówienia zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu dowód zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 1 tj. kserokopię umów o pracę wraz z zakresem czynności dla każdej z osób poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 4)Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób, o których mowa w pkt 1, dokumenty potwierdzające odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne, ewidencję czasu pracy. Wykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie zamawiającemu, nie później niż 3 dni od dnia wezwania wykonawcy 5)W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osoby zatrudnione lub przez pracodawcę w trakcie realizacji umowy, wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić na to miejsce inne osoby spełniającą kryteria określone w siwz oraz dostarczenia dokumentów, o których mowa w 3 i 4 6)W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt 1., Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia miesięcznej kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art.2 ust.1 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązującego na dzień dokonania naruszenia, za każdą niezatrudnioną osobę. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym osoby nie były zatrudnione, chyba że okoliczności, o których mowa wystąpiły z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 7)Obowiązek wskazania okoliczności, o których mowa w pkt 1 usprawiedliwiających przyczyny niezatrudnienia tych osób spoczywają na wykonawcy 8)Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonania zamówienia. Kontrola odbywać się będzie w miejscach realizacji zamówienia i ma na celu weryfikację warunków jego wykonania, w szczególności weryfikacji udziału wskazanych osób, o których mowa w pkt 1 przy wykonaniu zamówienia. 3.4Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.5Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.6Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
70330000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT803873.37 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 778000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- "Budowa skateparku w ramach projektu pn.: Modernizacja terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie gmin Partnerstwa Noworudzko-Radkowskiego".
- "Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej" Przetarg 2
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.