eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zwiększenie wydajności i funkcjonalności centralnych zasobów informatycznych dla potrzeb realizacji wymagań Konwencji Wykonawczej Schengen - wydzielenie funkcji analitycznych zasobu centralnego - zaprojektowanie, budowa i wdrożenie rozwiązania sprzęt



Ogłoszenie z dnia 2005-07-12

POZYCJA 33948

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: Zwiększenie wydajności i funkcjonalności centralnych zasobów informatycznych dla potrzeb realizacji wymagań Konwencji Wykonawczej Schengen - wydzielenie funkcji analitycznych zasobu centralnego - zaprojektowanie, budowa i wdrożenie rozwiązania sprzęt Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Główna Policji, do kontaktów: Adam Królikowski, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012102, fax 022 6011857, e-mail: mewa@kgp.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, Barbara Polańska, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6011617, fax 022 6011857, e-mail: mewa@kgp.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policj, kancelaria pokój 406, ul. Domaniewska 36/38, 02-624 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012660, fax 022 6011857. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie wydajności i funkcjonalności centralnych zasobów informatycznych dla potrzeb realizacji wymagań Konwencji Wykonawczej Schengen - wydzielenie funkcji analitycznych zasobu centralnego - zaprojektowanie, budowa i wdrożenie rozwiązania sprzętowo - programowego umożliwiającego wyłączenie funkcji analizy danych przetwarzanych, poprzez pobranie zawartości wybranych obszarów i zagregowanie ich do własnej , lokalnej bazy danych tak, aby odciążyć system centralny wraz z dostarczeniem niezbędnych licencji oraz dodatkowych obszarów dyskowych. 8/BŁiI/05/BP/SCH/05.01.01.01. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, budowa i wdrożenie rozwiązania sprzętowo - programowego umożliwiającego wyłączenie funkcji analizy danych przetwarzanych, poprzez pobranie zawartości wybranych obszarów i zagregowanie ich do własnej , lokalnej bazy danych tak, aby odciążyć system centralny wraz z dostarczeniem niezbędnych licencji oraz dodatkowych obszarów dyskowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.20.00 - System zarządzania bazą danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie systemu analitycznego na bazie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji (KSIP) wraz z niezbędną rozbudową sprzętową, 2. Dostawa sprzętu i oprogramowania systemowego, bazodanowego i aplikacyjnego wraz z licencjami dla zaproponowanego systemu analitycznego, 3. Dostawa dodatkowych obszarów dyskowych w macierzy co najmniej 2TB, 4. Rozbudowa zakresu informacyjnego centralnego zasobu Policji o dane niezbędne do generowania policyjnej statystyki przestępczości (pełen zakres informacyjno-funkcjonalny Systemu Statystyki Policyjnej TEMIDA), 5. Reorganizacja systemu KSIP w zakresie optymalizacji lokalizacji tej funkcjonalności analitycznej, która będzie realizowana w systemie analitycznym, 6. Szkolenia administratorów i użytkowników systemu analitycznego. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 405.000,- PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność za zrealizowany przedmiot umowy zostanie dokonana przelewem na rachunek wykonawcy w ciągu 45 dni od daty dostarczenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 1. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez wykonawców wspólnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Umocowanie musi być złożone wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa powinna określaćdokładnie zakres umocowania. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawa z dnia 29 stycznia 2004roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), a także niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 cytowanej ustawy; 2) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno wdrożenie systemu analitycznego danych dla minimum 100 użytkowników pracujących równolegle w systemie, w rozproszonej geograficznie organizacji; 3) wykonali budowę i wdrożenie w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego dużego systemu analitycznego obsługującego minimum ITB danych, 4) wdrożyli co najmniej jeden system analityczny z użyciem technologii, która obsługuje ilość danych przekraczającą ITB; wykonawca powinien wskazać na co najmniej jeden istniejący w krajach UE system analityczny oparty na tej technologii i spełniający wymagania ilości obsługiwanych danych, 5) używali technologii, którą wykorzystano w co najmniej 3 wdrożeniach systemów analitycznych w krajach UE. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) oświadczenie wykonawcy złożone w myśl art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 uPzp 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt III.2.1.1 pkt.1 ppkt 1), 3) i 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1 pkt 1 ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 5 000 000,- PLN, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykaz (min. 1) wykonanych wdrożeń systemów analitycznych dla minimum 100 równolegle pracujących użytkowników, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych w nim wdrożeń. 2) Wykaz (min. 1) zbudowanych i wdrożonych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, systemów analitycznych obsługujących minimum 1TB danych, 3) Wykaz (min. 1) wdrożonych systemów analitycznych z użyciem technologii, która obsługuje ilość danych przekraczającą 1TB; 4) Wykaz (min. 1) użytych technologii, które wykorzystano w co najmniej 3 wdrożeniach systemów analitycznych w krajach UE, 5) Wykaz co najmniej 4 osób lub podmiotów (polskojęzycznych) wskazanych do realizacji projektu, posiadających międzynarodowe certyfikaty poświadczające potencjał w zakresie zarządzania przedsięwzięciami informatycznymi, np. PMI lub PRINCE. Forma złożenia dokumentów 1. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, albo przez osobę / osoby umocowane przez osoby uprawione, przy czym umocowanie musi być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 3. W przypadku gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób wówczas będzie żądał od wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 4. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w zaklejonej kopercie zaadresowanej: Biuro Logistyki Policji KGP, 02-542 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pok. 406 i oznaczonej: "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, nr sprawy 8/BłiI/05/BP" Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający dokona oceny wniosków w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku. 2. Zamawiający do składania ofert zaprosi 5 wykonawców, którzy uzyskają najwyższe oceny spełnienia tych warunków w oparciu o następujące kryteria: Lp. / Nazwa kryterium 1./ Liczba wdrożeń systemów analitycznych dla minimum 100 równolegle pracujących użytkowników. 1 wdrożenie - 5 pkt., 2-5 wdrożeń - 10 pkt., powyżej 5 wdrożeń - 20 pkt., Maksymalnie do uzyskania 20 punktów. Źródło informacji: wykaz wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych w nim wdrożeń, o którym mowa w pkt.III.2.1.3) ppkt. 1). 2./ Maksymalna ilość danych obsługiwanych przez jeden z wdrożonych systemów analitycznych: od 1 do 2 TB - 5 pkt., od 2 do 3 TB - 10 pkt., powyżej 3 TB - 20 pkt., Maksymalnie do uzyskania 20 punktów. Źródło informacji: wykaz wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych w nim wdrożeń, o którym mowa w pkt.III.2.1.3) ppkt. 1). 3./ Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością zgodny z ISO 9001:2000, Posiadanie certyfikatu - 10 pkt., Brak certyfikatu - 0 pkt., Maksymalnie do uzyskania 10 punktów. Źródło informacji: dołączony do wniosku o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu certyfikat ISO 9001:2000. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 41 - 39382 z dnia 26.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% ocena techniczna - 25% gwarancja - 5% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 8/BŁiI/05/BP/SCH/05.01.01.01. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 25.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, zamówienie w ramach podprojektu "Zwiększenie wydajności i funkcjonalności centralnych zasobów informatycznych dla potrzeb realizacji wymagań Konwencji Wykonawczej Schengen - wydzielenie funkcji analitycznych zasobu centralnego" - projekt "Przygotowanie centralnych systemów informatycznych do realizacji wymogów Konwencji Wykonawczej Schengen", finansowanie w ramach funduszu SCHENGEN, zgodnie z zapisami MasterPlanu SIS II PL. 4) Informacje dodatkowe: w czsie realizacji zamówienia Wykonawca może mieć dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE". 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.