eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych (laserowych i atramentowych), kserokopiarek i urządzeń faksujących dla Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-26

Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych (laserowych i atramentowych), kserokopiarek i urządzeń faksujących dla Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 339399 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim , al. Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7378400, faks 62 7378433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych (laserowych i atramentowych), kserokopiarek i urządzeń faksujących dla Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem Zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych (laserowych i atramentowych), kserokopiarek i urządzeń faksujących. 1.2.Dostawa zostanie zrealizowana na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Termin od złożenia zamówienia do dostarczenia towaru nie może być dłuższy niż 7 dni. 1.3.Koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca 1.4.Czas wykonania zamówienia: nie później niż do 28 grudnia 2010 r. 1.5.Termin płatności wynosi 30 dni licząc od daty wykonania zamówienia i dostarczenia faktury. Faktura winna być dostarczona Zamawiającemu w dniu ostatniej dostawy materiałów eksploatacyjnych. 1.6.Okres stałości ceny na dostawę będącą przedmiotem postępowania przetargowego jest równy okresowi na który została zawarta umowa. 1.7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.8.Bębny: materiały eksploatacyjne do kopiarek lub drukarek laserowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważny uznaje się bęben dopuszczony do eksploatacji przez producenta sprzętu w jego okresie gwarancyjnym. Ponadto przez równoważność należy rozumieć: funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość utrwalenia, nie zamazywanie się druku (kopii) - odpowiadające wyrobom producenta urządzenia. 1.9.Tonery: materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność, mierzona zgodnie z normą określającą wydajność monochromatycznych kaset z tonerem ISO-IEC 19752:2004, jest nie mniejsza niż kaset oryginalnych. Wydajność ta ma zostać potwierdzona deklaracją wydajności, wydaną przez podmiot uprawniony do kontroli jakości zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r., Nr 87, poz. 605). Dodatkowo Zamawiający wymaga, aby proces ich produkcji przebiegał zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważną. W przypadku dostawy tonerów innych niż producenta sprzętu do drukarek laserowych wymagana jest wymiana podstawowych elementów drukujących, tj. wałka optycznego, listwy zgarniającej, elementów uszczelniających. 1.10.Tusze: materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż produktów oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważną. 1.11.Tonery, i tusze powinny być objęte gwarancją do czasu wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej jednak niż 12 miesięcy. 1.12.Bębny powinny być objęte gwarancją nie krócej jednak niż 12 miesięcy. 1.13.W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowanej zastosowaniem materiału równoważnego wykonawca zobligowany jest do zwrotu kosztów naprawy na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu i wykonanej w ww. serwisie oraz zapewnienia zastępczego urządzenia drukującego o tych samych parametrach technicznych. 1.14.W przypadku dostarczenia w trakcie umowy produktu równoważnego nie spełniającego warunków specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający ma prawo zażądać dostarczenia w to miejsce produktów oryginalnych producenta sprzętu lub rozwiązać w trybie natychmiastowym umowę żądając zapłacenia kary umownej. 1.15.Dla pozycji, które oznaczono literką N w kolumnie Producent Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów fabrycznie nowych, nieregenerowanych, pochodzących od producenta danego sprzętu drukującego, co wynika z warunków gwarancji na sprzęt oraz zawartych umów użyczenia sprzętu. 1.16.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć oświadczenie, z którego będzie wynikało jaką część zamówienia powierzy podwykonawcom. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uznaje iż Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie. 1.17.Równoważne materiały eksploatacyjne powinny posiadać wbudowany chip o ile materiał oryginalny taki chip posiada..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pisemna gwarancja na oferowane produkty, obejmująca okres do wyczerpania środka barwiącego, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 16, 63 - 400 Ostrów Wlkp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 16, 63 - 400 Ostrów Wlkp., biuro podawcze - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydział Organizacyjno - Administracyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: HP DeskJet 5740 C8767EE 339 20 HP DeskJet 5740 - kolor C9363EE 344 20 HP DeskJet 3820 C6615DE 15 5 HP DeskJet 3820 - kolor C6578AE 78 5 HP DeskJet 5150 C6656AE 56 20 HP DeskJet 5150 - kolor C6657AE 57 20 HP DeskJet 710c - kolor C1823DE 23 2 HP DeskJet 840c - kolor C6625AE 17 2 HP DeskJet 930c 51645AE 45 8 HP DeskJet 460wbt - kolor C8766EE 343 8 HP DeskJet 460wbt C8765EE 338 8 HP LaserJet 1100 C4092A 92A 8 HP LaserJet 1150 Q2624A 24A 6 HP LaserJet 1200 C7115X 15X 8 HP LaserJet 1320 Q5949X 49X 6 Samsung ml-2571n ML-2010D3 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydział Organizacyjno - Administracyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: N BROTHER MFC-9840CDW DR-130CL 1 N BROTHER MFC-9840CDW TN-135BK 1 N BROTHER MFC-9840CDW TN-135C 1 N BROTHER MFC-9840CDW TN-135M 1 N BROTHER MFC-9840CDW TN-135Y 1 N HP LaserJet p2055d CE505X 05X 4 N HP LaserJet p3015 CE255X 55X 2 N Lexmark e120 - bęben 12026XW 4 N Lexmark e120 12036SE 15 N oki b430d 43979202 15 N oki b430d - bęben 43979002 4 N HP OfficeJet 6000 CD975AE 920XL black 18 N HP OfficeJet 6000 CD973AE 920XL magenta 18 N HP OfficeJet 6000 CD974AE 920XL yellow 18 N HP OfficeJet 6000 CD972AE 920XL cyan 18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: HP LaserJet 1100 C4092A 92A 2 HP LaserJet 3005p Q7551X 51X 4 HP LaserJet 2605dn czarny Q6000A - 1 HP LaserJet 2605dn błękitny Q6001A - 1 HP LaserJet 2605dn purpurowy Q6003A - 1 HP LaserJet 2605dn zółty Q6002A - 1 HP LaserJet 2400 Q6511X 11X 4 Samsung ml-2571n ML-2010D3 2 Konicaminolta bizhub c450 tn310k black 3 Konicaminolta bizhub c450 tn310c cyan 1 Konicaminolta bizhub c450 tn310m magenta 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru, Gospodarki Nieruchomościami i Mieniem Powiatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: N HP LaserJet p3015 CE255X 55X 6 N HP LaserJet 4250n Q5942X 42X 3 N Rex Rotary MPC 4500 black 3 N Rex Rotary MPC 4500 cyan 4 N Rex Rotary MPC 4500 magenta 4 N Rex Rotary MPC 4500 yellow 4 N Konicamonolta bizhub c451 tn611m magenta 1 N Konicamonolta bizhub c451 tn611y yellow 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.