eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Dostawa materiałów branży budowlanej i elektrycznej dla Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Krosno Odrzańskie: Dostawa materiałów branży budowlanej i elektrycznej dla Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 339223 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Oddział Straży Granicznej , ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 358 20 84, faks 068 358 27 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów branży budowlanej i elektrycznej dla Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży budowlanej i elektrycznej dla Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej, która dzieli się na 2 części. I część zamówienia - Dostawa materiałów branży budowlanej: kod CPV 44921200-4 - Wapno, 44810000-1 Farby, 24910000-6 - Kleje, 44330000-2 - Sztaby, pręty, drut i profile stosowane w budownictwie, 44111000-1 - Materiały budowlane, 44221200-7 - Drzwi, 44921100-3 - Gips, 44113200-7 - Płytki, 14700000-8 - Metale zwykłe, 44531510-9 - Śruby i wkręty, 44191600-1 - Panele parkietowe, 44300000-3 - Kabel, drut i podobne wyroby. II część zamówienia - Dostawa materiałów branży elektrycznej: kod CPV 31670000-3 - Elektryczne części maszyn i aparatury, CPV 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na obie części zamówienia zawarty jest załączniku nr 3A i 3B do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.92.12.00 - Wapno 44.81.00.00 - Farby 24.91.00.00 - Kleje 44.33.00.00 - Sztaby, pręty, drut i profile stosowane w budownictwie 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.22.12.00 - Drzwi 44.92.11.00 - Gips 44.11.32.00 - Płytki 14.70.00.00 - Metale zwykłe 44.53.15.10 - Śruby i wkręty 44.19.16.00 - Panele parkietowe 44.30.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.67.00.00 - Elektryczne części maszyn i aparatury .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią przedstawioną w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach , o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zmienione rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Zamówienie nie może być w całości lub części powierzone podwykonawcom (stosowne oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, należy złożyć:aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru przedsiębiorców składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i muszą być zgodne z wymogami kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Wykonawca posiadający dokumenty sporządzone w języku innym niż polski, powinien złożyć zarówno oryginał dokumentu lub jego poświadczoną kserokopię, jak i tłumaczenie na język polski. Nie ma obowiązku dokonywania tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuski.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66 - 600 Krosno Odrzańskie - Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Jawna Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów branży budowlanej dla Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia - Dostawa materiałów branży budowlanej: kod CPV 44921200-4 - Wapno, 44810000-1 Farby, 24910000-6 - Kleje, 44330000-2 - Sztaby, pręty, drut i profile stosowane w budownictwie, 44111000-1 - Materiały budowlane, 44221200-7 - Drzwi, 44921100-3 - Gips, 44113200-7 - Płytki, 14700000-8 - Metale zwykłe, 44531510-9 - Śruby i wkręty, 44191600-1 - Panele parkietowe, 44300000-3 - Kabel, drut i podobne wyroby. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3A do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.92.12.00-4, 44.81.00.00-1, 24.91.00.00-6, 44.33.00.00-2, 44.11.10.00-1, 44.22.12.00-7, 44.92.11.00-3, 44.11.32.00-7, 14.70.00.00-8, 44.53.15.10-9, 44.19.16.00-1, 44.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów branży elektrycznej dla Lubuskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia - Dostawa materiałów branży elektrycznej: kod CPV 31670000-3 - Elektryczne części maszyn i aparatury, CPV 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załaczniku nr 3B..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 31.67.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.