To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-03
Bielsko-Biała: Kompleksowy nadzór nad realizacją wszystkich robót odtworzeniowych w pasach drogowych wykonywanych przez osoby trzecie na podstawie decyzji Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2012
Numer ogłoszenia: 33908 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13100 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, ul. Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4979636 do 39, faks 33 497 96 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy nadzór nad realizacją wszystkich robót odtworzeniowych w pasach drogowych wykonywanych przez osoby trzecie na podstawie decyzji Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru nad realizacją wszystkich robót odtworzeniowych w pasach drogowych wykonywanych przez osoby trzecie na podstawie decyzji Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2012. Kompleksowy nadzór obejmuje w szczególności roboty realizowane przez AQUA S.A., P.K. THERMA Sp. z o.o., Górnośląska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. w Zabrzu Oddział Zakład Gazowniczy w Zabrzu Rejon Gazowniczy Bielsko-Biała, i innych wg potrzeb. Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności: a) odbieranie od Zamawiającego decyzji w sprawie zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym potwierdzone osobiście, faxem lub w formie elektronicznej, b) kontrola terminów zajętości pasa drogowego, c) kontrola odtworzenia warstw podbudowy (badanie grubości warstw podbudowy, sprawdzenie wyników badań nośności i stopnia zagęszczenia dostarczonych przez Wykonawcę - dopuszczenie do dalszych czynności), d) kontrola odtworzenia nawierzchni jezdni i chodników (weryfikacja recept mas mineralno-asfaltowych, sprawdzenie wyników badań masy bitumicznej użytej do wykonania nawierzchni, badanie jakości robót odtworzeniowych pozostałych nawierzchni), e) lokalizacja robót podlegających odbiorowi w terenie (w tym wykonanie dokumentacji fotograficznej), f) uczestniczenie w przekazywaniu placu budów i sporządzania protokołów z tego przekazywania, g) dokonywanie odbioru robót zanikających w zakresie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni i chodników, h) sprawdzanie zgodności oznakowania placu budów z dokumentacją, i) uczestniczenie w odbiorach robót usterkowych i sporządzania protokołów, j) sporządzanie zestawienia decyzji, co do których dokonano odebrania robót, k) uczestniczenie w odbiorach końcowych robót i sporządzania protokołów, l) uczestniczenie w odbiorach robót gwarancyjnych i sporządzania protokołów, m) przekazywanie dokumentacji odbiorowej Zamawiającemu, n) wyegzekwowanie od Wykonawcy złożenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla przeprowadzonych robót, o) bezzwłoczne zgłaszanie wszystkich nieprawidłowości w szczególności przekroczenia terminów zajętości pasa drogowego, niewłaściwego oznakowania oraz niewłaściwego odtworzenia, p) dokonanie przeglądu międzygwarancyjnego przynajmniej 1 raz na 12 miesięcy okresu gwarancyjnego i sporządzenie protokołu, r) dokonanie przeglądu gwarancyjnego w terminie 21 dni przed dniem zakończenia okresu gwarancyjnego i sporządzenie protokołu. W ramach nadzoru Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania n/w dokumentów odrębnie do każdej roboty objętej osobną decyzją w/s zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym : - protokół przekazania placu budowy, - protokół odbioru robót zanikających, - protokół kontroli pasa drogowego, - protokół odbioru końcowego, - protokół z przeglądu robót w okresie gwarancyjnym - protokół odbioru robót gwarancyjnych i usterkowych. Ponadto: - osoba pełniąca nadzór powinna być do dyspozycji Zamawiającego w dni robocze (w czasie co najmniej 4-godzinnym dziennie) przez cały czas trwania umowy. - w przypadku nieobecności (urlopu lub choroby) Wykonawca winien wskazać osobę która będzie go zastępować - nadzór nad realizacją robót ma być prowadzony w trybie ciągłym. Do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres czynności określonych dla inspektora nadzoru w przepisach ustawy z dnia 07.07.1994 r.-Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz.1623 z późn. zmianami) oraz przepisach ustawy z dnia 21.03.1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INWESTYCJE, BUDOWNICTWO, HANDEL "INWEST-COMPLEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INWESTYCJE, BUDOWNICTWO, HANDEL "INWEST-COMPLEX" SP. Z O.O.
- Inwestycje, Budownictwo, Handel INWEST-COMPLEX Sp. z o.o., ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121770,00
Oferta z najniższą ceną: 121770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 197280,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4480S Porąbka-Wielka Puszcza na odc. od. ul. Bukowskiej do ul. Górskiej, etap 1- budowa kanalizacji deszczowej do potoku Wielka Puszcza.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukowania
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej. Znak sprawy: DZP.271.30.2024
- "25/24 - Świadczenie usługi transportu pacjentów na zabiegi hemodializy oraz na zabieg transplantacji nerki dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- UBEZPIECZENIE KOMUNIKACYJNE dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Miodusy i Rogienice
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem"
- "Budowa boiska trawiastego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ZSR CKZ w Świdwinie"
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, w tym oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bierzwnik"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.