To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Olsztyn: Dostawa mebli biurowych na wyposażenie budynku Nr 29 przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 339069 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242972 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych na wyposażenie budynku Nr 29 przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na wyposażenie budynku Nr 29 przy ulicy Pstrowskiego 3 w Olsztynie, z podziałem na 3 zadania. 2. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 3. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca przedstawi próbki płyt /kolorystyka/. 4. Wszystkie meble stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe. 5. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest podać w swojej ofercie producenta oferowanych mebli. 7. Wykonawca dostarczy zmontowane meble własnym transportem na swój koszt. 8. Wykonawca w ofercie winien uwzględnić koszty montażu, załadunku, transportu oraz rozładunku z wniesieniem do miejsca przeznaczenia. 9. Odbiór ilościowy realizowany będzie w dniu dostawy przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 10. Jeżeli zostanie stwierdzone, że towar jest uszkodzony lub też niezgodny z zamówieniem, winien zostać w ciągu 48 godzin wymieniony przez Wykonawcę na jego koszt i odpowiedzialność. 11. Odbiór zostanie zakończony podpisaniem protokołu końcowego przez obie strony. 12. Okres gwarancji winien wynosić na dostarczone nowe meble minimum: 12 miesięcy - od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 78228.10 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli biurowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZAPLA I SPÓŁKA S.C. ZBIGNIEW CZAPLA, IRENA CZAPLA
jakie przetargi wygrała firma
CZAPLA I SPÓŁKA S.C. ZBIGNIEW CZAPLA, IRENA CZAPLA
- PPH Czapla i Spółka Zbigniew Czapla, Irena Czapla, ul Wojska Polskiego 5, 10-290 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22710.30
- Oferta z najniższą ceną: 22710.30 oferta z najwyższą ceną: 30995.08
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa krzeseł i foteli
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe KAMILA Janusz Ciupiński, ul. Burskiego 2, 10-691 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13587.00
- Oferta z najniższą ceną: 13587.00 oferta z najwyższą ceną: 19205.74
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa szaf metalowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZAPLA I SPÓŁKA S.C. ZBIGNIEW CZAPLA, IRENA CZAPLA
jakie przetargi wygrała firma
CZAPLA I SPÓŁKA S.C. ZBIGNIEW CZAPLA, IRENA CZAPLA
- PPH Czapla i Spółka Zbigniew Czapla, Irena Czapla, ul. Wojska Polskiego 5, 10-290 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 41930.80
- Oferta z najniższą ceną: 41930.80 oferta z najwyższą ceną: 41930.80
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi wojewódzkiej Nr 538 na odcinku Grodziczno - Katlewo.
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Archiwum UWM w budynku przy ul. Oczapowskiego 5 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup sprzętu typu piły, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby Obwodów Drogowych
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 538 na odcinku Nowe Miasto Lubawskie -Pacółtowo".
- Zastawki przepływowe i łączniki. Pierścienie GEM Flow Couplers,
- Wynajem wraz z obsługą operatorską sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Nidzica z podziałem na części (3).
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Dostawa mebli dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
- Dostawa wraz z montażem trybun składanych teleskopowo z siedziskami plastik z oparciem oraz zakup siedzisk na starą trybunę dla Hali sport OSiR Stargard Sp. z o.o. ul. Pier Brygady 1 w Stargardzie.
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.12.2024)
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.