eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dostawa i montaż trzech sztuk nowych zestawów stomatologicznychunity stomatologiczne z fotelami stomatologicznymi dla Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu ul. Łęczycka 24a.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-19

Zgierz: Dostawa i montaż trzech sztuk nowych zestawów stomatologicznych: unity stomatologiczne z fotelami stomatologicznymi dla Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu ul. Łęczycka 24a.
Numer ogłoszenia: 33904 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu, ul. Łęczycka 24a, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0-42 7164161, 7174129, fax 0-42 7174129.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż trzech sztuk nowych zestawów stomatologicznych: unity stomatologiczne z fotelami stomatologicznymi dla Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu ul. Łęczycka 24a..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż trzech sztuk nowych zestawów stomatologicznych: unitów stomatologicznych z fotelami stomatologicznymi zgodnie ze szczegółowymi parametrami technicznymi określonymi w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Dostawa i montaż zestawów stomatologicznych winna być dokonana do Poradni Stomatologicznej mieszczącej się w Przychodni Rejonowej Nr 1 w Zgierzu przy ul. Fijałkowskiego 2. Dostarczone unity stomatologiczne i fotele stomatologiczne posiadają Deklarację zgodniści CE, a także certyfikat jednostki notyfikowanej oraz świadectwo rejestracji z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych.Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób obsługujących unity i fotele stomatologiczne w zakresie ich prawidłowej i bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej. Załącznik Nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia: SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY TECHNICZNE UNITU STOMATOLOGICZNEGO I FOTELA STOMATOLOGICZNEGO: UNIT STOMATOLOGICZNY ELEKTRYCZNY: 1.Unit zawieszony na fotelu - blok spluwaczki, pulpit, lampa oświetleniowa poruszające się razem z fotelem, 2.Stolik lekarza z 4 rękawami od góry- wysięgniki gładkie bez elementów sprężynowych, łatwe w utrzymaniu czystości: - ramię stolika z blokadą mechaniczną, - podkładka pod narzędzia jednolita, demontowana do mycia, - indywidualna regulacja sprayu na każdy rękaw oprócz dmuchawki, łatwo dostępna dla lekarza, - system zapobiegający cofaniu się wody z końcówek, - system informujący o stopniu obciążenia mikrosilnika, - przedmuch narzędzi obrotowych uruchamiany ze sterownika nożnego, - pamięć ustawień dla poszczególnych końcówek nawet po włączeniu unitu, 3.Wyposażenie stolika lekarza: - mikrosilnik elektryczny bez światła, z regulacją obrotów w zakresie od min.80obr/min do 40.000 obr na min, obudowa zdejmowana do sterylizacji w autoklawie, - kątnica na mikrosilnik przełożenie 1:1 bez światła, z chłodzeniem wewnętrznym, wymiana wiertła przyciskiem, -kątnica turbinowa bez światła, wymiana wiertła przyciskiem, -skaler piezoelektryczny z min 3 nożykami, -lampa polimeryzacyjna diodowa- montowana na rękaw skalera, -strzykawko - dmuchawka 3-funkcyjna woda,spray,powietrze. 4.Blok spluwaczki ruchomy: -szkielet bloku spluwaczki wykonany ze stali nierdzewnej odpornej na korozję, -misa spluwaczki porcelanowa, -wewnętrzny obieg wody destylowanej zasilający końcówki, - punkt napełniania kubka wodą - czas programowany z panelu na stoliku punkt lekarza, -omywanie misy spluwaczki uruchamiane z panelu na stoliku punkt lekarza -programowany czas wypływu wody, - ślinociąg wodny, - możliwość zainstalowania w przyszłości ssaka chirurgicznego 5.Lampa oświetleniowa: - halogenowa, bezcieniowa, - włączanie i wyłączanie lampy oraz płynna regulacja natężenia światła ze stolika lekarza /max natężenie = lub >25 tys lux 6.Sterownik nożny: dwu-klawiszowy - uruchamianie pracy końcówek przedmuch narzędzi obrotowych 7.Kompresor: bezolejowy, wyciszony obudową. 8.Fotel stomatologiczny elektryczny: -min 4 pamięci dowolnych pozycji pracy, -automatyczna pozycja Trendelenburga, -automatyczna pozycja 0, -ruchomy, dwu-przegubowy zagłówek z regulacją wysokości, -lewy podłokietnik, -blokada ruchu fotela podczas pracy końcówek, -blokada najazdowa fotela, -tapicerka bezszwowa - do oferty dołączyć wzornik dostępnych kolorów - min 5 kolorów do wyboru, -skrzynka przyłączeniowa wewnątrz podstawy fotela. 9.Fotelik obrotowy dla stomatologa z podstawą pięcioramienną z obręczą pod nogi chromowaną. 10.Asystor przejezdny min dwu-szufladowy - szuflady na prowadnicach rolkowych. 11.Powierzchnie wyrobów łatwe do czyszczenia i dezynfekcji. 12.System ISO producenta i oferenta unitu - dołączyć do oferty 13.Deklaracja CE oraz certyfikat jednostki notyfikowanej, świadectwo rejestracji na unit stomatologiczny - dołączyć do oferty

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy,którzy: 1/spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 pkt.1-4 prawa zamówień publicznych 2/nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych, 3/posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4/wykonali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 5/zobowiązali się do wykonania zamówienia w wymaganym terminie, 6/zaakceptowali wzór umowy, 7/udzielili gwarancji na okres 2 lat, 8/oferowane parametry techniczne sprzętu spełniają warunki określone w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złozyć: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- oświadczenie Podmiotu Składowego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podpisane odrębnie przez każdy Podmiot składowy; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz dostaw wykonanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 4. Wzór umowy, 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6.Szczegółowe parametry techniczne unitu stomatologicznego i fotela stomatologicznego (załącznik nr 1 do oferty dostępny ze SIWZ) 7.Certyfikat ISO producenta i oferenta unitu i fotela stomatologicznego, 8.Deklaracja CE oraz certyfikat jednostki notyfikowanej, świadectwo rejestracji na unit i fotel stomatologiczny, 9.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto Jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec Niego zakazu ubiegania się o zamówienie; składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania Osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 prawa zamówień publicznych.Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty, o nie zaleganiu z opłaceniem podatków i składek społecznych i zdrowotnych, powinny być wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia Osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz dokumentu o otwarciu likwidacji ani nie ogłoszono upadłości zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia Osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 20
    • 3. gwarancja i serwis - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umz.zgierz.pl/przetargi

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu 95-100 Zgierz ul. Łęczycka 24a, pok. nr 34.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu 95-100 Zgierz ul. Łęczycka 24a pok. nr 34.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.04.2008.

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.