eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › USŁUGA UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI SP. Z O.O.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Chełm: USŁUGA UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 339042 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Skargi 11, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 560 50 20, faks 0-82 560 50 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka miasta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA UBEZPIECZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI SP. Z O.O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia od pożaru i innych zdarzeń losowych oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności gospodarczej i posiadanego mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Chełmie. Wykonawca wykonując usługę, będzie udzielał i obejmował ochroną ubezpieczeniową ryzyka wskazane w niniejszym opisie szczegółowym. Okres wykonywania zamówienia będzie zgodny z terminem podanym w umowie ubezpieczeniowej, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcą wyłonionym w mniejszym postępowaniu przetargowym. Załącznikami do polis będą wykazy majątku tj. budynków, budowli, maszyn, urządzeń, sprzętu elektronicznego. W trakcie trwania okresu wykonywania zamówienia Wykonawca wystawia polisy na 12 miesięczne okresy ochrony ubezpieczeniowej. Ogólne warunki ubezpieczenia (OWU), którymi posługuje się Wykonawca i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk wskazanych w niniejszym dokumencie mają zastosowanie tylko w kwestiach nieuregulowanych w niniejszym dokumencie i w ofercie. Jeżeli w treści OWU znajdują sie zapisy dotyczące szerszego zakresu ochrony niż opisany w SIWZ i w złożonej ofercie, to automatycznie zostają one włączone do ochrony ubezpieczeniowej. Przez czas trwania wykonywania zamówienia Wykonawca gwarantuje niezmienność ogólnych i szczególnych warunków ubezpieczenia, na których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa z wyjątkami dopuszczonymi w umowie ubezpieczenia oraz w związku ze zmianami w prawodawstwie. We wszystkich zakresach ryzyk wskazanych w niniejszym dokumencie, Wykonawca obejmuje ochroną ubezpieczeniową odpowiedzialność za rażące niedbalstwo Zamawiającego i osób za które jest odpowiedzialny jako źródło zdarzenia szkodowego. Wypłacone odszkodowanie musi uwzględniać wszystkie poniesione koszty. Płatność składki w czterech równych ratach nastąpi w okresie wskazanym w umowie ubezpieczeniowej. Zakres ubezpieczenia obejmuje obligatoryjnie: 1.1. Ubezpieczenie mienia od pożaru i innych zdarzeń losowych 1.2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Obligatoryjne klauzule - warunkujace ważność oferty Wykonawcy 1. Klauzula reprezentantów 2. Klauzula przepięć 3. Klauzula LEEWAY 4. Klauzula drobnych robót budowlanych 5. Klauzula automatycznego pokrycia dla środków trwałych i wyposażenia 6. Klauzula likwidacyjna dotycząca środków trwałych 7. Klauzula uznania zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych 8. Klauzula ubezpieczenia od dewastacji/ wandalizmu 9. Klauzula płatności rat 10. Klauzula czasu ochrony 11. Klauzula wyłączenia prawa do regresu 12. Klauzula rozliczenia składki 13. Klauzula terminu zgłoszenia szkody 14. Klauzula likwidacyjna w sprzęcie elektronicznym 15. Klauzula 48 godzin 16. Klauzula rozstrzygania sporów 17. Klauzula katastrofy budowlanej Klauzule fakultatywne - do wyboru przez Wykonawcę, punktowane i oceniane oddzielnie 1. Klauzula drobnych szkód 2. Klauzula uznania okoliczności 3. Klauzula likwidacji drobnych szkód 4. Klauzula drobnych prac remontowych 5. Klauzula terminu oględzin miejsca szkody 6. Klauzula stałej sumy ubezpieczenia po szkodzie 1.3 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Obligatoryjne klauzule - warunkujące ważność oferty Wykonawcy 1. Klauzula reprezentantów 2. Klauzula płatności rat 3. Klauzula opóźnienia w płatności składki lub jej pierwszej raty 4. Klauzula wyłączenia prawa do regresu 5. Klauzula terminu zgłoszenia szkody.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji co najmniej jednej usługi ubezpieczenia mienia od pożaru i innych zdarzeń losowych oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności gospodarczej i posiadanego mienia o wartości składki minimum 100 000,00 PLN w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Przez realizację usługi rozumie się wykonanie umowy ubezpieczenia o podanej wartości w 12 miesięcznym okresie ubezpieczenia na rzecz jednego ubezpieczanego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Klauzule fakultatywne - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści niniejszej umowy do aktualnego stanu prawnego; b) doubezpieczenia mienia (zwiększenie sum ubezpieczenia mienia ruchomego lub nieruchomości) objętego niniejszą umową w trakcie jej obowiązywania. W tym przypadku Wykonawca obliczy proporcjonalnie składkę za każdy dzień obowiązywania ochrony ubezpieczeniowej przy zastosowaniu stopy składek, o których mowa w §6 umowy; c) ubezpieczenie mienia nowo zakupionego o takim samym rodzaju lub przeznaczeniu, jak dotychczas ubezpieczone mienie w niniejszej umowie (ruchomości - maszyny, urządzenia, wyposażenie) w przypadku zaewidencjonowania przez Zamawiającego jako nowe środki trwałe w trakcie obowiązywania umowy ubezpieczenia. W tym przypadku Wykonawca obliczy proporcjonalnie składkę za każdy dzień obowiązywania ochrony ubezpieczeniowej przy zastosowaniu stopy składek, o których mowa w §6 umowy; d) ubezpieczenie mienia o takim samym rodzaju lub przeznaczeniu, jak dotychczas ubezpieczone mienie, należącego osób trzecich, w posiadanie którego wszedł Zamawiający w czasie trwania niniejszej umowy na podstawie umów użyczenia, dzierżawy, leasingu lub o podobnym charakterze zawartych przez Zamawiającego z osobami trzecimi. W tym przypadku Wykonawca obliczy proporcjonalnie składkę za każdy dzień obowiązywania ochrony ubezpieczeniowej przy zastosowaniu stopy składek, o których mowa w §6 umowy; e) zmiany warunków i zakresu ochrony ubezpieczeniowej na korzyść Zamawiającego w stosunku do szczególnych warunków i zakresu ubezpieczenia zawartych w opisie szczegółowym ryzyk ubezpieczeniowych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, pod warunkiem zachowania niezmienionej wysokości łącznej ceny brutto umowy; f) zmniejszenia ( w okresie ubezpieczenia) sumy ubezpieczenia lub limitu odpowiedzialności wynikającej/go z jej/jego redukcji o wypłacone odszkodowanie , na wniosek Zamawiającego oraz za dodatkową składkę Wykonawca przywróci pierwotną wysokość sumy ubezpieczenia przy zastosowaniu stopy składek, o których mowa w §6 umowy. W przypadku płatności składki za uzupełnienie limitu odpowiedzialności , w którym Wykonawca zastosował składkę w PLN (bez podania stopy składki w %) Wykonawca zastosuje składkę nie mniej korzystną niż obowiązującą w niniejszej umowie. Przedmiotowy zapis ma zastosowanie do ryzyk ubezpieczeniowych zawieranych w oparciu o niniejszą umowę , za wyjątkiem ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej (Postanowienia niniejszego zapisu nie mają zastosowania do przypadków uregulowanych w art. 816 kodeksu cywilnego). 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający i Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania niniejszej umowy, które w swojej treści zawierać będzie uzasadnienie proponowanych zmian. 3. Niedopuszczalne jest żądanie przez strony umowy zmian istotnych postanowień umowy, jeżeli żądanie zmiany stanowiłoby naruszenie przepisu art.144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych , poza przypadkami gdy będzie wynikiem zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa mających odniesienie do udzielanej ochrony ubezpieczeniowej, a bez jej dokonania niemożliwym byłoby dalsze wykonywanie zamówionej usługi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgo.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Skargi 11, 22-100 Chełm, Polska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Skargi 11, 22-100 Chełm, Polska, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.