eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › opracowanie projektów, wykonanie na ich podstawie regałów przesuwnych (tzw. systemów aktowych),ich dostarczenie i montaż w pomieszczeniach przeznaczonych na archiwum zakładowe / składnicę akt w dwóch jednostkach lokalowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, oraz serwis techniczno-konserwacyjny. Zadanie 1 (część 1) - w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 29 w Poznaniu Zadanie 2 (część 2) - w siedzibie Biura Powiatowego ARiMR we Wrześni przy ul. Sikorskiego 34

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Poznań: opracowanie projektów, wykonanie na ich podstawie regałów przesuwnych (tzw. systemów aktowych),ich dostarczenie i montaż w pomieszczeniach przeznaczonych na archiwum zakładowe / składnicę akt w dwóch jednostkach lokalowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, oraz serwis techniczno-konserwacyjny. Zadanie 1 (część 1) - w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 29 w Poznaniu Zadanie 2 (część 2) - w siedzibie Biura Powiatowego ARiMR we Wrześni przy ul. Sikorskiego 34
Numer ogłoszenia: 338966 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny , ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, faks 061 8400693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektów, wykonanie na ich podstawie regałów przesuwnych (tzw. systemów aktowych),ich dostarczenie i montaż w pomieszczeniach przeznaczonych na archiwum zakładowe / składnicę akt w dwóch jednostkach lokalowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, oraz serwis techniczno-konserwacyjny. Zadanie 1 (część 1) - w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 29 w Poznaniu Zadanie 2 (część 2) - w siedzibie Biura Powiatowego ARiMR we Wrześni przy ul. Sikorskiego 34.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego zadania jest opracowanie projektu oraz - na jego podstawie - wykonanie, dostarczenie i zamontowanie oraz serwis regałów przesuwnych (tzw. systemów aktowych) w pomieszczeniu przeznaczonym na archiwum zakładowe/składnicę akt we wskazanych lokalizacjach ARiMR: Zadanie 1 - archiwum zakładowe Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 29 w Poznaniu - 1 pomieszczenie częściowo wyposażone w regały zgodnie ze schematem wskazującym na istniejącą zabudowę składnicy akt (załącznik nr 2a do SIWZ)- łączna powierzchnia przeznaczona do zabudowy: ok. 48,44 m2 Zadanie 2 - składnica akt Biura Powiatowego we Wrześni przy ul. Sikorskiego 34 - jedno pomieszczenie zgodnie z rzutem, stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ - łączna powierzchnia przeznaczona do zabudowy - ok. 41,18 m2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.1 SIWZ z zastosowaniem kryterium -spełnia - nie spełnia-

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.1 SIWZ z zastosowaniem kryterium -spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.1 SIWZ z zastosowaniem kryterium -spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.1 SIWZ z zastosowaniem kryterium -spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1.1 SIWZ z zastosowaniem kryterium spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale V ust. 1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów - w szczególności pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zawierających w szczególności informacje dotyczące: a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez Wykonawcę, pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również upoważnienie do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 3. prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załączniki nr 1-1 do 1-2 SIWZ 4. Opracowane przez Wykonawcę na podstawie załączników nr 2a i 2b oraz ewemtualnie własnych obmiarów projekty rozmieszczenia systemów aktowych maksymalnie wykorzystujące powierzchnię lokalu przeznaczonego do wyposażenia w regały z uwzględnieniem uzyskania maksymalnej ilości mb powierzchni przechowalniczej dla każdego z zadań osobo 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych wyżej. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - największa ilość metrów bieżących półek użytkowych - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, 2. zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, 3. zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, 4. omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 5. jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 6. innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zmianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Strzeszyńska 36, 60-101 Poznań pokój 407.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, ul. Strzeszyńska36, 60-101 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: opracowanie projektu oraz - na jego podstawie - wykonanie, dostarczenie i zamontowanie oraz serwis regałów przesuwnych (tzw. systemów aktowych) w pomieszczeniu przeznaczonym na archiwum zakładowe Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 29 w Poznaniu oraz serwis techniczno - konserwacyjny-.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie projektu oraz - na jego podstawie - wykonanie, dostarczenie i zamontowanie oraz serwis regałów przesuwnych (tzw. systemów aktowych) w pomieszczeniu przeznaczonym na archiwum zakładowe Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 29 w Poznaniu oraz serwis techniczno - konserwacyjny. Na montaż regałów zostało przeznaczone 1 pomieszczenie częściowo wyposażone w regały zgodnie ze schematem wskazującym na istniejącą zabudowę archiwum (załącznik nr 21 do SIWZ). Łączna powierzchnia przeznaczona do zabudowy - 48,44 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. największa ilość metrów bieżących półek użytkowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu oraz - na jego podstawie - wykonanie, dostarczenie i zamontowanie oraz serwis tehnioczno-konserwacyjny regałów przesuwnych (tzw. systemów aktowych) w pomieszczeniu przeznaczonym na składnicę akt w siedzibie Biura Powiatowego we Wrześni przy ul. Sikorskiego 34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu oraz - na jego podstawie - wykonanie, dostarczenie i zamontowanie oraz serwis tehnioczno-konserwacyjny regałów przesuwnych (tzw. systemów aktowych) w pomieszczeniu przeznaczonym na składnicę akt w siedzibie Biura Powiatowego we Wrześni przy ul. Sikorskiego 34 Na montaż regałów przeznaczono 1 pomieszczenie zgodnie z rzutem stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ - łączna powierzchnia przeznaczona do zabudowy - ok. 41,18 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. ilość metrów bieżących półek użytkowych - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.