To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338936 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Rybnik: Miejski Dom Pomocy Społecznej, dzielnica Północ - roboty remontowe ogólnobudowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 305686-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 309429-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny
276255430, ul.
Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48324392302, faks
+48324224124, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Miejski Dom Pomocy Społecznej, dzielnica Północ - roboty remontowe ogólnobudowlane
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.125.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w dzielnicy Północ. Miejski Dom Pomocy Społecznej zaliczony jest do obiektów budownictwa objętego społecznym programem mieszkaniowym (ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, tekst jedn.: Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 ze zmianami), dlatego zastosowanie ma 8% stawka podatku VAT. Zakres prac: Roboty zewnętrzne - izolacja ścian piwnicznych budynku. 1. Rozbiórka opaski betonowej, chodników z kostki betonowej wokół budynku. 2. Rozbiórka studzienek doświetlających i montaż nowych naświetli systemowych PCV. 3. Demontaż istniejących drzwi zewnętrznych do pomieszczenia konserwatora, montaż nowych wraz z obniżeniem stopni schodowych i podjazdu z kostki betonowej, przyległego do drzwi (w celu zwiększenia wysokości użytkowej drzwi), wykonanie odwodnienia liniowego. 4. Odsłonięcie (odcinkami) ścian piwnicznych do poziomu posadowienia. 5. Skucie luźnego, zawilgoconego tynku zewnętrznego, oczyszczenie ścian. 6. Wykonanie tynku zewnętrznego (w celu wyrównania powierzchni murów) z domieszkami zwiększającymi przyczepność i wytrzymałość. 7. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej, termicznej, ułożenie folii kubełkowej zakończonej listwą (poniżej poziomu terenu). 8. Wykończenie cokołu: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, termicznej, tynku mozaikowego. 9. Zasypanie wykopu, odtworzenie nawierzchni, trawników, wykonanie opaski żwirowej szer. 1,0 m wokół budynku (w miejscach trawników). Instalacje sanitarne: 1. Wykonanie drenażu opaskowego. 2. Podłączenie do drenażu odwodnienia z naświetli okiennych. 3. Wykonanie odwodnienia liniowego w rejonie wymienianych drzwi do pomieszczenia konserwatora. 4. Demontaż i ponowny montaż grzejników w pomieszczeniach piwnicznych. Instalacje elektryczne: 1. Zabezpieczenie/przebudowa kabli energetycznych. Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT152363.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 164552.52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawy mięsa, wędlin i ryb
- Bieżące utrzymanie chodników i poboczy w ciągu dróg powiatowych w zakresie robót naprawczych i remontowych
- Przebudowa Pawilonu XVIII-etap I
- Dostawa kompresora CNG
- Zmiana organizacji ruchu na ulicy Żorskiej w zakresie wyznaczenia pasów rowerowych
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.