eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, realizowanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Pszczyna: Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, realizowanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
Numer ogłoszenia: 338934 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, realizowanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych realizowanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie obejmujących następujące kursy: a. Kurs kierowcy operatora wózka jezdniowego, w tym bezpieczna wymiana butli. b.Kurs obsługi i programowania obrabiarek CNC.c.Kurs języka angielskiego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych uczestników projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.2.Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na trzy odrębne części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna:a.CZĘŚĆ 1 - USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU KIEROWCY/OPERATORA WÓZKA JEZDNIOWEGO, W TYM BEZPIECZNA WYMIANA BUTLI. b.CZĘŚĆ 2 - USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU OBSŁUGI I PROGRAMOWANIA OBRABIAREK CNC. c.CZĘŚĆ 3 - USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO. 3. Przedmiotowe kursy powinny obejmować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu danego kursu.4. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla każdej części zamówienia.5. Pozostałe wymagania, jakie musi spełnić Wykonawca dla zrealizowania przedmiotu umowy: a.Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale szkoleniowe w placówkach oświatowych, których organem prowadzącym jest Powiat Pszczyński, dla potrzeb prowadzenia zajęć teoretycznych, w dniach od poniedziałku do piątku.b.Zamawiający zaleca by zajęcia praktyczne odbywały się na terenie Powiatu Pszczyńskiego. W przypadku gdy Wykonawca zrealizuje kurs poza terenem Powiatu Pszczyńskiego, zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt codziennego transportu dla każdego uczestnika na trasie: Pszczyna - miejsce kursu - Pszczyna. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić ww. koszt transportu uczestników w cenie oferty.c.Wykonawca winien zapewnić wyposażenie dydaktyczne, materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika danego kursu oraz pozostałe wymagania zgodnie z warunkami wynikającymi z załącznika nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz z odrębnych przepisów.d. Wykonawca zapewnia urządzenia, sprzęt, materiały i produkty niezbędne do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych poszczególnych kursów. Wykonawca ponosi wszelkie koszty organizacyjne związane z przeprowadzeniem kursów. e.Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i w tym celu wskaże w miejscu szkolenia osobę odpowiedzialną za obsługę szkolenia i kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym.f. Wykonawca winien opracować harmonogram przeprowadzenia kursu w oparciu o ustaloną częstotliwość spotkań z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin przewidzianych na dany kurs. g.Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać terminy zajęć każdorazowo z uczestnikiem kursu w godzinach nie kolidujących z zajęciami szkolnymi, uwzględniając fakt, iż uczestnicy projektu niejednokrotnie biorą udział w więcej niż jednym kursie.h. Ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania kursu oraz w drodze na zajęcia i powrotnej z zajęć do miejsca zamieszkania ponosi Zamawiający.i. Dokumentacja szkolenia, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna winny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczanie logo typów UE, EFS, POKL i nazwą projektu.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium dla: a. Części 1 zamówienia tj. USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU KIEROWCY/OPERATORA WÓZKA JEZDNIOWEGO,W TYM BEZPIECZNA WYMIANA BUTLI - Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) w terminie do dnia 21.10.2014 do godz. 10.00. b. Części 2 zamówienia tj. USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU OBSŁUGI I PROGRAMOWANIA OBRABIAREK CNC - Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) w terminie do dnia 21.10.2014 do godz. 10.00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:a.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 3 do SIWZ). Warunek minimalny: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, co najmniej 1 osobę zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobę która przeprowadziła zajęcia teoretyczne i praktyczne z tematyki każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub co najmniej 2 osoby, z których jedna przeprowadziła zajęcia teoretyczne a druga praktyczne z tematyki każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę tej samej osoby do więcej niż jednej części zamówienia, o ile spełnia ona ww. warunki.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania (zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp). Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu w/w warunku. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a.wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. b.Pełnomocnictwo - w przypadku jego ustanowienia w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej jego kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy,b. ustawowej zmiany przepisów prawa, np. zmiana przepisów prawa podatkowego zmiany stawki podatku VAT c.działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy d. poprawy oczywistej omyłki. e. zmiany terminu realizacji zamówienia spowodowanej przerwami w realizacji usługi powstałymi z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;f. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; g.zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;h. zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, zmiana lub wprowadzenie osoby/ osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (realizujących zamówienie) pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;i. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; j.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,k.konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, l.wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. CZĘŚĆ 1 - USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU KIEROWCY/OPERATORA WÓZKA JEZDNIOWEGO, W TYM BEZPIECZNA WYMIANA BUTLI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem usługi jest zdobycie przez uczestników kursu teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie manewrowania i obsługi technicznej wózków jezdniowych podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych oraz nabycie umiejętności z zakresu bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia. Kurs skierowany jest do uczniów kształcących się w zawodach: technik architektury krajobrazu, technik budownictwa, technik logistyk, mechanik pojazdów samochodowych, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, stolarz, technik spedytor. Łączna maksymalna liczba godzin kursu wynosi 67 godzin. Maksymalna liczba uczestników przedmiotowego kursu 18 osób. Program kursu obejmować będzie następujące zagadnienia: a.Typy stosowanych wózków jezdniowych. b. Budowa wózka.c.Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami. d.Czynności operatora w czasie pracy wózkami. e. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa.f.Wiadomości z zakresu bhp.g.Praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków. h. Szkolenie z zakresu bezpiecznej obsługi-wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia. i. Wiadomości o Dozorze Technicznym. Osoby zakwalifikowane do udziału w szkoleniu w pierwszej kolejności powinny zostać skierowane na badania celem stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do zawodu kierowcy operatora wózka jezdniowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II. CZĘŚĆ 2 - USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU OBSŁUGI I PROGRAMOWANIA OBRABIAREK CNC..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem usługi jest zdobycie przez uczestników przedmiotowego kursu umiejętności w zakresie podstaw obsługi i programowania obrabiarek CNC.Maksymalna liczba uczestników przedmiotowego kursu 14 osób.Kurs skierowany jest do uczniów kształcących się w zawodach technik mechatronik, blacharz samochodowy, mechanik pojazdów samochodowych.Łączna maksymalna liczba godzin kursu wynosi 80 godzin.Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym, po zakończeniu którego każdy z uczestników otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych wg załącznika nr 5 (Dz.U.2012.186). Program kursu obejmować będzie następujące zagadnienia:Część teoretyczna:a.Czytanie dokumentacji technicznej;b. Programowanie i obsługa frezarek CNC;c.Programowanie frezarek z pulpitu obrabiarki CNC ;d.Programowanie i obsługa tokarek CNC;e.Programowanie tokarek z pulpitu obrabiarki CNC;f.Prowadzenie symulacji graficzno-dynamicznej obróbki, samodzielne rozwiązywanie problemów obsługi i programowania CNC;g.Powtórzenie wiadomości i umiejętności, ewaluacja;Część praktyczna:a.Obrabiarki sterowane CNC. Podstawy programowania obrabiarek numerycznych CNC; b.Programowanie i obsługa frezarek CNC;c. Programowanie frezarek z pulpitu obrabiarki CNC;d.Programowanie i obsługa tokarek CNC;e. Programowanie tokarek z pulpitu obrabiarki CNC;f.Prowadzenie symulacji graficzno-dynamicznej obróbki, samodzielne rozwiązywanie problemów obsługi i programowania CNC;g.Powtórzenie wiadomości i umiejętności, ewaluacja..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3 - USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 3 - USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO. Tematyka kursu obejmuje poniższe zagadnienia:a.Wprowadzenie szerokiego zakresu słownictwa związanego z danym zawodem oraz struktur gramatycznych umożliwiających komunikację w środowisku obcojęzycznym społecznym i zawodowym.b. Utrwalenie ww. słownictwa poprzez różnorodne ćwiczenia.c.Przygotowanie uczniów do prowadzenia rozmów i korespondencji z firmami zagranicznymi.d.Ćwiczenia aktywizujące uczniów do komunikacji, doskonalenie sprawności mówienia, prowadzenia rozmów towarzyskich i służbowych, stosowanie zwrotów grzecznościowych i potocznych.Poziom kursu: średniozaawansowany.Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe, dydaktyczne dla każdego uczestnika niezbędne do realizacji kursu. Usługa przeprowadzenia kursu języka angielskiego realizowana będzie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 13 lutego 2015. Miejsce realizacji kursu: placówka oświatowa, dla której organem prowadzącym jest Powiat Pszczyński.. Osoby prowadzące kurs winny posiadać kwalifikacje do prowadzenia tego rodzaju kursu.Maksymalna liczba uczestników przedmiotowego kursu 10 osób. Szkolenie odbędzie się w ramach jednej grupy. Kurs skierowany jest dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: technik mechatronik, technik logistyk, technik ekonomista, technik organizacji reklamy, technik informatyk, mechanik pojazdów samochodowych.Łączna maksymalna liczba godzin kursu wynosi 40 godzin. Godzina trwać będzie 45 minut..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.