Ogłoszenie z dnia 2011-12-21
Bytom: Usługa sprzątania biur i pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu, ul. Piekarska 1, Nr sprawy: SG.232-9/11
Numer ogłoszenia: 338933 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Bytom, ul. Piekarska 1, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3966957, faks 032 3966992.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania biur i pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu, ul. Piekarska 1, Nr sprawy: SG.232-9/11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę w zakresie sprzątania w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, wszelkich innych pomieszczeniach użytkowych, gospodarczych oraz sanitariatach i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Bytomiu, ul. Piekarska 1 przy użyciu środków technicznych i chemicznych wykonawcy. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 3 156,00 m2; Szczegółowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: a) czynności codzienne: - sprzątanie gabinetów, pomieszczeń biurowych i sal rozpraw, - usuwanie kurzu z parapetów, mebli, kaloryferów i innych powierzchni dodatkowych, poręczy schodów, - mycie podłóg ( wyłącznie środkami przeznaczonymi do konserwacji danego rodzaju materiału - parkiet, panele itp.), - usuwanie odcisków palców z drzwi, framug, mebli i innych powierzchni, - mycie ciągów komunikacyjnych, korytarzy, schodów, - usuwanie kurzu z ław na korytarzach, ze skrzynek z gaśnicami, tablic ogłoszeniowych, - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci i wymiana worków, - kompleksowe mycie sanitariatów (muszle, umywalki), z systematyczną dezynfekcją, - bieżące uzupełnianie WC w papier toaletowy- min. 2 warstwy, mydło w płynie, kostki zapachowe, oraz w razie zużycia lub uszkodzenia wymiana szczotek do ubikacji i koszy na śmieci, b) czynności cotygodniowe: - odkurzanie wykładzin, dywanów, mebli tapicerowanych, - mycie drzwi i framug, - mycie glazury ściennej w sanitariatach oraz ścian działowych drzwi i kabin w toaletach, - mycie mebli biurowych oraz ich konserwacja środkami do mebli, - mycie parapetów, kontaktów, wyłączników elektrycznych, okablowań, c) czynności comiesięczne: - mycie krat, listew i cokolików przypodłogowych, - pastowanie podłóg w pokojach, salach rozpraw, środkami odpowiednimi do danej powierzchni, - polimeryzacja holu, korytarzy środkami odpowiednimi do danej powierzchni, - gruntowne doczyszczanie schodów w sposób mechaniczny lub ręczny, - mycie kaloryferów, d) czynności cokwartalne: - mycie tablic ogłoszeniowych, - odkurzanie ścian i kątów, - mycie okien (szyb) i stolarki okiennej od wewnątrz i zewnątrz, - mycie opraw oświetleniowych, e) czynności dodatkowe: - mycie brudnych naczyń w sekretariacie Prezesa, zapewnienie odpowiednich środków myjących, - sprzątanie części piwnic raz w miesiącu (mycie podłóg, ścieranie kurzu z regałów, mycie drzwi, mebli i innych powierzchni dodatkowych ) o powierzchni około 400 m2, - bieżące czyszczenie parapetów zewnętrznych. Dodatkowo Wykonawca zapewni osobę dyżurującą w godz. 7.30 do 15.30 do tzw. obsługi dziennej zajmującej się min. kontrolą i utrzymywaniem w czystości toalety publicznej, oraz bieżącym myciem holi i korytarzy w miarę potrzeby oraz wykonywaniem innych czynności czyszczących w miarę potrzeby.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOGAMA Sp. z o.o., ul. Kniejowa 2a, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101844,00
Oferta z najniższą ceną: 101844,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119496,96
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania biur i pomieszczeń. Usługa nie jest skomplikowana, nie wymaga posiadania specjalistycznej wiedzy. Na rynku wielu wykonawców zajmuje się sprzątaniem i utrzymaniem czystości, co czyni tę usługę powszechnie dostepną o ustalonych standardach jakościowych. Dlatego zastosowano art. 70 ustawy PZP-zapytanie o cenę
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Remont schodów zewnętrznych oraz nawierzchni miejsc parkingowych i ścieżki prowadzącej do budynku (ul. Strzelców Bytomskich 16 w Bytomiu) z podziałem na dwie części
- Dowóz uczniów na zajęcia szkolne do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40 w Bytomiu wraz z powrotem w roku szkolnym 2024/2025
- "Roboty remontowo naprawcze stropów i dachów z podziałem na dwie części"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych nr 3 w roku szkolnym 2024/2025
- REMONT INTERNATU OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Remont toalet Pionu II (pomieszczenia 21 oraz 121) w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Usługi wspomagające prace porządkowe
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.