eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Usługa sprzątania biur i pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu, ul. Piekarska 1, Nr sprawySG.232-9/11



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Bytom: Usługa sprzątania biur i pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu, ul. Piekarska 1, Nr sprawy: SG.232-9/11
Numer ogłoszenia: 338933 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Bytom, ul. Piekarska 1, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3966957, faks 032 3966992.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania biur i pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu, ul. Piekarska 1, Nr sprawy: SG.232-9/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę w zakresie sprzątania w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, wszelkich innych pomieszczeniach użytkowych, gospodarczych oraz sanitariatach i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Bytomiu, ul. Piekarska 1 przy użyciu środków technicznych i chemicznych wykonawcy. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 3 156,00 m2; Szczegółowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: a) czynności codzienne: - sprzątanie gabinetów, pomieszczeń biurowych i sal rozpraw, - usuwanie kurzu z parapetów, mebli, kaloryferów i innych powierzchni dodatkowych, poręczy schodów, - mycie podłóg ( wyłącznie środkami przeznaczonymi do konserwacji danego rodzaju materiału - parkiet, panele itp.), - usuwanie odcisków palców z drzwi, framug, mebli i innych powierzchni, - mycie ciągów komunikacyjnych, korytarzy, schodów, - usuwanie kurzu z ław na korytarzach, ze skrzynek z gaśnicami, tablic ogłoszeniowych, - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci i wymiana worków, - kompleksowe mycie sanitariatów (muszle, umywalki), z systematyczną dezynfekcją, - bieżące uzupełnianie WC w papier toaletowy- min. 2 warstwy, mydło w płynie, kostki zapachowe, oraz w razie zużycia lub uszkodzenia wymiana szczotek do ubikacji i koszy na śmieci, b) czynności cotygodniowe: - odkurzanie wykładzin, dywanów, mebli tapicerowanych, - mycie drzwi i framug, - mycie glazury ściennej w sanitariatach oraz ścian działowych drzwi i kabin w toaletach, - mycie mebli biurowych oraz ich konserwacja środkami do mebli, - mycie parapetów, kontaktów, wyłączników elektrycznych, okablowań, c) czynności comiesięczne: - mycie krat, listew i cokolików przypodłogowych, - pastowanie podłóg w pokojach, salach rozpraw, środkami odpowiednimi do danej powierzchni, - polimeryzacja holu, korytarzy środkami odpowiednimi do danej powierzchni, - gruntowne doczyszczanie schodów w sposób mechaniczny lub ręczny, - mycie kaloryferów, d) czynności cokwartalne: - mycie tablic ogłoszeniowych, - odkurzanie ścian i kątów, - mycie okien (szyb) i stolarki okiennej od wewnątrz i zewnątrz, - mycie opraw oświetleniowych, e) czynności dodatkowe: - mycie brudnych naczyń w sekretariacie Prezesa, zapewnienie odpowiednich środków myjących, - sprzątanie części piwnic raz w miesiącu (mycie podłóg, ścieranie kurzu z regałów, mycie drzwi, mebli i innych powierzchni dodatkowych ) o powierzchni około 400 m2, - bieżące czyszczenie parapetów zewnętrznych. Dodatkowo Wykonawca zapewni osobę dyżurującą w godz. 7.30 do 15.30 do tzw. obsługi dziennej zajmującej się min. kontrolą i utrzymywaniem w czystości toalety publicznej, oraz bieżącym myciem holi i korytarzy w miarę potrzeby oraz wykonywaniem innych czynności czyszczących w miarę potrzeby.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOGAMA Sp. z o.o., ul. Kniejowa 2a, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101844,00

  • Oferta z najniższą ceną: 101844,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119496,96

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania biur i pomieszczeń. Usługa nie jest skomplikowana, nie wymaga posiadania specjalistycznej wiedzy. Na rynku wielu wykonawców zajmuje się sprzątaniem i utrzymaniem czystości, co czyni tę usługę powszechnie dostepną o ustalonych standardach jakościowych. Dlatego zastosowano art. 70 ustawy PZP-zapytanie o cenę

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.