eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-08

Ogłoszenie nr 338904 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.

Braniewo: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2016/2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 17081813100000, ul. ul. Królewiecka  55, 14500   Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 055 644 22 32, e-mail , faks 055 644 22 32.
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.braniewo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.zdp.braniewo.waw.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zdp.braniewo.waw.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, pokój nr 102. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Oferta na: "Usługi związane z zimowym utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2016/2017". Nie otwierać przed dniem 2016.11.16 r. godz. 10.00
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2016/2017
Numer referencyjny: ZDP.7.252.40.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na poszczególne części dotyczące następujących usług: 1. Nośniki do piaskarek Zamawiającego - Część 1 a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego. 2. Sprzęt do zimowego utrzymania dróg - Część 2 a) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego. 3. Samochód ciężarowy wraz z piaskarką Oferent - Część 3 a) Posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. 4. Samochód ciężarowy wraz z pługiem Oferenta - Część 4 a) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. 5. Samochód ciężarowy wraz z piaskarką i pługiem Oferenta - Część 5 a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. 6. Ciągnik rolniczy wraz z pługiem i piaskarką Oferenta do utrzymania ulic i chodników na terenie m. Braniewa oraz pozostałych dróg powiatowych - Część 6 a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. 7. Ciągnik rolniczy wraz z pługiem - Część 7 a) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. 8. Środki transportowe/sprzęt do obsługi zud na terenie gminy Pieniężno i Lelkowo - Część 8 a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego. 9. Mieszanka piaskowo - solna 30% - Część 9 Szczegółowy zakres dotyczący mieszanki piaskowo-solnej: 1) Dostawa mieszanki piaskowo-solnej 30% (zawartość soli z mieszance) do zimowego utrzymania dróg w ilości 300 Mg na plac składowy Wykonawcy znajdujący się na terenie miasta Pieniężna; 2) Wykonawca zobowiązany jest do wytworzenia i magazynowania na własnym placu składowym przedmiotowej mieszanki oraz zapewnić możliwość załadunku na pojazdy (piaskarki) Zamawiającego, w ciągu całej doby zegarowej przez wszystkie dni w tygodniu. Wielkość zamówienia będzie uzależniona od bieżącego zapotrzebowania, na który wpływ będą miały warunki atmosferyczne; 3) Jednostką obmiarową jest 1 Mg mieszanki piaskowo - solnej 30%. 4) Wykonawca będzie dostarczał mieszankę sukcesywnie, partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5) W przypadku dostarczenia mieszanki niespełniającej wymagań w umowie Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego zabrać nieodpowiedniej jakości mieszankę i dostarczyć właściwej jakości. 6) Kruszywo drobne (piasek): a) Kruszywo drobne 0/2 mm (luzem) do zimowego utrzymania dróg b) Kruszywo drobne płukane musi być wolne od zanieczyszczeń obcych, organicznych, ilastych i gliniastych c) Uziarnienie kruszywa powinno być w miarę jednolite, ziarna nie mogą być spłaszczone d) Zawartość ziaren drobnych (<0,063 mm) nie może przekraczać 3% e) Kruszywo drobne powinno spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach oraz placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960) f) Materiał powinien wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne ich niszczenie przez ruch (nie mogą ulegać rozdrabnianiu) g) Kategoria kruszywa wg PN-EN 13043:2004: Uziarnienie Gf85; Zawartość pyłów mineralnych f3 7) Sól drogowa: a) Sól drogowa zwykła, powinna spełniać wymagania PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych b) Nowa edycja ww normy tj. PN C-84O-2:1998 Sól (chlorek sodu) Sól spożywcza zastąpiła normę PN 86/C-84081/02, eliminując określenie sól drogowa i nie podając dla soli drogowej żadnych wymagań. Niniejszym uznaje się, że dla celów oceny soli stosowanej w drogownictwie wymagania starej normy są właściwe i powinny być nadal stosowane. (Wytyczne Zimowego Utrzymania Dróg opracowane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów dla potrzeb GDDKiA) oraz warunki Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzaju warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z dnia 24 listopada 2005r.) c) Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia- sól drogowa do zimowego utrzymania nawierzchni: ? opakowanie luzem, ? postać krystaliczna, sypka, ? zawartość NaCl min. 90%, ? zawartość K4Fe(CN)6 od 20 do 40 mg/kg, ? zawartość H2O max. 3%, ? zawartość części nierozpuszczalne w wodzie do 8%, ? nadziarno powyżej 6mm max. 10%, ? podziarno poniżej 1mm max. 20%. Pojęcia ogólne: a) śnieg luźny - jest to nieusunięty lub pozostały na nawierzchni po przejściu pługów śnieg, który nie został zagęszczony pod wpływem ruchu kołowego, b) śnieg zajeżdżony - jest to nieusunięty lub pozostały na nawierzchni po przejściu pługów śnieg, który został zagęszczony, ale nie stał się zlodowaciały, c) nabój śnieżny - jest to nieusunięta zlodowaciała lub ubita warstwa śniegu o znacznej grubości (od kilku centymetrów), przymarznięta do nawierzchni jezdni, d) błoto pośniegowe - jest to topniejący śnieg pozostały na nawierzchni po przejściu pługów i posypaniu jej środkami chemicznymi, e) gołoledź - jest to rodzaj śliskości zimowej powstałej z utworzenia się warstwy lodu grubości do 1 mm na skutek opadu mgły roszącej, mżawki lub deszczu na nawierzchnię o ujemnej temperaturze, f) lodowica - jest to rodzaj śliskości zimowej powstałej w wyniku utworzenia się warstwy lodu o grubości do kilku centymetrów z zamarznięcia nieusuniętej z nawierzchni wody pochodzącej ze stopienia śniegu, lodu lub opadu deszczu, g) śliskość pośniegowa - jest to rodzaj śliskości zimowej powstałej w wyniku zalegania na jezdni przymarzniętej do nawierzchni pozostałości nie usuniętego ubitego śniegu, pokrywającego całkowicie lub częściowo warstewkę o grubości kilku milimetrów, h) szron - jest to osad lodu, mający na ogół wygląd krystaliczny, przybierający kształt lasek, igiełek itp. i) szadź - jest to osad atmosferyczny utworzony z ziarenek lodu rozdzielonych pęcherzykami powietrza, powstający z nagłego zamarzania przechłodzonych kropelek wody, j) pług średni - zalicza się opłużone pojazdy samochodowe ładowności od 6 do 8 ton, k) pług ciężki - zalicza się opłużone pojazdy samochodowe o ładowności ponad 8 ton. Warunki pracy - istotne warunki umowy a) Roboty realizowane będą "pod ruchem"; b) Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność cywilną za bezpieczeństwo i ochronę mienia osób trzecich w trakcie wykonywania robót oraz za wszelkie ewentualne szkody spowodowane w trakcie pracy; c) Zamawiający lub Wykonawca może wypowiedzieć umowę i w ślad za tym odstąpić od umowy jeżeli jedna ze stron w sposób podstawowy naruszy postanowienia umowy; d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwolnienia środka transportowego/sprzętu ze świadczenia usług objętych umową bez prawa do wynagrodzenia w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych; e) Świadczenie usług będzie się odbywało według wskazań Zamawiającego (dotyczy to również "oczekiwania na dyspozycje"); f) Wykonawca wyposaży środek transportowy/sprzęt w sygnalizacyjne światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego oraz łączność telefoniczną (komórkową) z operatorem/kierowcą; g) Czas reakcji jest to czas podstawienia środka transportowego/sprzętu przez Wykonawcę w miejsce określone przez Zamawiającego liczony od momentu wezwania. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby, każdego dnia tygodnia telefonicznie przez dyżurnego ZUD lub przedstawiciela Zamawiającego; h) Umowa będzie zawarta na poszczególne stawki środka transportowego/sprzętu wg oferty; i) Dojazd do bazy Zamawiającego - bezpłatny. Miejsce podstawienia środka transportowego/sprzętu wg uzgodnień z Zamawiającym; j) Wykonawca we własnym zakresie dokona obsługi piaskarki w czasie załadunku mieszanki na bazie Zamawiającego (sprzęt do załadunku piaskarki wraz z operatorem zapewnia Zamawiający); k) Materiał do posypywania dróg zapewnia Zamawiający (dotyczy podstawionego środka transportowego/sprzętu). l) Dla zadania nr 8) Środki transportowe/sprzęt do obsługi zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Pieniężno i Lelkowo należy ująć taki sprzęt, który zapewni utrzymanie dróg zgodnie ze standardami zimowego utrzymania dróg na terenie w/w gmin np. samochody ciężarowe z pługiem i piaskarką, samochody ciężarowe z pługiem, samochody ciężarowe z piaskarką, ciągniki z pługiem i piaskarką, ciągniki z pługiem, ciągniki z piaskarką, koparko-ładowarki itp. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia pracy sprzętu również na terenie innych gmin, w zależności od warunków atmosferycznych i bieżących potrzeb. m) Należności będą regulowane z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia złożenia faktury. Do faktury należy dołączyć karty najmu sprzętu lub wykaz godzin świadczonych usług, potwierdzające wykonanie usługi. Jakość wykonanych usług będzie potwierdzona przez dyżurnego lub przez Kierownika Robót. Zamawiający zapłaci za usługi, których prawidłowość wykonania będzie potwierdzona. Faktury będą wystawiane za każdy miesiąc kalendarzowy lub każdorazowo na wezwanie Zamawiającego w terminie do 5 dni od zakończenia miesiąca lub od wezwania. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy: a) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną listę pracowników wyznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będą wykonywać w ramach umowy o pracę, b) Usługi objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku "Wykaz pracowników", c) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r, Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), d) W celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie pracowników są zatrudnione na umowę o pracę Zamawiający przewiduje możliwość zwrócenia się z wnioskiem do inspektora pracy o przeprowadzenie kontroli. 2. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 3. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Kierowanie pojazdem ciężarowym, b) Kierowaniem ciągnikiem rolniczym, c) Obsługa pługa i piaskarki, d) Obsługa sprzętu, 4. Wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy; b) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań; c) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli pomimo powyższych wymogów usługę wykonywała będzie osoba nie zatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego lub jego przedstawicieli, osoba taka będzie zakończyć wykonywanie czynności, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 5 000,00 PLN za każdy taki przypadek.

II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2, 14211000-3, 34927100-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy - składa każdy Wykonawca (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy - wg załącznika nr 5 SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
czas reakcji, gotowości do usługi40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie ilości mieszanki piasku z solą 30%. W związku ze specyfiką zamówienia- jego ostateczna wielkość będzie uzależniona od warunków atmosferycznych i bieżących potrzeb zarządcy drogi - Zamawiającego. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/11/2016, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Oferty zostaną otwarte w dniu 16.11.2016 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, pokój nr 6.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Nośniki do piaskarek Zamawiającego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 14211000-3, 34927100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
czas reakcji, gotowości do usługi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: sprzęt do zimowego utrzymania dróg

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 14211000-3, 34927100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
czas reakcji, gotowości do usługi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Samochód ciężarowy wraz z piaskarką oferenta

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 14211000-3, 34927100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
czas reakcji, gotowości do usługi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Samochód ciężarowy wraz z pługiem oferenta

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 14211000-3, 34927100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
czas reakcji, gotowości do usługi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Samochód ciężarowy wraz z piaskarką i pługiem Oferenta

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 14211000-3, 34927100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
czas reakcji, gotowości do usługi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Ciągnik rolniczy wraz z pługiem i piaskarką Oferenta do utrzymania ulic i chodników na terenie m. Braniewa oraz pozostałych dróg powiatowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 14211000-3, 34927100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
czas reakcji, gotowości do usługi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Ciągnik rolniczy wraz z pługiem

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 14211000-3, 34927100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
czas reakcji, gotowości do usługi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Środki transportowe/sprzęt do obsługi zud na terenie gminy Pieniężno i Lelkowo

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych. b) Odśnieżanie i posypywanie materiałami uszorstniającymi jezdni dróg powiatowych - ulic i chodników na terenie m. Braniewa. c) Usuwanie gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, szronu, szadzi, luźnego i zajeżdżonego śniegu. d) Zapewnienie pełnej gotowości i pogotowia do podjęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. e) Usuwanie (wywóz) śniegu i błota pośniegowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 14211000-3, 34927100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
czas reakcji, gotowości do usługi40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Mieszanka piaskowo - solna 30%

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres dotyczący mieszanki piaskowo-solnej: 1) Dostawa mieszanki piaskowo-solnej 30% (zawartość soli z mieszance) do zimowego utrzymania dróg w ilości 300 Mg na plac składowy Wykonawcy znajdujący się na terenie miasta Pieniężna; 2) Wykonawca zobowiązany jest do wytworzenia i magazynowania na własnym placu składowym przedmiotowej mieszanki oraz zapewnić możliwość załadunku na pojazdy (piaskarki) Zamawiającego, w ciągu całej doby zegarowej przez wszystkie dni w tygodniu. Wielkość zamówienia będzie uzależniona od bieżącego zapotrzebowania, na który wpływ będą miały warunki atmosferyczne; 3) Jednostką obmiarową jest 1 Mg mieszanki piaskowo - solnej 30%. 4) Wykonawca będzie dostarczał mieszankę sukcesywnie, partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5) W przypadku dostarczenia mieszanki niespełniającej wymagań w umowie Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego zabrać nieodpowiedniej jakości mieszankę i dostarczyć właściwej jakości. 6) Kruszywo drobne (piasek): a) Kruszywo drobne 0/2 mm (luzem) do zimowego utrzymania dróg b) Kruszywo drobne płukane musi być wolne od zanieczyszczeń obcych, organicznych, ilastych i gliniastych c) Uziarnienie kruszywa powinno być w miarę jednolite, ziarna nie mogą być spłaszczone d) Zawartość ziaren drobnych (<0,063 mm) nie może przekraczać 3% e) Kruszywo drobne powinno spełniać warunki Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach oraz placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960) f) Materiał powinien wykazywać dostateczną wytrzymałość na mechaniczne ich niszczenie przez ruch (nie mogą ulegać rozdrabnianiu) g) Kategoria kruszywa wg PN-EN 13043:2004: Uziarnienie Gf85; Zawartość pyłów mineralnych f3 7) Sól drogowa: a) Sól drogowa zwykła, powinna spełniać wymagania PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych b) Nowa edycja ww normy tj. PN C-84O-2:1998 Sól (chlorek sodu) Sól spożywcza zastąpiła normę PN 86/C-84081/02, eliminując określenie sól drogowa i nie podając dla soli drogowej żadnych wymagań. Niniejszym uznaje się, że dla celów oceny soli stosowanej w drogownictwie wymagania starej normy są właściwe i powinny być nadal stosowane. (Wytyczne Zimowego Utrzymania Dróg opracowane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów dla potrzeb GDDKiA) oraz warunki Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzaju warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z dnia 24 listopada 2005r.) c) Warunki, jakie musi spełniać przedmiot zamówienia- sól drogowa do zimowego utrzymania nawierzchni: ? opakowanie luzem, ? postać krystaliczna, sypka, ? zawartość NaCl min. 90%, ? zawartość K4Fe(CN)6 od 20 do 40 mg/kg, ? zawartość H2O max. 3%, ? zawartość części nierozpuszczalne w wodzie do 8%, ? nadziarno powyżej 6mm max. 10%, ? podziarno poniżej 1mm max. 20%.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14211000-3, 34927100-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
czas załadunku mieszanki piaskowo-solnej 30%40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.